Zapis z najta??szego rejestratora trasy na rynku (noc)

Data: 2014-02-05 21:29:45
Autor: anacron
Zapis z najta??szego rejestratora trasy na rynku (noc)
W dniu 05.02.2014 18:58, anacron pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=bvsJiKLfToI

Jakiś no-name, w sumie z przesyłką kosztował mniej niż 60 zł. Jakość
materiału nie powala, ale zaletą takiego jest to, że nikt raczej nie
wybije nam szyby, aby go nam ukraść. Uważam także, że do celów do jakich
jest potrzebny jakość jest w zupełności wystarczająca.

Wrzucam, bo kilka osób pisało do mnie e-maile z pytaniami o rejestrator.

To jeszcze zapis nocą (i poza miastem i mieście)
http://www.youtube.com/watch?v=2kmqewwQ37U

--
anacron

Data: 2014-02-05 12:56:04
Autor: kogutek444
W dniu ¶roda, 5 lutego 2014 21:29:45 UTC+1 użytkownik anacron napisał:
W dniu 05.02.2014 18:58, anacron pisze:

> http://www.youtube.com/watch?v=bvsJiKLfToI

> materiału nie powala, ale zalet± takiego jest to, że nikt raczej nie

> wybije nam szyby, aby go nam ukra¶ć. Uważam także, że do celów do jakich

> jest potrzebny jako¶ć jest w zupełno¶ci wystarczaj±ca.

> To jeszcze zapis noc± (i poza miastem i mie¶cie)

http://www.youtube.com/watch?v=2kmqewwQ37U

-- anacron

Jako¶ć wystarczaj±ca. Trzeba brać poprawkę że youtube przy przetwarzaniu tez trochę z jako¶ci ujmuje. Dobrze kombinuję że na komputerze puszczone z karty trochę lepiej wygl±da? Nie ma wafla żeby kto¶ wcisn±ł że to on miał zielone, albo że wła¶ciciel cofn±ł pod ¶wiatłami i dlatego kto¶ ma przód poharatany.

Data: 2014-02-05 21:59:55
Autor: anacron
W dniu 05.02.2014 21:56, kogutek444@gmail.com pisze:
Dobrze kombinuję że na komputerze puszczone z karty trochę
lepiej wygl±da?

Lepiej, a jak się rozja¶ni np. avidemuxem to już całkiem wystarczaj±co.

--
anacron

Data: 2014-02-05 22:06:25
Autor: BartekK
W dniu 2014-02-05 21:56, kogutek444@gmail.com pisze:
To jeszcze zapis nocą (i poza miastem i mieście)
http://www.youtube.com/watch?v=2kmqewwQ37U
Jakość wystarczająca.
Jak to jest dla ciebie jakość wystarczająca, to ja wolę nie wiedzieć do czego. Nawet meteorytu czelabińskiego byś na tym nie zobaczył. Przecież tam nawet na oświetlonych skrzyżowaniach nie widać nic, poza tym że coś się świeci, ciężko poznać co to za znaki drogowe, a nawet nie widać ile droga ma pasów.
Tak to powinno wyglądać: http://www.youtube.com/watch?v=lAsoDV8daCI

Data: 2014-02-05 13:30:36
Autor: kogutek444
W dniu ¶roda, 5 lutego 2014 22:06:25 UTC+1 użytkownik BartekK napisał:

> Jako¶ć wystarczaj±ca.

Jak to jest dla ciebie jako¶ć wystarczaj±ca, to ja wolę nie wiedzieć do czego. Nawet meteorytu czelabińskiego by¶ na tym nie zobaczył. Przecież tam nawet na o¶wietlonych skrzyżowaniach nie widać nic, poza tym że co¶ się ¶wieci, ciężko poznać co to za znaki drogowe, a nawet nie widać ile droga ma pasów.

Tak to powinno wygl±dać: http://www.youtube.com/watch?v=lAsoDV8daCI

-- | Bartłomiej KuĽniewski

To z Twojego rejestratora te filmiki? Trzeba przyznać że lepsze. Ile kosztowała Twoja kamera?

Data: 2014-02-06 00:44:11
Autor: BartekK
W dniu 2014-02-05 22:30, kogutek444@gmail.com pisze:
To z Twojego rejestratora te filmiki? Trzeba przyznać że lepsze. Ile kosztowała Twoja kamera?
~105$ z przesyłką

Data: 2014-02-06 00:41:11
Autor: Budzik
Zapis z najta?szego rejestratora trasy na rynku (noc)
Użytkownik BartekK sibi@drut.org ...

To z Twojego rejestratora te filmiki? Trzeba przyznać że lepsze. Ile
kosztowała Twoja kamera?
~105$ z przesyłk±

Mozesz podac linka?
Co i gdzie kupowałes?

