Zapier...ać! Do roboty!

Data: 2018-03-17 18:45:27
Autor: Yogi
Zapier...ać! Do roboty!
http://next.gazeta.pl/nextnext/56,162552,23152061,ponad-64-lata-tyle-musialby-pracowac-polak-z-przecietnym-wynagrodzeniem.html#Z_BoxBizLink

"Ponad 64 lata. Tyle musiałby pracować Polak z przeciętnym wynagrodzeniem
na dwuletnie zarobki prezesa Orlenu."

Z raportu rocznego PKN Orlen wynika, że tylko w ubiegłym roku odwołany już
prezes Wojciech Jasiński dostał 1,22 mln zł samej pensji. Do tego została
mu jeszcze do wypłaty premia niemal tej samej wysokości - 1,17 mln zł. Tak
wynagradzanych szefów spółek skarbu państwa jest więcej."

"A wystarczy nie kraść!" - grzmiał PiS! Sukinsyny!

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2018-03-17 10:57:01
Autor: Zenek Kapelinder
Zapier...ać! Do roboty!
Odrozniasz krasc od zarobic? Czyba ze popierasz POprzednia ekipe. Oni nie odrozniali.

Data: 2018-03-17 11:04:19
Autor: jacekbialy80
Zapier...ać! Do roboty!
Oni uważają, że skoro PO kradło, to ci co teraz rządzą powinni pracować za darmo.

JB

Data: 2018-03-17 20:02:44
Autor: stevep
Zapier...ać! Do roboty!
W dniu .03.2018 o 18:57 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Odrozniasz krasc od zarobic? Czyba ze popierasz POprzednia ekipe. Oni  nie odrozniali.

Przecież wystarczy nie kraśc, po co więc te złodziejskie nagrody nie  wiadomo za co?

--
stevep

Data: 2018-03-18 06:34:13
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Zapier...ać! Do roboty!
Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zf1a6uqwx3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

No paczpan, kogutek uważa, że parę milionów za miesiąc to godziwyn zarobek. Czym jest w takim razie emerytura w wysokości 1000 zł? Motłochowi zapchano gęby 500+. Hasło PiS: kradnij i pozwól kraść innym! Warunek: PiS może kraść miliony, a motłoch za 50 zł idzie do pierdla!

CL

Data: 2018-03-18 05:48:21
Autor: Zenek Kapelinder
Zapier...ać! Do roboty!
Motloch idzie a nadzwyczajna kasta wiadomo kogo POpierajaca za 5 dych nie idzie.

Data: 2018-03-18 14:12:21
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Zapier...ać! Do roboty!
poroniony "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:a7308f3f-0c2d-4b73-a5ef-7d43797e586fgooglegroups.com...
Motloch idzie a nadzwyczajna kasta wiadomo kogo POpierajaca za 5 dych nie idzie.

Rydzyk potrzebuje o wiele więcej kasy ;-)))

CL

Data: 2018-03-18 23:32:02
Autor: stevep
Zapier...ać! Do roboty!
W dniu .03.2018 o 13:48 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Motloch idzie a nadzwyczajna kasta wiadomo kogo POpierajaca za 5 dych  nie idzie.
I dokąd ty zmierzasz motłochu?

--
stevep

Data: 2018-03-18 06:34:48
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Zapier...ać! Do roboty!
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:af3911a4-f43c-4d38-ba08-9cfd11f8cd55googlegroups.com...
Odrozniasz krasc od zarobic? Czyba ze popierasz POprzednia ekipe. Oni nie odrozniali.

No to Zenuś zarabiaj! Zarabiaj! ;-))))

CL

Data: 2018-03-17 11:02:32
Autor: jacekbialy80
Zapier...ać! Do roboty!
No to sprawdź wyniki Orlenu za czasów PO i teraz. Jeśli ktoś daje swojej firmie zarobić, to i sam powinien dobrze zarabiać. PO doprowadzał polskie spółki do bankructwa, a wyplacało sobie milionowe nagrody - za co? Oczywiście za złodziejstwo.

JB

Data: 2018-03-18 04:11:34
Autor: stevep
Zapier...ać! Do roboty!
W dniu 2018-03-17 o 19:02, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Hmmm, a różne okoliczności zewnętrzne to pies, o pardon kot?

--
stevep

Data: 2018-03-18 04:27:05
Autor: jacekbialy80
Zapier...ać! Do roboty!
Lubicie pieski towarzyszu Piszczyk?

