Zapisy w OWU AC

Data: 2011-05-31 10:58:19
Autor: huri_khan
Zapisy w OWU AC
Dnia Tue, 31 May 2011 10:42:05 +0200, Maciek napisał(a):

Mam niezbyt dużą
szkodę, wybrałem więc wycenę kosztorysową i niemiło się zdziwiłem, gdy
ceny wszystkich części zostały odpowiednio pomniejszone ("bo to jest
pomniejszenie, a nie amortyzacja").

Ale względem czego zostało pomniejszone ?
Możliwe że wycenili wg zamienników a nie oryginałów, ale to już masz w OWU.

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-05-31 17:44:17
Autor: Maciek
Zapisy w OWU AC
W dniu 2011-05-31 10:58, huri_khan pisze:
Ale względem czego zostało pomniejszone ?
Możliwe że wycenili wg zamienników a nie oryginałów, ale to już masz w OWU.
Pomniejszenie jest względem ceny części z jakiegoś tam cennika. Podają
cenę nowej części (już mniejsza o to, czy to zamiennik, czy oryginał), a
potem pomniejszenie względem wieku auta zgodnie z tabelką, przy czym to
pomniejszenie to nie jest amortyzacja! :-)

Maciek

Zapisy w OWU AC