Data: 2014-02-06 01:49:41
Autor: BartekK
W dniu 2014-02-06 01:41, Budzik pisze:
UĹĽytkownik BartekK sibi@drut.org ...

To z Twojego rejestratora te filmiki? Trzeba przyznać że lepsze. Ile
kosztowała Twoja kamera?
~105$ z przesyłką

Mozesz podac linka?
Co i gdzie kupowałes?

http://www.foxoffer.com/shadow-recorder-gt550ws-1080p-car-dash-camcorder-p-571.html
GT550W (WS = z gps, droĹĽsza o kilka dolarĂłw).

Data: 2014-02-06 07:59:21
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2014-02-06 00:44,  *BartekK* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
To z Twojego rejestratora te filmiki? Trzeba przyznać że lepsze. Ile
kosztowała Twoja kamera?
~105$ z przesyłk±

Boże...
http://www.youtube.com/watch?v=VJJZqhS_n0Q
160zł z przesyłk± :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-02-06 08:20:30
Autor: BartekK
Zapis z najta??szego rejestratora trasy na rynku (noc)
W dniu 2014-02-06 07:59, Mirek Ptak pisze:
Dnia 2014-02-06 00:44,  *BartekK* napisaĹ‚, a mnie coĹ› podkusiĹ‚o, ĹĽeby
odpisać:
To z Twojego rejestratora te filmiki? Trzeba przyznać że lepsze. Ile
kosztowała Twoja kamera?
~105$ z przesyłką

BoĹĽe...
http://www.youtube.com/watch?v=VJJZqhS_n0Q
160zł z przesyłką :)
No widzisz (i autor wątku). Jeszcze taniej niż to co pokazywałem, a różnica jakości jest nieporównywalna.
http://dashcamtalk.com/ - dobra strona o przeróżnych kamerkach, w miarę aktualna co do modeli i cen...

Data: 2014-02-06 08:34:58
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2014-02-06 08:20,  *BartekK* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

No widzisz (i autor w±tku). Jeszcze taniej niż to co pokazywałem, a
różnica jako¶ci jest nieporównywalna.
http://dashcamtalk.com/ - dobra strona o przeróżnych kamerkach, w miarę
aktualna co do modeli i cen...

Swoj± kupiłem po przeczytaniu w±tku tutaj kilka tygodni temu :)
http://www.ebay.pl/itm/310752336819?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Data: 2014-02-05 22:44:05
Autor: anacron
W dniu 05.02.2014 22:06, BartekK pisze:
[...]

Wydaje Ci siÄ™.

Tak to powinno wyglądać: http://www.youtube.com/watch?v=lAsoDV8daCI

Porównujesz rejestrator za 60 zł z przesyłką do takiego za 600 no
fantastycznie. WystarczajÄ…ca do tego, do czego potrzebny jest dvr. Jak
chcę kogoś nagrać (upolować) to wkładam na statyw samochodowy D800 ze
stałą 50 F1.8 i nagrywam w takiej jakości o jakiej jakikolwiek
rejestrator może tylko pomarzyć. No tak tylko ze szkłem to ponad 15'000
PLN :) Jeśli chcesz się licytować to się nie krępuj. :)

A teraz poważniej, po co mi dvr? Po to aby nikt mi nie powiedział, że
nie miałem zielonego, do tego aby nikt mi nie wmówił, że to ja wjechałem
w niego (podczas gdy to on cofał na skrzyżowaniu) lub do tego, aby żaden
milicjant z gównem w reku nie wmówił, że ta cyferka, która mu się
wyświetliła to moja prędkość. Tu ten najtańszy się sprawdza, a jak
pisałem nie martwię się, że mi ktoś szybę wybije. Wyjmować i wkładać non
stop jakoĹ› mi siÄ™ nie chce.

--
anacron

Data: 2014-02-06 00:53:15
Autor: BartekK
Zapis z najta??szego rejestratora trasy na rynku (noc)
Tak to powinno wyglądać: http://www.youtube.com/watch?v=lAsoDV8daCI
Porównujesz rejestrator za 60 zł z przesyłką do takiego za 600
No nie 600, ledwo połowę tego. Lepiej wydać 300 i w razie czego mieć nr rejestracyjne, niż wydać 60 i mieć tylko dowód, że to "ktoś" a nie ufo.
Dla mnie jakość tego za 60zł - to wyrzucone pieniądze, chyba że ktoś wie, że jeździ tylko w dzień, najlepiej słoneczny (ale nie pod słońce).

