Zaplanowany zamach

Data: 2012-08-10 20:17:27
Autor: u2
Zaplanowany zamach
.... te wszystkie bezczelne klamstwa wrazej razwietki po zamachu sklonily
mnie do bezkompromisowej walki o prawde :

http://niezalezna.pl/31791-katastrofa-byla-zaplanowana

Antoni Macierewicz przedstawi艂 wnioski ws. przyczyn katastrofy
smole艅skiej. Z ustale艅 kierowanego przez niego zespo艂u parlamentarnego
wynika, 偶e piloci nie zamierzali l膮dowa膰, a przyczyn膮 katastrofy by艂y
dwie eksplozje w powietrzu.

Na dzisiejszym posiedzeniu zespo艂u parlamentarnego ds. zbadania przyczyn
katastrofy smole艅skiej Antoni Macierewicz zapewni艂, 偶e cz艂onkowie
zespo艂u s膮 mniej wi臋cej w po艂owie prac. - To nie jest raport ko艅cowy.
Niestety szereg bada艅, kt贸re nie zosta艂y wykonane przez prokuratur臋
polsk膮 i rosyjsk膮, musz膮 by膰 wykonywane poza granicami kraju i jeszcze
s膮 w trakcie realizacji - m贸wi艂 Macierewicz.

Szef zespo艂u parlamentarnego ds. katastrofy smole艅skiej przedstawi艂
tak偶e g艂贸wne ustalenia, kt贸re uzyskano w toku prac. Antoni Macierewicz
podkre艣li艂, 偶e piloci w og贸le nie zamierzali l膮dowa膰 w Smole艅sku.
Ponadto zesp贸艂 ustali艂, 偶e sama katastrofa nie by艂a przypadkiem, lecz
skutkiem dw贸ch eksplozji, kt贸re mia艂y miejsce w powietrzu. Antoni
Macierewicz podkre艣li艂 tak偶e, 偶e wyja艣niaj膮c katastrof臋 smole艅sk膮 polscy
urz臋dnicy 鈥瀝ealizuj膮 rozporz膮dzenie Putina鈥.

- Piloci w og贸le nie mieli zamiaru l膮dowa膰. Oni realizowali manewr
odej艣cia w automacie. 艢wiadczy o tym r贸wna trajektoria lotu oraz
przebieg rozm贸w w kokpicie. Oni tam rozmawiaj膮 spokojnie, nic z艂ego si臋
nie dzieje, oni realizuj膮 zamierzony plan odej艣cia. W tym ostatnim
momencie, gdy odlatuj膮 z lotniska by艂 jednak plan kogo艣 innego i ten
plan zako艅czy艂 si臋 tragicznie 鈥 m贸wi艂 w czasie posiedzenia Antoni
Macierewicz.

Antoni Macierewicz zwr贸ci艂 tak偶e uwag臋, 偶e Rados艂aw Sikorski od razu po
katastrofie rozpowszechnia艂 informacj臋, 偶e nikt nie prze偶y艂 mimo, i偶 20
min p贸藕niej Tomasz Turowski przekaza艂, 偶e 3 osoby prawdopodobnie 偶yj膮.
W贸wczas jednak to s艂owa szefa polskiego MSZ by艂y wytyczn膮 dla dzia艂ania
s艂u偶b medycznych, kt贸re poinformowane, 偶e katastrofy nikt nie prze偶y艂
zaprzesta艂y akcji medycznej.

Na dzisiejszym posiedzeniu Antoni Macierewicz zapowiedzia艂 wydanie
publikacji podsumowuj膮cej dotychczasowe ustalenia zespo艂u
parlamentarnego w sprawie wyja艣nienia przyczyn katastrofy smole艅skiej.

Data: 2012-08-10 20:51:57
Autor: pluton
Zaplanowany zamach
- Piloci w og髄e nie mieli zamiaru l眃owa. Oni realizowali manewr
odej禼ia w automacie. iadczy o tym r體na trajektoria lotu oraz
przebieg rozm體 w kokpicie. Oni tam rozmawiaj spokojnie, nic z砮go si
nie dzieje, oni realizuj zamierzony plan odej禼ia.

Jak jest mgla to ja czesto robie podobnie: rozpedzam samochod do 150/h,
celuje w drzewo i spokojnie rozmawiam z kumplem, ktory jedzie ze mna,
bo wogole nie mam zamiaru jednac w drzewo.
Realizuje zamierzony plan ominiecia drzewa.

Nullification

Data: 2012-08-10 18:57:49
Autor: Observatore
Zaplanowany zamach
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa(a):
> [...]

bo wogole nie mam zamiaru jednac w drzewo.
Realizuje zamierzony plan ominiecia drzewa.
 ...i znowu 2 zeta wpadnie na ruska wode:)

Data: 2012-08-10 21:10:17
Autor: pluton
Zaplanowany zamach
..i znowu 2 zeta wpadnie na ruska wode:)

Woode mamy lepsza w Polsce. Ta wasza jakas mdla,
jakby ktos do niej nasikal. Jak wy mozecie cos takiego pic ?
A kiedys podobno w Rosji byl niezly przemtsl gorzelniczy.

Nullification

Data: 2012-08-10 19:20:53
Autor: Observatore
Zaplanowany zamach
> [...]

jakby ktos do niej nasikal. Jak wy mozecie cos takiego pic ?
A kiedys podobno w Rosji byl niezly przemtsl gorzelniczy.

To juz wasza Rosja Polska sie nazywa? Sami sobie sikacie do flaszki, wiec nic
dziwnego, ze bredzicie, po wychlaniu moczu.

Data: 2012-08-10 21:30:42
Autor: u2
Zaplanowany zamach
W dniu 2012-08-10 20:57,  Observatore pisze:
Jak jest mgla to ja czesto robie podobnie: rozpedzam samochod do 150/h,
celuje w drzewo i spokojnie rozmawiam z kumplem, ktory jedzie ze mna,

Widac, ze dyskutujesz z bolkowatym synem, ktorego ochrania pomrocznosc
jasna rozbita przy predkosci 153 km/h ;-)

Data: 2012-08-10 19:35:48
Autor: Observatore
Zaplanowany zamach
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

Widac, ze dyskutujesz z bolkowatym synem, ktorego ochrania pomrocznosc
jasna rozbita przy predkosci 153 km/h ;-)

moze nie wszyscy widza, ze przyszedl pozebrac, bo puszki juz z kontenerow
wybral. Chce mu dac zarobic.

--

Zaplanowany zamach