Zapis z najta??szego rejestratora trasy na rynku

Data: 2014-02-05 23:39:14
Autor: Uncle Pete
Zapis z najta??szego rejestratora trasy na rynku
Jakiƛ no-name, w sumie z przesyƂką kosztowaƂ mniej niĆŒ 60 zƂ. Jakoƛć
materiaƂu nie powala, ale zaletą takiego jest to, ĆŒe nikt raczej nie
wybije nam szyby, aby go nam ukraƛć.

Czy on aĆŒ tak tandetnie wygląda, ĆŒe zƂodziej od razu rozpozna, ĆŒe kosztowaƂ mniej niĆŒ 60 zƂ z przesyƂką, i nie skusi się?

Piotr

Data: 2014-02-06 00:15:39
Autor: anacron
W dniu 05.02.2014 23:39, Uncle Pete pisze:
[...]

NajwyraĆșniej, PoznaƄ, Warszawa, GdaƄsk często w ciemnych dzielnicach.
Nie wyjmuje, jest na widoku (obok lusterka) jakoƛ nikt mi szyby nie wybiƂ.

--
anacron

Data: 2014-02-05 15:36:17
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 6 lutego 2014 00:15:39 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

> kosztował mniej niż 60 zł z przesyłk±, i nie skusi siê?

NajwyraŒniej, Poznań, Warszawa, Gdańsk czêsto w ciemnych dzielnicach.

Nie wyjmuje, jest na widoku (obok lusterka) jako¶ nikt mi szyby nie wybił.

-- anacron

Przymuły od szyb nie wiedz± ile może byæ warte. Maj± tylko jedno podej¶cie. Dla nich sztuka siê liczy. Najwyżej sprzedadz± za 10 złotych. Też bêd± do przodu.

Zapis z najta??szego rejestratora trasy na rynku