Zapkolajki 2011

Data: 2011-11-01 01:03:05
Autor: Zapek
Zapkolajki 2011
Witam.
10.12.2011. Rybnik "Piwnica". start 17:00.
Zapraszam.

--
Pozdrawiam.
Zapek

Data: 2011-11-03 09:24:32
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Zapkolajki 2011
Zapek napisał(a):
Witam.
10.12.2011. Rybnik "Piwnica". start 17:00.
Zapraszam.

ej mialo nie byc!

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-11-03 09:34:41
Autor: Norbi
Zapkolajki 2011

ej mialo nie byc!

Dychy Ci szkoda ? :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-11-03 09:37:17
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Zapkolajki 2011
Norbi napisał(a):
Dychy Ci szkoda ? :)

e nie, mam gest, ale nie chce mi sie tam jechac znowu, bezsensu impreza, zimno, ciemno i jeszcze Zapek na miejscu

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-11-03 12:10:27
Autor: Roman Niewiarowski
Zapkolajki 2011

ej mialo nie byc!

Tak Zapek mowil bo liczyl ze precla nie czytasz, a bal sie ze jak sie dowiesze to przywieziesz glosniki na licytacje...

pozdr
newrom

Data: 2011-11-04 11:11:40
Autor: ania
Zapkolajki 2011

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <

Tak Zapek mowil bo liczyl ze precla nie czytasz, a bal sie ze jak sie

Bo precla to on zjada na sniadanie

--
ania

Data: 2011-11-04 17:24:07
Autor: Grzegorz Rogala
Zapkolajki 2011
W dniu 04-11-2011 11:11, ania pisze:
Użytkownik "Roman Niewiarowski"<

Tak Zapek mowil bo liczyl ze precla nie czytasz, a bal sie ze jak sie

Bo precla to on zjada na sniadanie
a nie bajgla? :>

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-11-04 19:24:52
Autor: zbigi
Zapkolajki 2011
Grzegorz Rogala napisał(a):
W dniu 04-11-2011 11:11, ania pisze:

Użytkownik "Roman Niewiarowski"<

Tak Zapek mowil bo liczyl ze precla nie czytasz, a bal sie ze jak sie

Bo precla to on zjada na sniadanie

a nie bajgla? :>

Co ci nie bangla?
;)
--
zbigi i stopka zastepcza
PS To nieprawda, ze mi koza zjadla kabel od interneta. Ja po prostu buduje sobie majołn prajwet kotłownie. :P

Data: 2011-11-15 12:51:12
Autor: Viking
Zapkolajki 2011
W dniu 2011-11-04 19:24, zbigi pisze:
Grzegorz Rogala napisaďż˝(a):
W dniu 04-11-2011 11:11, ania pisze:

U�ytkownik "Roman Niewiarowski"<

Tak Zapek mowil bo liczyl ze precla nie czytasz, a bal sie ze jak sie

Bo precla to on zjada na sniadanie

a nie bajgla? :>

Co ci nie bangla?
;)

O Dizonajrły wyłażą.. musi Zapki sie zbliżają.)P

Pozdr
Tomek
XX Czarnula

Data: 2011-11-17 00:19:38
Autor: Tomek Wozniakowski
Zapkolajki 2011
   Czesc :)

W dniu 2011-11-15 12:51, Viking pisze:

O Dizonajrły wyłażą.. musi Zapki sie zbliżają.)P

Chyba dinozarly ;) spotkac by sie warto, nie? ;)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-11-17 21:06:06
Autor: Sir Piernik
Zapkolajki 2011
Tomek Wozniakowski pisze:
....>8
Chyba dinozarly ;) spotkac by sie warto, nie? ;)

Poranny barszczyk Ci sie marzy?! ;)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2011-11-18 15:15:10
Autor: Grzegorz Rogala
Zapkolajki 2011
W dniu 17-11-2011 21:06, Sir Piernik pisze:
Tomek Wozniakowski pisze:
...>8
Chyba dinozarly ;) spotkac by sie warto, nie? ;)

Poranny barszczyk Ci sie marzy?! ;)
Roman, ktory z "herbatnikow" dotrwa do rana.. jak kolo polnocy sa juz totalne problemy w komunikacji ... ;P

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-11-27 11:13:31
Autor: Kefir
Zapkolajki 2011
On Nov 18, 3:15 pm, Grzegorz Rogala <ala...@spamfe.o2.pl> wrote:
> [...]
> ...>8

> Poranny barszczyk Ci sie marzy?! ;)

Roman, ktory z "herbatnikow" dotrwa do rana.. jak kolo polnocy sa juz

Watch me Krzywa Bulko, jesli uda mi sie przyjechac oczywiscie...

