Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożno¶ć tego wykonania

Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożno¶ć tego wykonania

Data: 2011-11-21 21:46:31
Autor: Ajgor
Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożno¶ć tego wykonania

Użytkownik "Adrian"  napisał w wiadomo¶ci news:4ecaaef9$0$8441$65785112news.neostrada.pl...
Złożyłem rezerwację w sklepie EURO RTV AGD  telefonu komórkowego. Zamówienie wykonałem przez Internet. Po kilku dniach otrzymałem informację, że produkt czeka do odbioru w sklepie. Udałem się, więc po niego do sklepu oddalonego o 30 km. Ze sob± wzi±łem wydrukowan± kartkę z zamówieniem, na której widnieje napis małym druczkiem "Prosimy o sprawdzenie sprzętu przy odbiorze, ponieważ produkty zakupione w sklepach fizycznych na podstawie rezerwacji nie podlegaj± zwrotowi z tytułu sprzedaży na odległo¶ć." Sprzedawca odszukał moje zamówienie i pyta mnie czy płacę kart± czy gotówk±. Ja mówię, że spokojnie najpierw chcę dokonać sprawdzenia telefonu czy wszystko się zgadza i czy nie ma wady fabrycznej, która w większo¶ci egzemplarzach niestety się ujawnia. Poinformowano mnie, że nie ma takiej możliwo¶ci. Więc czytam, co pisze na mojej kartce z zamówieniem. Wówczas słyszała napatoczyła się kobieta z obsługi i tłumaczy mi, że to w ten sposób działa, że klient najpierw płaci a póĽniej sprawdza towar. Oburzyłem się i pytam jak się ma ten zapis do tego, co Pani mówi? Wzruszyła się ramionami i tyle. Podziękowałem i wyszedłem. Pytanie do grupy. Kto ma rację? Ta kobieta czy wi±ż±cy jest zapis, który widnieje małym druczkiem?

Troche dziwne. Dwa razy kupowalem sprzety w Euro. Zamawialem przez internet, a odbieralem w sklepie. Konkretnie w Lenicy w Carrefourze.
W obu przypadkach sprzet sprawdzalem PRZED zaplaceniem, i nie bylo z tym problemu. Malo tego. Przy jednym z zakupow - kupowalem lampe blyskowa do aparatu - okazalo sie, ze zamowiona lampa jest uszkodzona (nie dzialala jedna z funkcji). Bez problemu pani lampe zabrala, i kazala (a wlasciwie prosile) sie zglosic za trzy dni, i po tych trzech dniach dostalem nowa - sprawna. Ba... W obu przypadkach Pani poszla do magazynu, i przyniosla baterie - zebym mogl lampe sprawdzic.

Data: 2011-11-21 21:59:58
Autor: Adrian
Zapis o sprawdzenie produktu przy odb iorze i niemo�no�� tego wykonania


Troche dziwne. Dwa razy kupowalem sprzety w Euro. Zamawialem przez internet,
a odbieralem w sklepie. Konkretnie w Lenicy w Carrefourze.
W obu przypadkach sprzet sprawdzalem PRZED zaplaceniem, i nie bylo z tym
problemu. Malo tego. Przy jednym z zakupow - kupowalem lampe blyskowa do
aparatu - okazalo sie, ze zamowiona lampa jest uszkodzona (nie dzialala
jedna z funkcji). Bez problemu pani lampe zabrala, i kazala (a wlasciwie
prosile) sie zglosic za trzy dni, i po tych trzech dniach dostalem nowa -
sprawna. Ba... W obu przypadkach Pani poszla do magazynu, i przyniosla
baterie - zebym mogl lampe sprawdzic.

Był ze mną znajomy (świadek w razie czego) który kupował 2 lata temu kamerę za ponad 5 000 zł i mówił że jemu nie robiono problemów ze sprawdzeniem przedmiotu przed zapłatą. Bardzo się zdziwił gdy usłyszał to co mi powiedzieli. Najwidoczniej mają gdzieś klienta i mogą być pewni że więcej nic u nich nie kupię.

Data: 2011-11-21 22:33:08
Autor: Nixe
Zapis o sprawdzenie produktu przy odb iorze i niemo�no�� tego wykonania
W dniu 2011-11-21 21:59, Adrian pisze:

Najwidoczniej mają gdzieś klienta i mogą być pewni
że więcej nic u nich nie kupię.

Napisz może do jakiejś ichniej centrali i poproś o zajęcie stanowiska w tej sprawie. Jeśli wyjdzie na to, że masz rację, to ujawnij całą sytuację - niech wyciągną konsekwencje wobec pracownika, który wprowadził Cię w błąd.

N.

Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożno¶ć tego wykonania

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona