Zapek i Bulgaria

Data: 2009-06-16 07:51:43
Autor: Mika
Zapek i Bulgaria
On 16 Cze, 15:53, "Spider A.J." <neol...@toWywal.gmx.net> wrote:
Jako, ze nikt sie za bardzo nie kwapi
to moze ja podziekuje Zapkowi i jego malzonce
za zorganizowanie fajnego weekendu i to nie prawda,
ze katering byl do dupy zwlaszcza ze prawie
nikt nie byl glodny.
:-)
Nikt sie nie odwazyl, bo chyba Zapkowi za Bulgarie dziekuje sie na
mailiscie (ktorej badz;)
Ale jak zaczoles to ja sie przylacze, bo pieknie bylo ;D
Co prawda Wies znow mnie mial przepraszac na preclach i zapomnial. A
na katering nie narzekaj, bo u nas w domku to wystarczylo zajrzec do
lodowki i ryb miales pod dostatkiem :)

Ja jeszcze małą prywatę i chcialabym podziekowac kobiecie lubiacej
bialko, bo z nia to nawet na koniec swiata :)

Aśce i Zapkowi wielkie dzieki, i co by Wam się chciało zapraszać te
bandę pijaków dopoki Kacper nie przejmie po Was paleczki :)

pozdrowionka
Mika
z mietłą

Data: 2009-06-17 13:17:34
Autor: newrom
Zapek i Bulgaria
On Tue, 16 Jun 2009 07:51:43 -0700 (PDT), Mika
<mika.ostrowska@gmail.com> wrote:

na katering nie narzekaj, bo u nas w domku to wystarczylo zajrzec do
lodowki i ryb miales pod dostatkiem :)

I nie bylo nawet gdzie piwa wstawic! kolega mi mowil, bo ja to
niepijoncy jestem.

Ja jeszcze małą prywatę i chcialabym podziekowac kobiecie lubiacej
bialko, bo z nia to nawet na koniec swiata :)

myhyhy, pojutrze na bobra ? ;)

Aśce i Zapkowi wielkie dzieki, i co by Wam się chciało zapraszać te
bandę pijaków dopoki Kacper nie przejmie po Was paleczki :)

Ej, kufra! Radkowi i Shadi dziekujta, Zapkowi podziekujecie po
Zapkolajkach.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-06-17 05:31:53
Autor: Mika
Zapek i Bulgaria
On 17 Cze, 13:17, new...@spamcom.com wrote:
>na katering nie narzekaj, bo u nas w domku to wystarczylo zajrzec do
>lodowki i ryb miales pod dostatkiem :)

I nie bylo nawet gdzie piwa wstawic! kolega mi mowil, bo ja to
niepijoncy jestem.
Occzzzywiscie! Piwo się pije a nie trzyma w lodówce ;P
Był taki jeden (Kocyx mu chyba było) co na Wiewiórach miał lodówkę
zapakowaną piwem, a i tak jak naszla go ochota się napić to polazł
pieszo 5 km, bo zapomniał ;P Wiec wiesz, rozumiesz ja dbam o kolege co
by mial pod reką :)

>Ja jeszcze małą prywatę i chcialabym podziekowac kobiecie lubiacej
>bialko, bo z nia to nawet na koniec swiata :)

myhyhy, pojutrze na bobra ? ;)

Nie da rady, niestety nie mam czym a wspomniana kobieta zajeta jest :
(

Ej, kufra! Radkowi i Shadi dziekujta, Zapkowi podziekujecie po
Zapkolajkach.

Noooo Shadi i Radkowi wielkie stolat, i przypominam że:
słłyyszeelliiśmyyy! Chyba że Blondyn ogłuch, ale on jest tendencyjny.
pozdrawiam

Mika
z mietłą

Data: 2009-06-17 14:59:59
Autor: newrom
Zapek i Bulgaria
On Wed, 17 Jun 2009 05:31:53 -0700 (PDT), Mika
<mika.ostrowska@gmail.com> wrote:

zapakowaną piwem, a i tak jak naszla go ochota się napić to polazł
pieszo 5 km, bo zapomniał ;P

Teraz tak mowi, pewnie po prostu mial ochote na romantyczny spacer,
ale wstydzil sie przyznac.

Wiec wiesz, rozumiesz ja dbam o kolege co by mial pod reką :)

przekaze koledze, ucieszy sie.

Nie da rady, niestety nie mam czym a wspomniana kobieta zajeta jest :
(

na pedala jedz, znaczy ten, plecakuj komus (tylko kto ma taki duzy
motur zeby caly Twoj prowiant zabrac...).

Mika
z mietłą

czecia z knajpy ;>

pozdr
newrom

Data: 2009-06-17 07:19:49
Autor: Mika
Zapek i Bulgaria
On 17 Cze, 14:59, new...@spamcom.com wrote:

na pedala jedz, znaczy ten, plecakuj komus

To nie na moje nerwy :( probowalam sie kiedys przemoc i nawet robilam
pojedyncze proby, ale psychika mi siada jak jestem z tylu.

>Mika
>z mietłą

czecia z knajpy ;>
tiaaa jest, przyjedzcie z Domi do Wawy i sam zobaczysz :>

ps. Kamilu Nowaku zwanym Amil - priv mi nie działa!

pozdro
Mika
z mietłą

Data: 2009-06-17 20:49:53
Autor: newrom
Zapek i Bulgaria
On Wed, 17 Jun 2009 07:19:49 -0700 (PDT), Mika
<mika.ostrowska@gmail.com> wrote:

To nie na moje nerwy :( probowalam sie kiedys przemoc i nawet robilam
pojedyncze proby, ale psychika mi siada jak jestem z tylu.

To sie najpierw napij ;)

tiaaa jest, przyjedzcie z Domi do Wawy i sam zobaczysz :>

Tak daleko nie jezdze, sama widzialas ze z Krakowa do Rybnika jechalem
z 10 godzin!
ps. Kamilu Nowaku zwanym Amil - priv mi nie działa!

Zbyt oficjalnie, napisz mu cos milego i na koniec 'z sioszczanymi
pozdrowieniami' ;)

pozdr
newrom

Data: 2009-06-17 15:20:42
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Zapek i Bulgaria
Mika napisał(a):

Mika
z mietłą

e, Mika, priw Ci nie dziala

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-06-17 07:15:00
Autor: Mika
Zapek i Bulgaria
On 17 Cze, 15:20, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
Mika napisał(a):

> Mika
> z mietłą

e, Mika, priw Ci nie dziala

to napisz do mnie jak bedzie w koncy dzialal

pzdr
Mika
z mietłą

Zapek i Bulgaria