Zapięcie do roweru

Data: 2009-06-25 19:45:20
Autor: Wielebny
Zapięcie do roweru
Mogę się zapytać co polecacie jak w temacie?

Ktos może miał jakies przygody/próby forsowania i wytrzymało (lub nie)?

W.

Data: 2009-06-25 20:45:50
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zapięcie do roweru
Panie Wielebny, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h20d3h$2ko$1news.onet.pl> przy ul....

Mogę się zapytać co polecacie jak w temacie?

Ulocki.
Ja mam OnGuard Brute. Dwa kilogramy dość porządnie wyglądającego żelastwa.
Prób forsowania brak jak na razie.

Data: 2009-06-25 21:32:36
Autor: Andrzej
Zapięcie do roweru
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1a5uz69r4vhwn$.dlgpedaluje.ile.moze...
Ulocki.
Ja mam OnGuard Brute. Dwa kilogramy dość porządnie wyglądającego żelastwa.

to już wiem, po co trzeba kupić lekki rower...

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-06-25 22:34:47
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zapięcie do roweru
Panie Andrzej, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h20jh3$rut$1atlantis.news.neostrada.pl> przy ul....

[...]

Otóż to! Zaoszczędzisz na masie roweru (myślisz, że po co zmieniłem napęd z
Nexeva-Deore-coś na LX? MASA, człowieku, MASA! Co by móc spokojnie wozić
u-locka!) i możesz spokojnie wozić porządne zapięcie.

Data: 2009-06-25 14:05:48
Autor: Flash
Zapięcie do roweru
Zrobiliby U-Locka z karbonu i nie byloby problemu z masa ;-)))))

--
Flash

Data: 2009-06-25 14:42:34
Autor: Saurus
Zapięcie do roweru
On 25 Cze, 23:05, Flash <flash...@gmail.com> wrote:
Zrobiliby U-Locka z karbonu i nie byloby problemu z masa ;-)))))

Są tacy, co by kupili :-)

Data: 2009-06-26 09:26:37
Autor: PaweL
Zapiecie do roweru
Zrobiliby U-Locka z karbonu i nie byloby problemu z masa ;-)))))

wlókna weglowe maja duza wytrzymalosc na rozciaganie, ale niestety nie sa odporne na scinanie.

Data: 2009-06-26 16:39:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zapiecie do roweru
Panie PaweL, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h21s53$a3v$1news.interia.pl> przy ul....

Zrobiliby U-Locka z karbonu i nie byloby problemu z masa ;-)))))
                                                            ^^^^^^
wlókna weglowe maja duza wytrzymalosc na rozciaganie, ale niestety nie sa odporne na scinanie.

Podkreśliłem Ci słowo-klucz z postu Flasha.

Data: 2009-07-09 23:25:46
Autor: Flash
Zapiecie do roweru
On 26 Cze, 09:26, "PaweL" <lespawma...@interia.pl> wrote:
> Zrobiliby U-Locka z karbonu i nie byloby problemu z masa ;-)))))

wlókna weglowe maja duza wytrzymalosc na rozciaganie, ale niestety nie sa
odporne na scinanie.

No co Ty nie powiesz... powaznie? ;-)))

Data: 2009-06-26 11:37:20
Autor: dobrov
Zapięcie do roweru
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]

Używasz go tylko na mieście, czy w góry czy też na inne dłuższe wycieczki też
zabierasz?

Ja się od dłuższego czasu zastanawiam nad u-lockiem ale masa mnie odstrasza.
Boję się, że nie będzie mi się chciało z nim jeździć i będzie się kurzył w domu.

Data: 2009-06-26 14:47:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zapięcie do roweru
Panie dobrov, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h223q7$j4v$1news.interia.pl> przy ul....

[...]

Po mieście tylko. W góry nie ma sensu, bo albo jeżdżę z kimś, albo zakupy
robię w takich sklepach, żeby mieć rower na oku. ;-)

Data: 2009-06-27 15:33:55
Autor: Artur Czeczko
Zapięcie do roweru
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

Po mieście tylko. W góry nie ma sensu, bo albo jeżdżę z kimś, albo zakupy
robię w takich sklepach, żeby mieć rower na oku. ;-)

co to znaczy "mieć rower na oku"? to znaczy, że będziesz widział,
jak ktoś nim odjedzie, tak? ale w czym to ma pomóc?

