Zapisy w akcie notarialnym dotyczÄ?ce hipotek obcych ludzi

Data: 2011-02-07 22:01:57
Autor: spp
Zapisy w akcie notarialnym dotyczÄ?ce hipotek obcych ludzi

Jednak ... dostałem do reki projekt umowy przedwstepnej. W umowie mam
wypisane wprost kto (z imienia i nazwiska) ma jakÄ… hipotekÄ™ (kwota) w
działkach będących drogą. Na podstawie tych kwot mogę oszacować jakie
kredyty i w jakim banku wzieli moi przyszli sÄ…siedzi.

Legalne to? Zdajesobie sprawę że pytanie czy notariusz robi coś legalnie
jest samo z siebie teoretycznie mało sensowne, ale nie wiem czy aby na
pewno tak szczegółowe dane *prywatne* powinny się tam znaleźć i czy ktoś
nie przepisał ich w pospiechu.

A więc czy moje dane o kredycie tez zostaną okazane nastepnym kupującym?

Jeżeli zabezpieczysz hipoteką - tak.
To jak najbardziej prawidłowe postępowanie, zgodne z prawem i bardzo sensowne. Księgi wieczyste muszą być jawne aby mówić o sensowym obrocie nieruchomościami.

--
spp

Zapisy w akcie notarialnym dotyczÄ?ce hipotek obcych ludzi