Zaplanowany zamach

Data: 2012-08-10 20:51:57
Autor: pluton
Zaplanowany zamach
- Piloci w ogóle nie mieli zamiaru lądować. Oni realizowali manewr
odejścia w automacie. Świadczy o tym równa trajektoria lotu oraz
przebieg rozmów w kokpicie. Oni tam rozmawiają spokojnie, nic złego się
nie dzieje, oni realizują zamierzony plan odejścia.

Jak jest mgla to ja czesto robie podobnie: rozpedzam samochod do 150/h,
celuje w drzewo i spokojnie rozmawiam z kumplem, ktory jedzie ze mna,
bo wogole nie mam zamiaru jednac w drzewo.
Realizuje zamierzony plan ominiecia drzewa.

Nullification

Data: 2012-08-10 18:57:49
Autor: Observatore
Zaplanowany zamach
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

bo wogole nie mam zamiaru jednac w drzewo.
Realizuje zamierzony plan ominiecia drzewa.
 ...i znowu 2 zeta wpadnie na ruska wode:)

Data: 2012-08-10 21:10:17
Autor: pluton
Zaplanowany zamach
..i znowu 2 zeta wpadnie na ruska wode:)

Woode mamy lepsza w Polsce. Ta wasza jakas mdla,
jakby ktos do niej nasikal. Jak wy mozecie cos takiego pic ?
A kiedys podobno w Rosji byl niezly przemtsl gorzelniczy.

Nullification

Data: 2012-08-10 19:20:53
Autor: Observatore
Zaplanowany zamach
> [...]

jakby ktos do niej nasikal. Jak wy mozecie cos takiego pic ?
A kiedys podobno w Rosji byl niezly przemtsl gorzelniczy.

To juz wasza Rosja Polska sie nazywa? Sami sobie sikacie do flaszki, wiec nic
dziwnego, ze bredzicie, po wychlaniu moczu.

Data: 2012-08-10 21:30:42
Autor: u2
Zaplanowany zamach
W dniu 2012-08-10 20:57,  Observatore pisze:
Jak jest mgla to ja czesto robie podobnie: rozpedzam samochod do 150/h,
celuje w drzewo i spokojnie rozmawiam z kumplem, ktory jedzie ze mna,

Widac, ze dyskutujesz z bolkowatym synem, ktorego ochrania pomrocznosc
jasna rozbita przy predkosci 153 km/h ;-)

Data: 2012-08-10 19:35:48
Autor: Observatore
Zaplanowany zamach
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Widac, ze dyskutujesz z bolkowatym synem, ktorego ochrania pomrocznosc
jasna rozbita przy predkosci 153 km/h ;-)

moze nie wszyscy widza, ze przyszedl pozebrac, bo puszki juz z kontenerow
wybral. Chce mu dac zarobic.

--

Zaplanowany zamach