Zapis rabowania Polski

Data: 2012-10-27 20:06:02
Autor: leszek niewiadomski
Zapis rabowania Polski
Am 27.10.2012 12:33, schrieb u2:
... szacher - macher lub jak kto woli geszeft :

http://www.gralakhen.republika.pl/prywatyzacja.html

  SZACHER MACHER
jak kto woli, geszeft
  Serial - relacja z niszczenia gospodarki polskiej przez ekipy rządzące
Polską od 1989 r.
    Zapis rabowania Polski (1)
     "Wyeliminowanie narodowej produkcji w Polsce, głównie przemysłu
ciężkiego, maszynowego, górniczego, kolejowego czy okrętowego, zepchnęło
Polskę do grona niedorozwiniętych technologicznie krajów obrzeża starych
krajów unijnych. Pozbawiona zdolności eksportowych Polska stała się
łakomym kąskiem rynkowym wspólnotowej konkurencji, która otwierając
Polsce drogę do Unii narzuciła jej dalsze ograniczanie zdolności
wytwórczych i zwiększanie uzależniającego ją importu
/ciach/

Przykre to. Zauwazylem przed laty, ze wiele starych dobrych rzeczy zniknelo. Chcielismy kupic prodiz i zelazko na wegiel, brzytwe oraz walonki. Prodiz lepiej piecze niz rozne mikrofalowki czy piecyki elektryczne. Zelazko nie potrzebuje pradu i jest ciezkie, wiec lepiej prasuje niz te nowoczesne teflonowe lekkie i latwo psujace sie. Dobra brzytwa moze sluzyc lata, jest oszczedna, bo nie potrzebuje sie ciaglych zmian zyletek i swietnie oczyszcza skore. A walonki z kaloszami to dobra rzecz na mrozy. Cieple i nieprzemakalne. Nie wspomne juz o frustracji spowodowanej braku tasm do tonettki (magnetofon szpulowy), kaset magnetofonowych czy filmow do mojej poczciwej zorki 5
Cholera, nigdzie tego nie ma. Dlaczego?
ln.

Data: 2012-10-27 12:42:07
Autor: Stachu Chebel
Zapis rabowania Polski
On 27 Paź, 20:06, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:
Am 27.10.2012 12:33, schrieb u2:

> [...]

spowodowanej braku tasm do tonettki (magnetofon szpulowy), kaset
magnetofonowych czy filmow do mojej poczciwej zorki 5

O ORĘŻADZIE w proszku zapomniałeś :-))

Data: 2012-10-28 20:05:00
Autor: leszek niewiadomski
Zapis rabowania Polski
Am 27.10.2012 12:33, schrieb u2:

[...]

Wlasnie zelazko mi szlag trafil! Kiedys byly proste bez elektroniki. Jak spirala sie przepalila, to sie dalo zreperowac - wymienic spirale lub posztukowac. A teraz trzeba kupic nowe.
A co do oranzady, to u nas sa napoje w proszku. Kupowalismy kiedys jak jezdzilismy z namiotami. Czy nie wszystko stracone.
ln.

Data: 2012-10-27 23:04:04
Autor: Trybun
Zapis rabowania Polski
W dniu 2012-10-27 20:06, leszek niewiadomski pisze:

[...]

Nie ma czajnika który gwiżdże, nie ma porządnego wiertła do wiertarki, nie ma smacznego chleba czy bułek itditp.. Kapitalizm - w tym antyludzkim systemie po prostu nie opłaca się robić dobrych jakościowo towarów.

Data: 2012-10-28 09:13:28
Autor: u2
Zapis rabowania Polski
W dniu 2012-10-27 23:04, Trybun pisze:
[...]

Zabawne, ze tekst jest o rabowanieu w III ubeckiej, a ubek pisze o
PRL-u. Pewnie chce odwrocic uwage od meritum  :-)))

Data: 2012-10-28 20:06:22
Autor: leszek niewiadomski
Zapis rabowania Polski
Am 28.10.2012 09:13, schrieb u2:
[...]

Poczytaj nieszczesniku podrecznik ekonomii, zamiast cytowac kretyna.
ln.

Zapis rabowania Polski