Zapieczony reczny/kola

Data: 2011-07-12 06:21:23
Autor: Mikołaj Jopczyński
Zapieczony reczny/kola
Witajcie,

wczoraj po dluzszej przerwie zapragnalem odpalic swoje uno, ktore stalo na wzniesieniu.

Zrobilem jakies 20m - bo na tyle pozwolilo mi ujechanie z zablokowanymi tylnimi kolami.

Nie odkrecalem jeszcze kol, ale .... jaka chemie byscie polecili, by to "ruszyc"?

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl

Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl

Data: 2011-07-11 22:35:34
Autor: tippyland
Zapieczony reczny/kola
On 12 Lip, 06:21, Mikołaj Jopczyński <mikolaj.jopczyn...@gmail.com>
wrote:
[...]

Musisz to rozruszac. Na zmiane ruszaj do przodu, do tylu, do przodu,
do tylu, itd. Bebny z tylu obstukaj mlotkiem, powinno pomoc.

Data: 2011-07-12 07:56:56
Autor: Ryszard G.
Zapieczony reczny/kola
[...].

Zrobilem jakies 20m - bo na tyle pozwolilo mi ujechanie z zablokowanymi tylnimi kolami.

Nie odkrecalem jeszcze kol, ale .... jaka chemie byscie polecili, by to "ruszyc"?

[...]

młotek :)

ale z wyczuciem
z tyłu bębny domyślnie?

R.G.

Data: 2011-07-12 17:49:24
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zapieczony reczny/kola

Użytkownik "Ryszard G." <ryglerDOUSUWANIA@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ivgnn5$7dt$1news.onet.pl...
[...].

[...]

najperw to bym radził sprawdzić, czy trzyma bęben czy ... linka...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-12 08:21:11
Autor: Albercik
Zapieczony reczny/kola
W dniu 12.07.2011 06:21, Mikołaj Jopczyński pisze:
[...]

tez miałem taką akcje... chyba nawet tu już opisywałem ciekawy przebieg..

Samochód daleko do domu, koło tylne zablokowane, zdjąłem koło, zacząłem walić młotem po bębnie ze wszystkich stron, ni chu.. nie puściło, jazda tam i nazad też wiele nie pomogła bo to zima i śnieg wszędzie..
Dzwonie po lawetę co by do specjalisty podrzucił..
Przyjeżdża laweta, koleś wysiada, uprzedzony jaka jest usterka bierze młotek, podszedł, pooglądał, puknął JEDEN raz, hamulec puścił, stówkę skasował.

Uderzył dość solidnie w jedną ze śrub od koła, samochód stał na kołach. Młotek miał raczej mały, max 0,5kg.

Data: 2011-07-16 11:57:05
Autor: Michal Lukasik
Zapieczony reczny/kola
Dnia 12.7.2011, Albercik napisał(a):

tez miałem tak± akcje... chyba nawet tu już opisywałem ciekawy przebieg..

Samochód daleko do domu, koło tylne zablokowane, zdj±łem koło, zacz±łem walić młotem po bębnie ze wszystkich stron, ni chu.. nie pu¶ciło, jazda tam i nazad też wiele nie pomogła bo to zima i ¶nieg wszędzie..
Dzwonie po lawetę co by do specjalisty podrzucił..
Przyjeżdża laweta, kole¶ wysiada, uprzedzony jaka jest usterka bierze młotek, podszedł, poogl±dał, pukn±ł JEDEN raz, hamulec pu¶cił, stówkę skasował.

Uderzył do¶ć solidnie w jedn± ze ¶rub od koła, samochód stał na kołach. Młotek miał raczej mały, max 0,5kg.

Hehe. Stara prawda. Stówka się należy nie za przyj#%$% młotkiem a za
wiedzę gdzie nim przyj#%$%. ;D
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/

Data: 2011-07-12 16:26:50
Autor: to
Zapieczony reczny/kola
begin Mikołaj Jopczyński
wczoraj po dluzszej przerwie zapragnalem odpalic swoje uno, ktore stalo
na wzniesieniu.

Zrobilem jakies 20m - bo na tyle pozwolilo mi ujechanie z zablokowanymi
tylnimi kolami.

Może klocek Ci wypadł?

Data: 2011-07-12 19:37:59
Autor: yabba
Zapieczony reczny/kola
Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:ivgi43$48k$2inews.gazeta.pl...
[...]

Dzwignia chodzi z normalnym oporem?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-07-12 23:51:49
Autor: Mikołaj Jopczyński
Zapieczony reczny/kola
W dniu 2011-07-12 06:21, Mikołaj Jopczyński pisze:
[...]

Pomeczylem go dzisiaj troche przod/tyl - troche posmazylo sprzeglo ale w pewnym momencie ruszyl - uff ;)

Data: 2011-07-13 18:12:33
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zapieczony reczny/kola

Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:ivifln$fmu$1inews.gazeta.pl...
Pomeczylem go dzisiaj troche przod/tyl - troche posmazylo sprzeglo ale w pewnym momencie ruszyl - uff ;)

to terazz zamiast 100 zł na hamulce wydasz 1000 na sprzęgło.
Faktycznie uff :D

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-13 21:40:59
Autor: jerzu
Zapieczony reczny/kola
On Wed, 13 Jul 2011 18:12:33 +0200, "Kuba \(aka cita\)"
<yes.or.no@wp.pl> wrote:

to terazz zamiast 100 zł na hamulce wydasz 1000 na sprzęgło.
Faktycznie uff :D

W Uno to sprzęgło opędzi za 200 zł :P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-13 22:03:29
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zapieczony reczny/kola

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:p5tr17hd7p63hietu72ruir2kbtbsc9pab4ax.com...
<yes.or.no@wp.pl> wrote:

to terazz zamiast 100 zł na hamulce wydasz 1000 na sprzęgło.
Faktycznie uff :D

W Uno to sprzęgło opędzi za 200 zł :P

nadal wole rozebrać hamulce niż wyci±gać sprzęgło..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Zapieczony reczny/kola