Zapieczony reczny/kola

Data: 2011-07-12 07:56:56
Autor: Ryszard G.
Zapieczony reczny/kola
[...].

Zrobilem jakies 20m - bo na tyle pozwolilo mi ujechanie z zablokowanymi tylnimi kolami.

Nie odkrecalem jeszcze kol, ale .... jaka chemie byscie polecili, by to "ruszyc"?

[...]

młotek :)

ale z wyczuciem
z tyłu bębny domyślnie?

R.G.

Data: 2011-07-12 17:49:24
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zapieczony reczny/kola

Użytkownik "Ryszard G." <ryglerDOUSUWANIA@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ivgnn5$7dt$1news.onet.pl...
[...].

[...]

najperw to bym radził sprawdzić, czy trzyma bęben czy ... linka...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Zapieczony reczny/kola