Data: 2011-11-21 21:46:31 | |
Autor: Ajgor | |
Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożno¶ć tego wykonania | |
Użytkownik "Adrian" napisał w wiadomo¶ci news:4ecaaef9$0$8441$65785112news.neostrada.pl... Złożyłem rezerwację w sklepie EURO RTV AGD telefonu komórkowego. Zamówienie wykonałem przez Internet. Po kilku dniach otrzymałem informację, że produkt czeka do odbioru w sklepie. Udałem się, więc po niego do sklepu oddalonego o 30 km. Ze sob± wzi±łem wydrukowan± kartkę z zamówieniem, na której widnieje napis małym druczkiem "Prosimy o sprawdzenie sprzętu przy odbiorze, ponieważ produkty zakupione w sklepach fizycznych na podstawie rezerwacji nie podlegaj± zwrotowi z tytułu sprzedaży na odległo¶ć." Sprzedawca odszukał moje zamówienie i pyta mnie czy płacę kart± czy gotówk±. Ja mówię, że spokojnie najpierw chcę dokonać sprawdzenia telefonu czy wszystko się zgadza i czy nie ma wady fabrycznej, która w większo¶ci egzemplarzach niestety się ujawnia. Poinformowano mnie, że nie ma takiej możliwo¶ci. Więc czytam, co pisze na mojej kartce z zamówieniem. Wówczas słyszała napatoczyła się kobieta z obsługi i tłumaczy mi, że to w ten sposób działa, że klient najpierw płaci a póĽniej sprawdza towar. Oburzyłem się i pytam jak się ma ten zapis do tego, co Pani mówi? Wzruszyła się ramionami i tyle. Podziękowałem i wyszedłem. Pytanie do grupy. Kto ma rację? Ta kobieta czy wi±ż±cy jest zapis, który widnieje małym druczkiem? Troche dziwne. Dwa razy kupowalem sprzety w Euro. Zamawialem przez internet, a odbieralem w sklepie. Konkretnie w Lenicy w Carrefourze. W obu przypadkach sprzet sprawdzalem PRZED zaplaceniem, i nie bylo z tym problemu. Malo tego. Przy jednym z zakupow - kupowalem lampe blyskowa do aparatu - okazalo sie, ze zamowiona lampa jest uszkodzona (nie dzialala jedna z funkcji). Bez problemu pani lampe zabrala, i kazala (a wlasciwie prosile) sie zglosic za trzy dni, i po tych trzech dniach dostalem nowa - sprawna. Ba... W obu przypadkach Pani poszla do magazynu, i przyniosla baterie - zebym mogl lampe sprawdzic. |
|
Data: 2011-11-21 21:59:58 | |
Autor: Adrian | |
Zapis o sprawdzenie produktu przy odb iorze i niemo�no�� tego wykonania | |
Troche dziwne. Dwa razy kupowalem sprzety w Euro. Zamawialem przez internet, Był ze mną znajomy (świadek w razie czego) który kupował 2 lata temu kamerę za ponad 5 000 zł i mówił że jemu nie robiono problemów ze sprawdzeniem przedmiotu przed zapłatą. Bardzo się zdziwił gdy usłyszał to co mi powiedzieli. Najwidoczniej mają gdzieś klienta i mogą być pewni że więcej nic u nich nie kupię. |
|
Data: 2011-11-21 22:33:08 | |
Autor: Nixe | |
Zapis o sprawdzenie produktu przy odb iorze i niemo�no�� tego wykonania | |
W dniu 2011-11-21 21:59, Adrian pisze:
Najwidoczniej mają gdzieś klienta i mogą być pewni Napisz może do jakiejś ichniej centrali i poproś o zajęcie stanowiska w tej sprawie. Jeśli wyjdzie na to, że masz rację, to ujawnij całą sytuację - niech wyciągną konsekwencje wobec pracownika, który wprowadził Cię w błąd. N. |
|