Pozdrawiam,
Artur

Data: 2009-06-27 15:46:44
Autor: MadMan
Zapięcie do roweru
Dnia Sat, 27 Jun 2009 15:33:55 +0200, Artur Czeczko napisał(a):

[...]

Jak ktoś się zacznie dobierać, to może go dogonić. Wierz mi, w normalnych butach na pedałach SPD nie da się sprawnie
jechać, przynajmniej na początku :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-07-12 23:50:55
Autor: Bartosz Derleta
Zapięcie do roweru
W dniu 2009-06-27 15:46, MadMan pisze:
[...]

W butach SPD za to biegać też się niezbyt da.

--
Pozdrawiam,
Bartosz Derleta

Data: 2009-07-12 23:14:15
Autor: Flash
Zapięcie do roweru
On 12 Lip, 23:50, Bartosz Derleta <nos...@domain.invalid> wrote:

> Jak ktoś się zacznie dobierać, to może go dogonić.
> Wierz mi, w normalnych butach na pedałach SPD nie da się sprawnie
> jechać, przynajmniej na początku :)

W butach SPD za to biegać też się niezbyt da.

Byle nie po twardym (asfalt) i byle nie w szosowych :D

Flash
http://flash.bikestats.pl

Data: 2009-06-28 14:43:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zapięcie do roweru
Panie Artur Czeczko, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h2573k$p8v$1achot.icm.edu.pl> przy ul....

[...]

Może uda mi się delikwenta znokautować rzutem butelką napoju w plecy. ;-)

Data: 2009-06-25 21:17:33
Autor: Wooyek
Zapięcie do roweru
Mogę się zapytać co polecacie jak w temacie?

Polecamy przejrzenie archiwum. Hasło: U-lock.

Data: 2009-06-25 22:37:16
Autor: Paweł
Zapi�cie do roweru
Wielebny wrote:

Mogďż˝ siďż˝ zapytaďż˝ co polecacie jak w temacie?

zalezy jak cenny masz rower :) ale mysle, ze rozsadnie
jest miec u-lock krytponite evolution series4 i na balkonie
(badz w garazu) kotwe abus wa-50. rzeczonym u-lockiem przypinam
sie bez problemu praktycznie wszedzie, choc do lekkich on nie nalezy.

Ktos mo�e mia� jakies przygody/pr�by forsowania i wytrzyma�o (lub nie)?

jak na razie brak przygod.

Data: 2009-06-30 01:42:33
Autor: Gotfryd Smolik news
Zapięcie do roweru
On Thu, 25 Jun 2009, Wielebny wrote:

Mogę się zapytać co polecacie jak w temacie?

Ktos może miał jakies przygody/próby forsowania i wytrzymało (lub nie)?

http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/msg/109e287c436fbe9d

  Polecałem "zawsze i wszędzie" - również wcześniej.
  Znam przypadki wydyfundowania roweru wskutek spuszczenia go z oka
"na chwilę" - zabezpiecza właśnie przed taką akcją; to *nie*
jest "zamiast ulocka"!
  Ale zamknięcie u-locka w mniej niż sekundę jest niemożliwe ;)
  Produkuje to kilku producentów, nie tylko AXA

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-06-29 23:35:07
Autor: Łukasz Juszczak
Zapięcie do roweru
czy jednym U-Lockiem da radę przypiąć 2 rowery do barierki/stojaka
rowerowego?

Data: 2009-06-30 08:47:30
Autor: zly
Zapięcie do roweru
Dnia Mon, 29 Jun 2009 23:35:07 -0700 (PDT), Łukasz Juszczak napisał(a):

czy jednym U-Lockiem da radę przypiąć 2 rowery do barierki/stojaka
rowerowego?

da, zwlaszcza, jak jest w wersji 'wydluzonej'
--
marcin

Data: 2009-06-30 02:02:18
Autor: Slawek
Zapięcie do roweru
Na strzezonym parkingu w pracy zostawiam rower przypiety ulockiem Abus
granit 54, a jak jade do lasu czy wycieczke to zabieram tylko lekki
lancuch, bo wchodze najwyzej do warzywniaka majac rower w zasiegu
wzroku.

pozdrawiam
Slawek

Zapięcie do roweru