Zapłata sms

Data: 2011-01-25 14:47:35
Autor: maxknowledge
Zapłata sms
Dobry wieczór,

znają Państwo jakieś ciekawe strony, na których można np. coś kupić,
za coś zapłacić wysyłając sms? Loterie, konkursy i zabawy odpadają.
Zapłata SMS jest jak na razie jedyną formą likwidowania nadwyżki
finansowej, która gromadzi się na koncie karty PrePaid, gdzie wciąż
trzeba doładowywać konto pomimo, że na koncie są środki (jak ktoś mało
rozmawia).

Ze swojej strony znam:

Bankomat sms - https://www.korzystny-sms.pl/cennik
(dość drogo)

Pozdrawiam

Data: 2011-01-26 00:24:15
Autor: J.F.
Zapłata sms
On Tue, 25 Jan 2011 14:47:35 -0800 (PST),  maxknowledge wrote:
[...]

Poczekaj do wakacji, pojedz za granice, najlepiej z laptopem :-)

J.

Data: 2011-01-26 09:40:42
Autor: Michal Jankowski
Zapłata sms
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

trzeba doładowywać konto pomimo, że na koncie są środki (jak ktoś mało
rozmawia).

Poczekaj do wakacji, pojedz za granice, najlepiej z laptopem :-)

Hehe. A Kindle ma internet przez GSM za friko. Ciągle nie mogę wyjść z
podziwienia...

  MJ

Data: 2011-01-26 01:56:02
Autor: maxknowledge
Zapłata sms
On 26 Sty, 09:40, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:
J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> writes:

> Poczekaj do wakacji, pojedz za granice, najlepiej z laptopem :-)

Hehe. A Kindle ma internet przez GSM za friko. Ci gle nie mog wyj z
podziwienia...

Pozwolę sobie zapytać: czy chodzi o to, że za granicą operator nie
zdziera 80% za premium sms?

Data: 2011-01-26 22:42:00
Autor: kashmiri
Zapłata sms
maxknowledge <maxknowledge@gmail.com> dared to write:
[...]

Chodzi o to, że za granicą operator szybko pomoże uporać się z nadwyżką.

k.

Data: 2011-01-29 13:51:00
Autor: Piotr KUCHARSKI
Zapłata sms
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote:
Hehe. A Kindle ma internet przez GSM za friko. Ciągle nie mogę wyjść z
podziwienia...

Nie ma co podziwiać, każda książka (nawet darmowa) +2 USD poza US, zwraca im się. :)

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

Data: 2011-01-30 22:52:19
Autor: Michal Jankowski
Zapłata sms
Piotr KUCHARSKI <nospam@42.pl> writes:

Hehe. A Kindle ma internet przez GSM za friko. Ciągle nie mogę wyjść z
podziwienia...

Nie ma co podziwiać, każda książka (nawet darmowa) +2 USD poza US,
zwraca im się. :)

A kto ci każe u nich książki kupować 8-).

Znaczy ja rozumiem, że oni do interesu raczej nie dokładają, ale tych
parę dolarów w porównaniu do grubej kasy, jaką ludzie płacą za
nieopatrzne sprawdzenie poczty w roamingu...

  MJ

Data: 2011-01-31 07:32:40
Autor: Tomasz Bątor
Zapłata sms
Dnia Sat, 29 Jan 2011 13:51:00 +0000 (UTC), Piotr KUCHARSKI napisał(a):

Hehe. A Kindle ma internet przez GSM za friko. Ciągle nie mogę wyjść z
podziwienia...

Nie ma co podziwiać, każda książka (nawet darmowa) +2 USD poza US, zwraca im się. :)

Skąd takie informacje? Jak to sprawdzić?

t.

--
  _______   _______   ____  ____  _______    _______
 _\__ __/___\     /___\  _\/   /__\    __)___\   __/_

Data: 2011-01-31 13:15:01
Autor: Michal Jankowski
Zapłata sms
Tomasz Bątor <mis@koralgol.pl> writes:

[...]

Ktore informacje? Ze ksiazki poza USA sa drozsze? Wejdz na strone
amazon.com i wybierz 'country/region', to zobaczysz, ze ceny sie
zmieniaja. Nieprawda, ze zawsze o 2 dolary, czasem o 0, czasem o
wiecej (te drozsze).

Ze internet za friko? W opisie kindla piszą...

  MJ

Data: 2011-01-31 18:36:25
Autor: Tomasz Bątor
Zapłata sms
Dnia Mon, 31 Jan 2011 13:15:01 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

[...]

Tak. W szczególności, że "każda książka (nawet darmowa) +2 USD poza US",
ale już wyjaśniłeś, że to nie do końca tak.

amazon.com i wybierz 'country/region', to zobaczysz, ze ceny sie
zmieniaja. Nieprawda, ze zawsze o 2 dolary, czasem o 0, czasem o
wiecej (te drozsze).

Dzięki, będę sprawdzał; nie mam zamiaru płacić ekstra tylko dlatego, że
jestem spoza US.

t.

--

Data: 2011-01-31 14:27:28
Autor: CUT_INZ
Zapłata sms
W dniu 25-01-2011 23:47, maxknowledge pisze:
[...]

Jeśli to Orange to Allegro i Przelew SMS może być rozwiązaniem.

Zapłata sms