Data: 2018-03-18 23:26:06
Autor: stevep
Zapier...ać! Do roboty!
W dniu .03.2018 o 12:27 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Lubicie pieski towarzyszu Piszczyk?

A wy tawariszcz kliauznik tylko kotki?

--
stevep

Data: 2018-03-19 00:40:03
Autor: jacekbialy80
Zapier...ać! Do roboty!
Lubię koty, bo nie trzeba ich wyprowadzać, ale mam na nie alergię.

Data: 2018-03-19 09:25:50
Autor: pulsar
Zapier...ać! Do roboty!
W dniu 2018-03-19 o 08:40, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Lubię koty, bo nie trzeba ich wyprowadzać, ale mam na nie alergię.

To miłe, że lubisz koty... miałem do niedawna dwa,
ale morderczy FIP zabrał mi jednego... pozostał tylko
młody, półroczny 'brytek', który też może być zagrożony...

-- -
pulsar

Data: 2018-03-19 09:36:45
Autor: jacekbialy80
Zapier...ać! Do roboty!
Jeśli o to chodzi, to przykra sprawa:
 https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Zaka%C5%BAne_zapalenie_otrzewnej_kot%C3%B3w

Dawniej o takich chorobach jakoś się nie słyszało. Czy dzikie koty też na to chorują?

JB

Data: 2018-03-20 08:25:08
Autor: pulsar
Zapier...ać! Do roboty!
W dniu 2018-03-19 o 17:36, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Jeśli o to chodzi, to przykra sprawa:
  https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Zaka%C5%BAne_zapalenie_otrzewnej_kot%C3%B3w

Dawniej o takich chorobach jakoś się nie słyszało. Czy dzikie koty też na to chorują? JB

Nie słyszało się o tym, bo nie było szczegółowych
badań... ale wirus zapewne był. Ponoć ma go około
90% kotów, ale FIP jest wynikiem mutacji koronawirusa,
a nie zakażenia tym wirusem. Medycyna jest bezradna
i obserwuje się przy tym wzrost zachorowań... :-(

-- -
pulsar

Data: 2018-03-20 07:53:23
Autor: jacekbialy80
Zapier...ać! Do roboty!
Czyli mutacja czegoś, co normalnie jest w organizmie... Czy są dostępne jakieś mapy występowania takich przypadków?

JB

Data: 2018-03-21 12:29:51
Autor: jacekbialy80
Zapier...ać! Do roboty!
Zapytałem o mapy, bo jeśli tych chorób dawniej nie było, to być może mają one charakter cywilizacyjny. A może to też kwestia pożywienia? Tak czy inaczej zdrowia życzę.

JB

Data: 2018-03-19 11:51:21
Autor: stevep
Zapier...ać! Do roboty!
W dniu .03.2018 o 08:40 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Lubię koty, bo nie trzeba ich wyprowadzać, ale mam na nie alergię.

To jak zniesiesz szczać wyprowadzanie u prezia, bo je akurat trzeba?

--
stevep

Data: 2018-03-19 09:39:53
Autor: jacekbialy80
Zapier...ać! Do roboty!
Trzeba / nietrzeba... Lubicie koty towarzyu Piszczy, to je wyprowadzajcie.

Data: 2018-03-20 00:37:08
Autor: stevep
Zapier...ać! Do roboty!
W dniu .03.2018 o 17:39 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Trzeba / nietrzeba... Lubicie koty towarzyu Piszczy, to je  wyprowadzajcie.

Koty mógłbym wyprowadzać, ale nie preziowi bo jego nie lubię.

--
stevep

Data: 2018-03-20 08:23:59
Autor: jacekbialy80
Zapier...ać! Do roboty!
 ? ???s?i ??bisz?

Data: 2018-03-19 12:48:36
Autor: pulsar
Zapier...ać! Do roboty!
W dniu 2018-03-17 o 18:45, Yogi pisze:

"A wystarczy nie kraść!" - grzmiał PiS! Sukinsyny!

Dziś już wszyscy wiedzą, że to nie była troska
mentalna, ale z dużo niższych pobudek: 'żeby nam nie
zabrakło'... kłamią, kradną... i najwyraźniej liczyć
nie umieją, skoro liczą, że im wszystko wolno...!

-- -
pulsar

Zapier...ać! Do roboty!