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955, XT 660 X, Tiger 955i

Data: 2011-12-02 15:29:14
Autor: Grzegorz Rogala
Zapkolajki 2011
W dniu 27-11-2011 20:13, Kefir pisze:

Watch me Krzywa Bulko, jesli uda mi sie przyjechac oczywiscie...
Matrix has You...

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-11-18 21:48:57
Autor: ErneST Rygielski
Zapkolajki 2011
W dniu 2011-11-15 12:51, Viking pisze:

O Dizonajrły wyłażą.. musi Zapki sie zbliżają.)P

Co racja to racja ;)

ErneST

Data: 2011-11-27 11:28:45
Autor: Kefir
Zapkolajki 2011
On Nov 15, 12:51 pm, Viking <vegaser...@niesmiec02.pl> wrote:
W dniu 2011-11-04 19:24, zbigi pisze:

> Grzegorz Rogala napisa (a):

> Co ci nie bangla?
> ;)

O Dizonajrły wyłażą.. musi Zapki sie zbliżają.)P

Walsienacyce?

;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955, XT 660X, Tyger 955i

Data: 2011-11-05 07:55:49
Autor: Roman Niewiarowski
Zapkolajki 2011
W dniu 2011-11-04 17:24, Grzegorz Rogala pisze:

a nie bajgla? :>

Markusa zapytaj to Ci wylozy roznice miedzy bajglem, preclem, a obwazankiem. Doda rys historyczny itp ;)

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-11-05 13:30:41
Autor: Budyń
Zapkolajki 2011
Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4eb4ddf4$0
obwazankiem. Doda rys historyczny itp ;)

Doda? Tobie sie grupy nie pomyliły? :-)

b.

Data: 2011-11-22 23:43:57
Autor: Markowski
Zapkolajki 2011
On 5 Lis, 13:30, "Budy " <bud...@gazeta.pl> wrote:
U ytkownik "Roman Niewiarowski" > > obwazankiem. Doda rys historyczny itp ;)

Doda? Tobie sie grupy nie pomyli y? :-)

O kurde, impreza się rozrasta, jak Zapek daje rade ściągnąć Dodę. To
ja dam dychę!

Markowski
VFR800Fi+GS500+TS350

Data: 2011-11-26 10:16:58
Autor: Zapek
Zapkolajki 2011
On 23 Lis, 08:43, Markowski <mbd.wlodarc...@gmail.com> wrote:

O kurde, impreza się rozrasta, jak Zapek daje rade ściągnąć Dodę. To
ja dam dychę!

Jak bedzie Doda to beesz ledwo dychaŁ ! ;)

Tak czy siak - mysle,ze bedzie milo sie spotkac.
Myslalem,ze bedzie zle z gadzetami ale jak zwykle Ci co zawsze nie
odmowili wspolpracy.
To nieco Doda je mi sil.
No i fakt,ze jednak pare osob daje sie namowic na to chyba 13'te juz
spotkanie...
Raz jeszcze zapraszam serdecznie.

--
Zapek
drz400

Data: 2011-11-27 11:30:38
Autor: Kefir
Zapkolajki 2011
On Nov 23, 8:43 am, Markowski <mbd.wlodarc...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Doda? Tobie sie grupy nie pomyli y? :-)

O kurde, impreza się rozrasta, jak Zapek daje rade ściągnąć Dodę. To

Dam dwie zeby nie sciagal.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef $ ST 955, XT 660X, Tiger 955i

Data: 2011-11-20 22:43:46
Autor: marider
Zapkolajki 2011
W dniu 2011-11-01 09:03, Zapek pisze:
[...]

Kurde, kusisz i kusisz ;P

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-11-21 18:47:46
Autor: Swiety Jimmie
Zapkolajki 2011
Zapek <zaapek@gmail.com> napisał(a):
Witam.
10.12.2011. Rybnik "Piwnica". start 17:00.
Zapraszam.

