Zapłata za mycie samochodu

Data: 2009-05-25 15:13:02
Autor: Jacek Sołtysik
Zapłata za mycie samochodu
frame.relay.x25@gmail.com pisze:

zapłaty za mycie. Czy mam jakieś szanse wyegzekfowania mojej kasy od

Jak już wyegekfujesz kasę to kup słownik ortograficzny.

Data: 2009-05-25 15:25:15
Autor: Jan
Zapłata za mycie samochodu
Użytkownik "Jacek Sołtysik" napisał w wiadomości :

Jak już wyegekfujesz kasę to kup słownik ortograficzny.

.... przyganiał kocioł garnkowi

Serdeczności

Janek

Data: 2009-05-25 15:45:42
Autor: Jacek Sołtysik
Zapłata za mycie samochodu
Jan pisze:
Użytkownik "Jacek Sołtysik" napisał w wiadomości :

Jak już wyegekfujesz kasę to kup słownik ortograficzny.

... przyganiał kocioł garnkowi

Serdeczności

Janek

Czy Ty jesteś tak głupi czy tylko udajesz?

Data: 2009-05-25 15:47:54
Autor: szerszen
Zapłata za mycie samochodu

Użytkownik "Jacek Sołtysik" <jacek@nie.ma> napisał w wiadomości news:gve7e9$e7v$1achot.icm.edu.pl...

Czy Ty jesteś tak głupi czy tylko udajesz?

nie mierz wszystkich swoja miarka

Data: 2009-05-25 15:56:19
Autor: Jacek Sołtysik
Zapłata za mycie samochodu
szerszen pisze:

Użytkownik "Jacek Sołtysik" <jacek@nie.ma> napisał w wiadomości

Czy Ty jesteś tak głupi czy tylko udajesz?

nie mierz wszystkich swoja miarka

to może wskażcie mi gdzie zrobiłem błąd po za "wyegekfujesz"? Bo jeśli
chodzi Wam o to właśnie słowo to trzeba być debilem, żeby nie zauważyć,
że napisałem tak specjalnie.

Data: 2009-05-25 16:03:19
Autor: szerszen
Zapłata za mycie samochodu

Użytkownik "Jacek Sołtysik" <jacek@nie.ma> napisał w wiadomości news:gve825$eup$1achot.icm.edu.pl...

to może wskażcie mi gdzie zrobiłem błąd po za "wyegekfujesz"? Bo jeśli
chodzi Wam o to właśnie słowo to trzeba być debilem, żeby nie zauważyć,
że napisałem tak specjalnie.

no popatrz, a on jedna litere zjadl, przy drugiej sie pomylil, pozatym uzyl polskich ogonkow, duzych liter, znakow interpunkcyjnych, napisal tak, ze bez najmniejszego problemu wszystko mozna zrozumiec, wiec po kiego sie czepiasz, skoro nie masz nic merytorycznego do napisania

Data: 2009-05-25 16:16:59
Autor: Jacek Sołtysik
Zapłata za mycie samochodu
szerszen pisze:

[...]

Zjadł akurat w i przez przypadek wstawił w to miejsce f. Bardzo ciekaffe*.

*(to nie błąd, to tylko pomyłka przy pisaniu!)

Data: 2009-05-25 17:24:09
Autor: MarlonB
Zapłata za mycie samochodu

Użytkownik "Jacek Sołtysik" <jacek@nie.ma> napisał w wiadomości news:gve990$g4e$1achot.icm.edu.pl...
szerszen pisze:

[...]

jak jusz skączyż biadolić, to kup se słownik ortgraficzny.

*(to nie błąd, to tylko pomyłka przy pisaniu!)

aha.

Data: 2009-05-25 20:30:41
Autor: jb
Zapłata za mycie samochodu
Jacek Sołtysik <jacek@nie.ma> napisał(a):

to może wskażcie mi gdzie zrobiłem błąd po za "wyegekfujesz"?

"po za". Spacja ci się sama wcisnęła?

Data: 2009-05-26 11:16:47
Autor: szomiz
Zapłata za mycie samochodu
Użytkownik " jb" <james_bond007@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvev5h$es8$1inews.gazeta.pl...
Jacek Sołtysik <jacek@nie.ma> napisał(a):

to może wskażcie mi gdzie zrobiłem błąd po za "wyegekfujesz"?

"po za". Spacja ci się sama wcisnęła?

Wcisła...

sz.

Data: 2009-05-26 11:30:08
Autor: Szerr
Zapłata za mycie samochodu
Dnia Tue, 26 May 2009 11:16:47 +0200, szomiz napisał(a)
w:<news:gvgc65$l61$1atlantis.news.neostrada.pl>:

"po za". Spacja ci się sama wcisnęła?
Wcisła...

Wcisneła. Analogicznie do wzioł.

--
Quid leges sine moribus?

Data: 2009-05-27 17:32:38
Autor: szomiz
Zapłata za mycie samochodu
Użytkownik "Szerr" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:qd4vc033hjq1.zuiyzlj4fx16.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 26 May 2009 11:16:47 +0200, szomiz napisał(a)
w:<news:gvgc65$l61$1atlantis.news.neostrada.pl>:

"po za". Spacja ci się sama wcisnęła?
Wcisła...

Wcisneła. Analogicznie do wzioł.

Oj ginie poczucie humoru w narodzie, oj ginie...

sz.

Data: 2009-05-25 17:11:40
Autor: Jan
Zapłata za mycie samochodu
Użytkownik "Jacek Sołtysik" napisał w wiadomości :

Czy Ty jesteś tak głupi czy tylko udajesz?

Podobno człowiek jest takim jakim go inni widzą a nie takim za jakiego się uważa, zatem powinienem chyba przychylić się do Twojej opinii ;)
.... jeśli tylko sprawi Ci to satysfakcję :)

Poza tym przeliterój sobie słowo napisane przez Ciebie i przez osobę której to wytknąłeś i rób porównanie dotąd aż znajdziesz różnice :)

Jak dla mnie to już za dużo NTG więc z mojej strony EOT.

Serdeczności

Janek

Data: 2009-05-25 17:56:52
Autor: Jacek Sołtysik
Zapłata za mycie samochodu
Jan pisze:
[...]

co innego "nie docisnąć" z a co innego wstawić f zamiast w. Widać
dzisiaj pokolenie pokemonów jest już czymś normalnym.

Pozdrófffka fffszystkim

Data: 2009-05-25 22:29:59
Autor: Andrzej Lawa
Zapłata za mycie samochodu
Jan pisze:

Poza tym przeliterój sobie słowo napisane przez Ciebie i przez osobę której

"-uj" się nie kreskuje, bo kto "-uj" kreskuje, ten dostaje dwóje (albo,
współcześnie, pały).

Data: 2009-05-25 22:41:11
Autor: TomaSz.
Zapłata za mycie samochodu
Z pamiętnika internauty.
Własność: 'Jan' Wpis z dnia 25-05-2009:

przeliterój

Aleś teraz błysnął tą końcówką - sam sobie przeliterUj.

--
TomaSz.

Data: 2009-05-25 15:47:52
Autor: ąćęłńóśźż
Zapłata za mycie samochodu
Gdyby wszyscy w myjniach kupili słowniki, to samochody myć nam będą wyłącznie Cyganie.
JaC

-- -- -