Zapis w BIK: bezumowny debet w koncie

Data: 2010-05-20 13:18:11
Autor: Sinus
Zapis w BIK: bezumowny debet w koncie
Mam wpis z BZ WBK na bezumowny debet w koncie, chodzi o 24zl ktore byly splacone po 5 dniach od powstania debetu. Kwestia pobrania oplaty za karte debetowa gdy saldo wynosilo 1zl.

Czy taki zapis moze zaszkodzic w przypadku starania sie o hipo? Jest jakas szansa zeby sie zwrocic do BZ BWK o usuniecie takiego wpisu?

--
Sinus

Data: 2010-05-20 16:03:14
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Sinus" <sinus1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht3cqj$4ul$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sądzę, że kwota debetu jest na tyle czytelnym sygnałem nieporozumienia dla każdego czytajacego, że nie powinno być żadnego problemu. Chyba nikt nie będzie sądził,.że celowo próbowałeś wyludzić owe 23 zł od banku.

Data: 2010-05-21 01:32:17
Autor: kashmiri
Zapis w BIK: bezumowny debet w koncie
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> dared to write:

[...]

Dla czytającego może, ale dla automatu decydujacego o kredytach niekoniecznie. Klient nie jest na 100% czysty = klient niepewny. Jeśli kredytu się nie odmówi to na pewno zaproponuje gorsze warunki.

k.

Zapis w BIK: bezumowny debet w koncie