Zapis dwugodzinnej rozmowy Kaczyńskiego z Jakubiak

Data: 2010-09-10 05:36:29
Autor: zbig
Zapis dwugodzinnej rozmowy Kaczyńskiego z Jakubiak
EJ: Dzień dobry panie prezesie.Jestem wzruszona i zaszczycona tym, że
pan prezes , taki zajęty sprawami kraju znalazł czas i raczył wpuścić
mnie w swoje szlachetne progi.
JK. Dobra , dobra. Elka, nie musisz siadać ani klękać. O co chodzi?
EK: Pan prezes, taki mądry i w ogóle, zapewne się domyśla... Chodzi o
to..., no...,to zawieszenie w prawach członka...
JK. O tym nie będziemy rozmawiać ... Coś jeszcze?
EK: No właściwie, to tylko ja ...
JK: milczy,  głaszcze kota i przypadkowo Kuchcińskiego, który też mu
się właśnie łasił do stóp. Przegląda artykuły w gazetach, co jakiś
czas wybuchając skrzekliwym śmiechem.
Mijają 2 godziny.
JK: Żeby to mi było ostatni raz! Możesz odejść. I nie chcę cię widzieć
u żadnej Stokrotki w tym tefałenie, czy innym tokefemie
EJ: Oczywiście panie prezesie. Wiem jak paskudnie się zachowałam.
Miałam jakiej zaćmienie, czy coś tam. Serdeczne dzięki panu prezesowi
za królewską wyrozumiałość
EK wycofuje sie tyłem o mało nie przewracając się o czołgającego się z
nowym plikiem gazet Kuchcińskiego.
JK - nie podnosi głowy znad świeżej Gazety Wyborczej...

Na tym zapis sie urywa.

Data: 2010-09-10 15:06:26
Autor: Panslavista
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:1392736c-cd98-4c0e-853a-8a8f1df1fb01g18g2000vbn.googlegroups.com...

EK wycofuje sie tyłem o mało nie przewracając się o czołgającego się z
nowym plikiem gazet Kuchcińskiego.
JK - nie podnosi głowy znad świeżej Gazety Wyborczej...

Na tym zapis sie urywa.

Prezio zadumał się nad dylematem, czy da się w przyszłosci wykorzystać GWno do wyciarania gówna, czy nie lepiej odrazu będzie wykorzystać niezadrukowany papier do przerobu na srajtaśmę, wszak koszty mniejsze i ekologicznie jakoś...
I taka dziura budżetowa po Tusku i Gradobiciu budżetu do zapełnienia, a tu tylko GWno do dyspozycji...

Zapis dwugodzinnej rozmowy Kaczyńskiego z Jakubiak