Zapieczona o艣ka

Data: 2010-08-04 22:47:41
Autor: kml
Zapieczona o艣ka

U偶ytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i3c87n$aiv$1news.dialog.net.pl...
W mechanizmie tylnej wycieraczki kombi, zapiek艂a si臋 (zatar艂a) o艣ka ramienia, rurka 偶elazna, jest troch臋 rdzy. 艢rodkiem biegnie spryskiwacz szyby. Mechanizm rozebra艂em. Najprawdopodobniej jest to efekt soli i mazi spod tylnych k贸艂 samochodu. Psika艂em na o艣k臋 "Penetrusem", strzykawk膮 z naft膮 i dodatkowo "K2 007". Puka艂em delikatnie m艂otkiem na obudow臋 tulejki o艣ki, przez nakr臋tk臋 i dodatkow膮 tulejk臋 puka艂em te偶 w pionie m艂otkiem i nic. Teraz mechanizm mocz臋 w nafcie, ale w膮tpi臋 w skuteczno艣膰 operacji. Czy kto艣 z Grupowicz贸w ma jaki艣 sprawdzony spos贸b, 偶ebym m贸g艂 odblokowa膰 t膮 zapieczon膮 o艣k臋?

Mia艂em tak, ale z przednimi wycieraczkami. WD40 etc i si艂owe poruszanie po艂膮czone z pr贸b膮 wyj臋cia. Uda艂o mi si臋, ale ledwo ledwo. Jezeli nie b臋dzie chcia艂o i艣膰 to kup u偶ywk臋/nowe. Ja swoje wyczy艣ci艂em do go艂ego metalu, pozby艂em sie wszystkich syf贸w i z艂o偶y艂em na 艁T-43, kt贸rego nawali艂em ile sie dalo. Od tego czasu problemu nie ma.

Swoj膮 drog膮, przy okazji przepalania auta warto pomacha膰 wycieraczkami :)

kml

Zapieczona o艣ka