Zapkołajki 2016.

Data: 2016-10-21 09:35:50
Autor: Zapek
Zapkołajki 2016.
Witam.
Nie wiem czy ktoś z zainteresowanych jeszcze tutaj zagląda ?
Ale napiszę jak co roku od lat ilu ? ;)

Zapraszam na kolejne ostatnie Zapkołajki które NIE ODBĘDĄ się
w tym terminie co zawsze tylko tydzień wcześniej.

Data 03.12.2016
Rybnik "Piwnica".

Zapek
GG300

Data: 2016-10-25 14:22:19
Autor: mmaurycy
Zapkołajki 2016.
W dniu 2016-10-21 o 18:35, Zapek pisze:
[...]

Niestety już chyba nikt ze starych tu nie zagląda albo bardzo rzadko tylko sikacz
--
mmaurycy
Hyosung GT650

Data: 2016-10-28 23:40:43
Autor: Grzegorz Rogala
Zapkołajki 2016.
W dniu 2016-10-25 o 14:22, mmaurycy pisze:
[...]

E tam. :>

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2016-11-04 13:01:08
Autor: Zapek
Zapkołajki 2016.
W dniu piątek, 28 października 2016 23:40:40 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:

E tam. :>

E tu :)

Pozdr.
Zapek
GG300

Data: 2016-11-16 12:05:33
Autor: Sir Piernik
Zapkołajki 2016.
Zapek pisze:

8<...
E tam. :>

E tu :)
....<8

E tam. :)

Pozdr
Sir Piernik

Data: 2016-11-16 07:31:18
Autor: Zapek
Zapkołajki 2016.
W dniu środa, 16 listopada 2016 12:05:40 UTC+1 użytkownik Sir Piernik napisał:
Zapek pisze:

8<...

> E tu :)
...<8