[...]
Swoją drogą - nie masz w nim problemu "skaczącego" obrazu? Wszystkie te tanie, które macałem - miały jakiś taki dziadowski kodek (chyba mjpeg, każda klatka oddzielnym jpegiem, z ogromną kompresją) z fps "jak się uda", tak że wyświetlanie tego na PC ze stałym fps powodowało co ileśtam klatek - klatki zgubione/przeskakujące

Ja swoich DVR też nie wyjmuje - są przyklejone na stałe, z zewnątrz praktycznie tego nie widać (przy lusterku albo z tyłu - za głową kierowcy). A jak ukradną - to jest AC.

I co do wartoĹ›ci udowadniania - przed sÄ…dem "wszystko co sÄ… uzna za dowĂłd, moĹĽe być dowodem", wiÄ™c lepsze coĹ› niĹĽ nic, tylko obawiaĹ‚bym siÄ™, ĹĽe jednak w tej kamerce moĹĽe siÄ™ okazać, ĹĽe myĹ›limy ĹĽe wszystko mamy.. a nic nie mamy, bo np kamerkÄ™ sĹ‚oĹ„ce/Ĺ›wiatĹ‚a auta/oĹ›wietlenie uliczne oĹ›lepiaĹ‚o. Albo ze wzglÄ™du na marny obraz  (w nocy) - nie widać ĹĽadnych elementĂłw charakterystycznych przy drodze, wiÄ™c siÄ™ nie da oszacować prÄ™dkoĹ›ci.

Data: 2014-02-05 23:55:09
Autor: AL
On 2014-02-05 21:56, kogutek444@gmail.com wrote:
[...]

jesli nie jestes nawet odczytac znaku drogowego - to oznacza, ze jakosc nie jest wyastarczajaca.
Moze byc jako dowod w niektorych zdarzeniach, ale tak raczej to jesli nie umiem odczytac numeru rej. auta jadac za nim (pierwszy film) tzn, ze wielu zdarzen - jesliby zaszly - nie udowodnisz.

Zona jezdzi z kamerka od ponad dwoch lat (2 razy sie przydala) - ale jakosc jest tak z 3 razy lepsza od tej od Anacrona (a obecnie te kamerki sa po ok 100pln - wiec moze warto doplacic?)

A odnosnie miejsca umocowania kamerki:
- w aucie zony jest przyczepiona do oslony przeciwslonecznej, ktorej praktycznie sie nie uzywa, bo na gorze przedniej szyby jest przyklejony pas antysloneczny. Kamerka praktycznie niewidoczna z zewnatrz - jest plaska.
- u mnie w aucie, kamerka jest mniejsza i miesci sie w 'cieniu' lusterka wstecznego - praktycznie nie rzuca sie w oczy z zewnatrz - a ja ze srodka praktycznie tez jej nie widze, bo cala sie chowa za lusterkiem. Kamerka z GPS.

Zadna z w/w kamer nigdy nie jest demontowana z auta. Wlacza sie automatycznie po przekreceniu kluczyka - sa bezobslugowe.

Data: 2014-02-06 09:18:34
Autor: Franc
Dnia Wed, 05 Feb 2014 23:55:09 +0100, AL napisał(a):

Zadna z w/w kamer nigdy nie jest demontowana z auta. Wlacza sie automatycznie po przekreceniu kluczyka - sa bezobslugowe.

Słuchaj, a od kamerki nie trzeba ci±gn±ć jakiego¶ kabelka do zasilania?
Pytam poważnie. KuĽwa, z kamerk± by¶my robili naprawę z OC sprawcy, a tak
poszło z naszego AC.

--
Franc

Data: 2014-02-06 09:35:09
Autor: Kapibara
Dnia Thu, 6 Feb 2014 09:18:34 +0100, Franc napisał(a):

[...]

Trzeba (choć teoretycznie można korzystać z zasilania z wbudowanej
baterii). Do tych kamerek dodaj± zazwyczaj ładowarkę z długim kablem. Ja
sobie poprowadziłem kabel w przednim słupku przy szybie i przy podsufitce,
tak więc kabel jest ładnie schowany.

Data: 2014-02-06 09:38:36
Autor: Franc
Dnia Thu, 6 Feb 2014 09:35:09 +0100, Kapibara napisał(a):

[...]

OK, podł±czenie do zapalniczki?

--
Franc

Data: 2014-02-06 11:39:12
Autor: AL
On 2014-02-06 09:18, Franc wrote:
[...]

trzeba - ale co to za poprem doprowadzic do niej np. w slupku bocznym, podsufitce.
Producenci wraz z kamerka sprzedaja kabel do zasilania z gniazdka zapalniczki dlugosci 2-3m.

Zapis z najta??szego rejestratora trasy na rynku (noc)