Zapłacić niewystawiony mandat

Data: 2011-09-05 09:24:18
Autor: Rowerex
Zapłacić niewystawiony mandat
Nadejszła wiekopomna chwila!

Pierwszy raz w życiu zostałem zatrzymany przez patrol policji gdy
jechałem szosówk± olewaj±c DDR. Miła Pani policjant tonem pierwszego
wypowiedzianego zdania cyt. "gdzie się jedzie?" sprowadziła rozmowę do
poziomu rynsztokowego więc nic nie odpowiedziałem, a milczeniem nie
pomin±łem jedynie sugestii, że się nie chciałem zatrzymać.

Ponieważ za niemal milcz±cym porozumieniem obie strony udały się
własn± drog±, aczkolwiek mam nieco mgliste wrażenie, że usłyszałem
oprócz "to wszystko" usłyszałem też "dziękuję", to chciałbym ten
mandat mimo wszystko zapłacić, choć nie został wystawiony. [żart=on]
Stwierdziłem, że po¶wiecę trochę grosza dla własnego sumienia
[żart=off], oraz [sarkazm=on] po¶wiecę trochę grosza za wszystkich
kierowców, którzy ignoruj± moje pierwszeństwo na przejeĽdzie rowerowym
[sarkazm=off]

Pytanie - czy można zapłacić niewystawiony mandat? Przyznam, że
kręciłem się trochę po ulicach szukaj±c owego patrolu, w nadziei że
ich zatrzymam i w akcie skruchy będę błagał o mandat.

A zupełnie na marginesie, to usiłuj±c jechać szosówk± po DDR musiałem
3 razy pokonywać w poprzek jezdnie przez "niby przejazdy rowerowe w
odstępie 200m, za każdym razem stosuj±c zasadę "nieograniczonej
nieufno¶ci" co do ewentualnego respektowania mojego
<żart=on>pierwszeństwa<żart=off>, pomijam domy¶ln± budowę DDR...

<populizm=on>Normalnie jad±c jezdni± z olewaniem DDR przejechałbym
tylko przez niewielkie rondo z dużo większ± pewno¶ci± co do mojego
bezpieczeństwa <populizm=off>

A z tym mandatem, to nie żartuję, chętnie bym zapłacił. Pewnie
wzięliby mnie za wariata i sprawdzili alkomatem...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-09-05 18:39:09
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Zapłacić niewystawiony mandat
Mam propozycje. Ponieważ ja mam niezapłacony mandat to przelej mi 200PLN i go opłacę. Ty, Ja i Państwo będziemy zadowoleni.

Data: 2011-09-05 09:55:58
Autor: Rowerex
Zapłacić niewystawiony mandat
On 5 Wrz, 17:39, "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
Mam propozycje. Poniewa ja mam niezapłacony mandat to przelej

To go kurrrwaa zapłać! Twoje długi ja serdecznie pierrrdole i mam
głemboko w dupie! Niech Ci zlicytuj± bryke, o!

;-)))

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-09-05 18:01:39
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Mon, 05 Sep 2011 09:55:58 -0700, Rowerex napisał(a):

[...]

Jakie¶ problemy z osobowo¶ci±? --
piecia aka dracorp

Data: 2011-09-05 11:19:44
Autor: Rowerex
Zapłacić niewystawiony mandat
On 5 Wrz, 19:01, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
Dnia Mon, 05 Sep 2011 09:55:58 -0700, Rowerex napisa (a):

> To go kurrrwaa zap a ! Twoje d ugi ja serdecznie pierrrdole i mam
> g emboko w dupie! Niech Ci zlicytuj bryke, o!

> ;-)))

> Pozdr-
> -Rowerex

Jakie problemy z osobowo ci ?

Alergiczna reakcja na niezrozumienie kontekstu wypowiedzi.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-09-05 11:15:12
Autor: Rowerex
Zapłacić niewystawiony mandat
On 5 Wrz, 17:39, "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
Mam propozycje.

Wła¶ciwie to powinienem napisać jak±¶ skargę.

Pani policjant sugerowała, że nie chciałem się zatrzymać i nie
reagowałem na sygnały... Cóż, prawdopodobnie policja jest
przyzwyczajona do tego, że samo zamiganie ¶wiatłami "od tyłu" to już
jest znak, że kierowca ma się zatrzymać..., no, tylko że rowerzysta
nie ma lusterek. Ponadto rowerzysta nie reaguje na każde tr±bnięcie
obróceniem głowy do tyłu i natychmiastowym zatrzymaniem się, bo
mogłoby się to marnie skończyć, niezależnie od tego czy jedzie po
drodze któr± jechać może, czy po innej

Je¶li nie otrzymałem propozycji mandatu, a takowej nie było, to
powinienem chyba zostać pouczony, a żadnego pouczenia nie było. Na
pytanie "gdzie się jedzie" można odpowiedzieć np "jadę do babci".
Rozumiem, że to było takie "bezsłowne pouczenie", niemniej udaj±c
głupiego mógłbym odnie¶ć wrażenie, że jedyn± moj± win± było nieco
wolniejsza reakcja na próbę zatrzymania.

Po ostatnie, nie lubię chamstwa. Je¶li wszyscy w policji tak się
odnosz± do obywateli, to znaczy, że odpowiada im rola "susz±cych
mi¶ków" i zabawa w "policjantów i złodziei". Mam nadzieję, że to
jednak mniejszo¶ć. A je¶li nie mniejszo¶ć, to nie będę się dziwił,
je¶li kierowcy nienawidz± policji.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-09-05 22:52:31
Autor: Kazimierz Uromski
Zapłacić niewystawiony mandat
On 05.09.2011 20:15, Rowerex wrote:
Jeśli nie otrzymałem propozycji mandatu, a takowej nie było, to
powinienem chyba zostać pouczony, a żadnego pouczenia nie było. Na
pytanie "gdzie się jedzie" można odpowiedzieć np "jadę do babci".
Rozumiem, że to było takie "bezsłowne pouczenie", niemniej udając
głupiego mógłbym odnieść wrażenie, że jedyną moją winą było nieco
wolniejsza reakcja na prĂłbÄ™ zatrzymania.

Zatrzymałeś się tak, by nie wykonywać nagłych i niespodziewanych dla innych uczestników ruchu drogowego manewrów. Popularnie rzecz nazywając: zachowałeś szczególną ostrożność.

Po ostatnie, nie lubię chamstwa. Jeśli wszyscy w policji tak się
odnoszÄ… do obywateli, to znaczy, ĹĽe odpowiada im rola "suszÄ…cych
miśków" i zabawa w "policjantów i złodziei". Mam nadzieję, że to
jednak mniejszość. A jeśli nie mniejszość, to nie będę się dziwił,
jeśli kierowcy nienawidzą policji.

Z moich doświadczeń w większości podobnie działa Straż miejska, ze strony policji - może i zbyt często stosują dobry-zły policjant i po 15s można poznać, czy chcą Ci wlepić mandat czy pouczenie. Mają jednak normalne, ludzkie podejście i rozmawia się z nimi normalnie.
SM ma zbyt często syndrom dresa w golfie, który zazdrości dresowi w beemwicy.

Zapłacić niewystawiony mandat