Zapłacić za wakacje. Kart± czy przelewem?

Data: 2012-09-12 23:46:28
Autor: news
Zapłacić za wakacje. Kart± czy przelewem?
Witam serdecznie.
Mam zamiar zapłacić za wyjazd wakacyjny przy pomocy alior syncu.
Czy Waszym zdaniem płatno¶ć kart± (ichniejsz± debetówk±) ma
jakikolwiek sens z punktu widzenia ewentualnej upadło¶ci biura podróży
(jak przy karcie kredytowej), czy jest to bez znaczenia z uwagi na
charakter karty (debetowa)?

pozdrawiam
h.

Data: 2012-09-13 00:32:38
Autor: luc
On 13 Wrz, 08:46, news <hartw...@gmail.com> wrote:
[...]

Z chargeback możesz skorzystać niezależnie od typu karty, któr±
zapłacisz.

http://www.kartyonline.net/arty.php?id=144

pozdrawiam
h.

pzdrwm
luc

Data: 2012-09-13 00:49:20
Autor: news
On 13 Wrz, 09:32, luc <bana...@gmx.net> wrote:
> [...]
> charakter karty (debetowa)?

Z chargeback możesz skorzystać niezależnie od typu karty, któr±

Dzięki bardzo!

Data: 2012-09-14 22:46:03
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Zapłacić za wakacje. Kartą czy prze lewem?
news pisze:

Mam zamiar zapłacić za wyjazd wakacyjny przy pomocy alior syncu.
Czy Waszym zdaniem płatność kartą (ichniejszą debetówką) ma
jakikolwiek sens z punktu widzenia ewentualnej upadłości biura podróży
(jak przy karcie kredytowej), czy jest to bez znaczenia z uwagi na
charakter karty (debetowa)?

Z chargeback możesz skorzystać niezależnie od typu karty, którą
zapłacisz.

http://www.kartyonline.net/arty.php?id=144

Dzięki bardzo!

Przy czym należy zaznaczyć, że odpowiednią kartą do tego typu płatności
jest dowolna Citi. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-09-18 01:43:38
Autor: Chris94
Dnia Thu, 13 Sep 2012 00:32:38 -0700 (PDT), luc napisał(a):

http://www.kartyonline.net/arty.php?id=144

Przy czym szczegĂłlnej uwadze polecam ten komentarz z wyĹĽej podanego
linku:

"Witam, mam pewien problem dotyczÄ…cy zakupu przy pomocy karty kredytowej
Visa wydanej przez mBank, a mianowicie dokonałem zakupu biletów w
zagranicznym sklepie internetowym w grudniu ubiegłego roku. Zakup
dotyczył biletów na Euro 2008 a wiec imprezy która odbywała sie w
czerwcu br. Niestety zostałem jak wielu Polaków przez owa firmę oszukany
i w ubiegłym miesiacu za pośrednictwem mBanku zlozylem reklamacje-
chargeback. Osoba przyjmujaca zgloszenie poinformowala mnie ze cala
procedura zajmie troche czasu wiec cierpliwie czekalem. Ale w dniu
dzisiejszym dostalem pismo z banku , w ktorym poinformowany zostalem iz
uplynal zbyt dlugi termin od momentu transakcji i bank nie ma mozliwosci
wszczecia procedury reklamacyjnej. Wyjasnienie Cytuje. ,, Uprzejmie
informuje , iz zgodnie z Rozdz. XI pkt 1 Regulaminu wydawania i uzywania
kart kredytowych w mBanku ,, Posiadacz rachunku powinien zglosic
mBankowi kazda niezgodnosc salda Rachunku , powstala na skutek uznania
lub obciazenia Rachunku zwiazanego z uzytkowaniem karty , najpozniej w
terminie 30 dni od dnia zakonczenia biezacego cyklu rozliczeniowego.
Niezgloszenie reklamacji w powyzszym terminie uznaje sie jako
potwierdzenie prawidlowosci wyciagu. ’’ ’’ "

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-09-17 22:01:02
Autor: witek
Chris94 wrote:
[...]

Dlatego w co niektorych krajach wprowadzono regulację, ze sprzedawca nie ma prawa obciążyć karty kredytowej przed wysłaniem towaru.
Wowczas nie byloby problemu, ze robi sie zbyt dluga przerwa pomiedzy obciÄ…zeniem karty i brakiemn wysylki, ktorÄ… moznaby reklamowac w terminie.

Data: 2012-09-24 02:53:08
Autor: Michał Kisiel
Zapłacić za wakacje. Kart± czy przelewem?
Teraz będzie więcej czasu na zgłoszenie nie¶cisło¶ci na wyci±gu - 13 miesięcy

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wiecej-czasu-na-kartowe-reklamacje-2640247.html

pozdrawiam
MK

W dniu wtorek, 18 wrze¶nia 2012 05:01:03 UTC+2 użytkownik witek napisał:
Chris94 wrote:

> [...]

> Niezgloszenie reklamacji w powyzszym terminie uznaje sie jako

> potwierdzenie prawidlowosci wyciagu. '' '' "

Dlatego w co niektorych krajach wprowadzono regulację, ze sprzedawca nie ma prawa obci±żyć karty kredytowej przed wysłaniem towaru.

Wowczas nie byloby problemu, ze robi sie zbyt dluga przerwa pomiedzy obci±zeniem karty i brakiemn wysylki, ktor± moznaby reklamowac w terminie.

Zapłacić za wakacje. Kart± czy przelewem?