Zapieprzaństwo.

Data: 2016-03-31 02:22:00
Autor: stevep
Zapieprzaństwo.
# Niesiołowski o Błasiku, a Macierewicz ostro: Zaprzaństwo. Wymazuję z  pamięci nazwisko tego człowieka
1. Szef MON przedstawiał dziś powody powstania komisji smoleńskiej
2. Obecni na komisji posłowie opozycji krytykowali argumenty Macierewicza
3. Do ostrej reakcji ministra doszło po wypowiedzi posła PO ws.. gen Błasika

- Powodem powołania tej komisji, zgodnie z rozporządzeniem ministra obrony  narodowej, było ujawnienie ukrywanych lub nieznanych informacji mających  istotne znaczenie dla badania, które nie były badane z różnych powodów -  złej woli, nieświadomości, błędów, niewiedzy - powiedział Macierewicz.

- Fakt, że nie podjęto badania jednego z głównych systemów samolotu  obarczonych wadą fabryczną, jest wystarczającym powodem do takiej decyzji.  Ja nie wskazuję przyczyn tej tragedii. Ja wskazuję przyczyny powołania  komisji, która ma to zbadać - dodał. Zdaniem Macierewicza raport Komisji  Millera jest fałszywy i nieprawdziwy. #
Ze strony:
http://skroc.pl/91bf4

--
stevep

Data: 2016-03-31 11:32:51
Autor: Pajdak
Zapieprzaństwo.
Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.ye5xyyzk77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Niesiołowski o Błasiku, a Macierewicz ostro: Zaprzaństwo. Wymazuję z
pamięci nazwisko tego człowieka
--

Ciekaw jestem jaki dym przygotuje Macierewicz na 10 kwietnia?

--
Lepudruk

Zapieprzaństwo.