[OT] Zapłacę za wycentrowanie koła - Warszawa

Data: 2012-06-30 20:12:10
Autor: ZAQ
[OT] Zapłacę za wycentrowanie koła - Warszawa
Hej

Może znajdzie się kto¶ ze stolicy,
kto podejmie się wycentrowania
koła, w niedziele zaden serwis
nie czynny a ja już nie mam cierpliwo¶ci
by samemu to robić.

mogę dać 40zł.

Data: 2012-06-30 21:49:36
Autor: dex_pl
[OT] Zapłacę za wycentrowanie koła - Warszawa
ZAQ <nono@nospam.pl> napisał(a):
w niedziele zaden serwis
nie czynny

SprawdĽ Decathlon, ew. Intersport - w sklepach w galeriach serwis powinien być czynny także w niedzielę.

Data: 2012-07-01 02:31:50
Autor: Titus Atomicus
[OT] Zapłacę za wycentrowanie koła - Warszawa
In article <jsns9g$1pn$1@inews.gazeta.pl>,
 " dex_pl" <dex_pl@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

ZAQ <nono@nospam.pl> napisał(a): > w niedziele zaden serwis
> nie czynny SprawdĽ Decathlon, ew. Intersport - w sklepach w galeriach serwis powinien być czynny także w niedzielę.

Wydaje mi sie ze w sezonie jest sporo innych serwisow rowerowych. Nawet w niedziele.
A 40zl to dobra cena. Dziwie sie, ze nikt nie chce sie podjac...
--
TA

Data: 2012-07-01 05:53:59
Autor: PK
[OT] Zapłacę za wycentrowanie koła - Warszawa
On 2012-07-01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:

Wydaje mi sie ze w sezonie jest sporo innych serwisow rowerowych. Nawet w niedziele.
A 40zl to dobra cena. Dziwie sie, ze nikt nie chce sie podjac...

No widzisz? Niby takie bezrobocie i takie problemy, a tu 40 zł chcą
dać za pół godziny kręcenia kluczykiem i nikt nie bierze!

To po prostu pokazuje jak uwielbianą czynnością jest centrowanie kół
rowerowych. :P

No i ZAQ nie napisał jak zła jest sytuacja.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-07-02 10:38:52
Autor: de Fresz
On 2012-07-01 07:53:59 +0200, PK <kosu@nospam.pl> said:

[...]

Przypuszczam, że chodziło o zrobienie tego od ręki. Jak w zeszłym roku miałem taki kaprys, to dopiero w 5. czy 6. serwisie się udało, wszystkie pozostałe proponowały termin realizacji od 2 dni do tygodnia.

de Fresz

Data: 2012-07-02 04:21:17
Autor: rmikke
On 2012-07-01 07:53:59 +0200, PK <kosu@nospam.pl> said:

> [...]

Przypuszczam, że chodziło o zrobienie tego od ręki. Jak w zeszłym roku miałem taki kaprys, to dopiero w 5. czy 6. serwisie się udało, wszystkie pozostałe proponowały termin realizacji od 2 dni do tygodnia.

Marceli na Grochowskiej robi takie rzeczy w pół godziny, ale w niedzielę s± nieczynni.

[OT] Zapłacę za wycentrowanie koła - Warszawa