Zapieczona ośka

Data: 2010-08-04 21:30:37
Autor: AL
Zapieczona ośka
Tata pisze:
W mechanizmie tylnej wycieraczki kombi, zapiekła się (zatarła) ośka ramienia, rurka żelazna, jest trochę rdzy. Środkiem biegnie spryskiwacz szyby. Mechanizm rozebrałem. Najprawdopodobniej jest to efekt soli i mazi spod tylnych kół samochodu. Psikałem na ośkę "Penetrusem", strzykawką z naftą i dodatkowo "K2 007". Pukałem delikatnie młotkiem na obudowę tulejki ośki, przez nakrętkę i dodatkową tulejkę pukałem też w pionie młotkiem i nic. Teraz mechanizm moczę w nafcie, ale wątpię w skuteczność operacji. Czy ktoś z Grupowiczów ma jakiś sprawdzony sposób, żebym mógł odblokować tą zapieczoną ośkę?

Z poważaniem
MJ

po tygodniu takich operacji - poddalem sie (pacjent to auto zony - po zimie 2 miesiace stal gdyz zona jezdzila wowczas innym autem i rowniez sie zapiekla/zardzwiala ta oska, z tym, ze bylo to w mech.przedniej wycieraczki)

Kupilem za grosze nowy mechanizm (uzywany), zamontowalem i wsio gra

--
pozdr
Adam (AL)

Zapieczona ośka