Zapkolajki

Data: 2010-10-30 22:15:40
Autor: Tomek Wozniakowski
Zapkolajki
   Czesc :)

W dniu 2010-10-29 11:59, Zapek pisze:

Zapraszam jak co roku.
11 grudzien 2010.

tiaaa... tak wlasnie sadzilem, ze to bedzie TA sobota. W koncu termin staly powinien byc, ale w tym roku znowu nie dane mi w tym terminie dojechac na Slask :( Szkoda... BAAARDZO szkoda :(((

Rybnik "Piwnica" start okolo godz. 17:00.Wjazd 20 zeta.
Jako,ze nie mam za bardzo dostepu do grupy to pytania
zaapek@gmail.com gg 55367

Tak trzymaj :) Moze za rok dane mi bedzie zobaczyc dawno nie widziane geby ;)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2010-11-01 23:16:19
Autor: Kryhu
Zapkolajki
W dniu 10/30/10 10:15 PM, Tomek Wozniakowski pisze:

Hej

Tak trzymaj :) Moze za rok dane mi bedzie zobaczyc dawno nie widziane
geby ;)

Znaczy znowu mam zabrać aparat foto? ;)
Trochę będę w tym czasie w rozjazdach ale może coś się uda wygospodarować, nie obiecuję jednak.

A tak dla przypomnienia z zeszłorocznych:

http://www.krystian.witryna.pl/zapkolajki2009

--
Pozdro
Kryhu

Data: 2010-11-02 00:57:29
Autor: PawelK vel Pablo
Zapkolajki
Dnia 305 roku bieżącego, Kryhu zeznał(a) jak następuje:

A tak dla przypomnienia z zeszłorocznych:

http://www.krystian.witryna.pl/zapkolajki2009

rewelacyjne fotki.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2010-11-02 23:24:22
Autor: Tomek Wozniakowski
Zapkolajki
   Czesc :)

Dnia 305 roku bieżącego, Kryhu zeznał(a) jak następuje:

A tak dla przypomnienia z zeszłorocznych:

http://www.krystian.witryna.pl/zapkolajki2009

Krystian, chyba taaak ;) ale musze dogadac szczegoly z Zapkiem...
i Potasem ;)

Data: 2010-11-06 18:54:51
Autor: Jarosław Zawiła
Zapkolajki
Bo wiecie, kiedy tak se ogladalem zdjecia krychy i te mordy na nich to  jakos zal mi sie zrobilo. Niby wielu nie pamietam imion juz, niektorym  wlosy urosly... . Tak co roku narasta u mnie coraz wieksza tesknota.  Bardzo chcialbym coby udalo mi sie zawitac, popatrzyc na wasze geby nim  mnie demencja starcza dopadnie.

--
jarek67

Data: 2010-11-06 19:52:00
Autor: Marcin Gardeła
[...]