Zapięcie rowerowe na szyfr

Data: 2019-02-27 09:56:30
Autor: Piotr Majka
Zapięcie rowerowe na szyfr
W dniu 27.02.2019 o 09:38, radekp@konto.pl pisze:
Chcę hurtowo wymienić zapięcia we wszystkich posiadanych sprzętach, a że
hulajnogi itp. mają niewielką wartość, więc szukam w miarę niezawodnego
zapięcia na szyfr do hmm, 15-20zł.

Coś możecie polecić co podziała przez lata i nie rozpadnie się w rękach?
Długość z 80cm, miłoby było gdyby szyfr można było ustawić, ale nie jest to
konieczne.

PS. Na All najlepszą ocenę ma zapięcie za 2,29zł, ale chyba nie skuszę się ;)

Przywiązuj sznurkiem. Poważnie. Bo taką samą skuteczność mają te linki z szyfrem co i sznurek do bielizny.

Data: 2019-02-27 10:45:42
Autor: radekp@konto.pl
Zapięcie rowerowe na szyfr
Wed, 27 Feb 2019 09:56:30 +0100, w <q55jbt$p5b$1@pippin.nask.net.pl>, Piotr
Majka <charvel@l0c4lh0st.cx> napisał(-a):

> [...]
> konieczne.

Przywiązuj sznurkiem. Poważnie. Bo taką samą skuteczność mają te linki z szyfrem co i sznurek do bielizny.

Sznurek ma pracochłonny sposób zapinania i jest łatwopalny.

Zapięcie rowerowe na szyfr