Kurde, znowu?
No dobra, Ty to potrafisz namówić.

Pozdr,
Jimmie

Data: 2011-11-27 11:11:20
Autor: Kefir
Zapkolajki 2011
Elou!
On Nov 1, 9:03 am, Zapek <zaa...@gmail.com> wrote:
Witam.
10.12.2011. Rybnik "Piwnica". start 17:00.
Zapraszam.

Ojacie! Zapku, jestes wielki. Serio mowie, choc pewnie nauka
zwyciezy :-/

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955, XT 660X, Tiger 955

Data: 2011-11-28 06:24:18
Autor: Zapek
Zapkolajki 2011
On 27 Lis, 20:11, Kefir <artur.gwizdow...@gmail.com> wrote:

Ojacie! Zapku, jestes wielki. Serio mowie, choc pewnie nauka
zwyciezy :-/

Kurde.
Zapkolajki sa tylko raz w roku.
I na dodatek ostatni raz.
I dwie dychy bysmy juz mieli od Ciebie :-)

--
Pozdrowki.
Zapek

Data: 2011-12-02 12:16:49
Autor: Marcin Gardeła
Zapkolajki 2011
W dniu 2011-11-28 15:24, Zapek pisze:
[...]

Każdy dzień jest raz w roku ;)

--
Diobeu
VFR800 '01

Data: 2011-12-02 12:24:25
Autor: duddits
Zapkolajki 2011
On 02.12.2011 12:16, Marcin Gardeła wrote:
Każdy dzień jest raz w roku

Chyba Dnia Świstaka nie widziałeś :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2011-12-02 14:15:48
Autor: Roman Niewiarowski
Zapkolajki 2011
W dniu 2011-12-02 12:16, Marcin Gardeła pisze:

Każdy dzień jest raz w roku ;)

A "Jebany Poniedzialek" ?

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹźywocie.

Data: 2011-12-02 13:18:51
Autor: AZ
Zapkolajki 2011
On 2011-12-02, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Każdy dzień jest raz w roku ;)

A "Jebany Poniedzialek" ?

To zalezy.

PS. Skad ta niechec do poniedzialkow?
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-09 05:13:14
Autor: Zapek
Zapkolajki 2011
On 1 Lis, 09:03, Zapek <zaa...@gmail.com> wrote:
Witam.
10.12.2011. Rybnik "Piwnica". start 17:00.
Start blizej 18:00 ale jak ktos bedzie o 17:00 to tez wejdzie ;)
Dojazd gdyby ktos nie pamietal :
http://www.tinyurl.pl?RRGrXPsn

I warto zajrzec kto wspiera :
http://www.tinyurl.pl?h8vtgG49

--
Do zobaczonka.
Zapek

Data: 2011-12-12 01:48:37
Autor: zuzka600f
Zapkolajki 2011
  Czesc :)

On 9 Gru, 14:13, Zapek <zaa...@gmail.com> wrote:

Start blizej 18:00 ale jak ktos bedzie o 17:00 to tez wejdzie ;)
Dojazd gdyby ktos nie pamietal :http://www.tinyurl.pl?RRGrXPsn

I warto zajrzec kto wspiera :http://www.tinyurl.pl?h8vtgG49

Bylismy, zajrzelismy :)
Park jurajski jaksiemasz ;) Takiej ilosci skamienielin w jednym
miejscu, to dawno nie widzialem :)

Zapek, dzieki za impreze, za to, ze Ci sie chcialo, za to, ze byla
znowu okazja zobaczyc dawno nie widziane gemby :)
Ale nastepnym razem didzeja odstrzel, bo nie bylo slychac wlasnych
mysli ;)

Dzieki dla wesolego autobusu za mile towarzystwo, a szczegolnie Najce,
za podmianke za kolkiem w drodze powrotnej :) W niedziele rano bylismy
z powrotem - jeszcze mi sie dziewczyny nie zdazyly pobudzic, jak
wchodzilem do domu ;)

  Pozdrawiam :)
  Tomek
(bez stopki, bo Tytus mial racje i mnie onet olal ;) )

Zapkolajki 2011