Zapieczona sztyca - wygrałem :-)

Data: 2009-04-20 12:44:35
Autor: Rowerex
Zapieczona sztyca - wygrałem :-)
On 20 Kwi, 20:06, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:

A teraz MARSZ do rowerków sprawdzić sztyce!

Kiedyś szukałem optymalnego położenia siodełka, tak długo szukałem, że
szukanie stało się ważniejsze od znalezienia, ba, stało się metodą na
urozmaicenie jazdy i sposobem na odzwyczajenie nóg od jednostajnego
wysiłku. Do tego np. w goralu siodełka mam "przywiązane" do osobnych
sztyc, bo przekręcanie całego siodełka i ustawianie go od zera to zbyt
wielka mordęga.

Tak więc sztyce w obu rowerach wędrują raz w gorę, raz w dół,
przynajmniej raz w miesiącu, a bywa że i raz w tygodniu. O lekkich
zmianach pochylenia siodełka tam i z powrotem już nie wspominam, bo to
już OT. :)

Tak więc u mnie ewentualny problem zapiekania się wystąpic nie ma
prawa :o)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-04-20 12:57:13
Autor: tadeklodz
wrote:

> [...]

już OT. :)

Tak więc u mnie ewentualny problem zapiekania się wystąpic nie ma

ja tam mam już zapieczoną. Aluminiowa sztyca w dodatku z pantografem
Canoe Creek w stalowej ramie. Walka z wyciągnięciem sztycyzniszczenie amortyzacji

Data: 2009-04-24 07:23:46
Autor: Adrian S.
Rowerex wrote:

Tak więc u mnie ewentualny problem zapiekania się wystąpic nie ma
prawa :o)

 Ale jak już wystąpi (z dowolnego powodu) to będziesz dopiero wkurzony :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Zapieczona sztyca - wygrałem :-)