Zapłata za mycie samochodu

Data: 2009-05-25 20:19:49
Autor:
Zapłata za mycie samochodu

Użytkownik <frame.relay.x25@gmail.com> napisał w wiadomości news:7d374839-df29-4f10-a552-204d5eb85bbfg20g2000vba.googlegroups.com...
Witam,

Mam taki problem. W mojej myjni samochodowej jeden z pracowników ukrad
klientowi laptopa z samochodu. Sprawa się wyjaśniła, laptop odzyskany,
koleś juz u mnie nie pracuje. Problemem jest klient, który odmówił
zapłaty za mycie. Czy mam jakieś szanse wyegzekfowania mojej kasy od
gościa?

Z góry dzięki za rady,

f.r.
Ach to u ciebie taka komleksowa usługa ? , co jeszcze kradniecie ? jakie jeszcze atrakcje proponujesz ,za kradzież laptopa sąd, a uszkodzenie samochody bicie w mordę ?

jhr

Zapłata za mycie samochodu