Zaplata za rach. Orange - cashback - efaktura?

1 Data: Listopad 12 2012 12:42:18
Autor: Dawkom
Zaplata za rach. Orange - cashback - efaktura?
Mam do zaplacenia spory rachunek w Orange/TP.
Do tej pory otrzymywalem fakture poczta. Wyczytalem, ze mozna otrzymac 5% cashback z synca jak sie zaplaci online.
I teraz tak:
- czy majac juz fakture wydrukowana moge ja oplacic via orange/sync i otrzymac 5% cashback (moze udac sie do salonu i zaplacic karta?)
- czy zwrot 5% mozliwy ale tylko gdy jest e-faktura i dopiero z tego poziomu bedzie zwrot?
- czy e-faktura przyjdzie dopiero w przyszlym miesiacu i dopiero od tej pory bede mogl w panelu orange zaplacic "place z sync" czy jakos tak i dopieru od tego momentu dostac 5% cashback?

2 Data: Listopad 12 2012 16:00:44
Autor: Izydor
Re: Zaplata za rach. Orange - cashback - efaktura?
On 2012-11-12 12:42, Dawkom wrote:
[...]

Sprawdz.

- czy zwrot 5% mozliwy ale tylko gdy jest e-faktura i dopiero z tego
poziomu bedzie zwrot?

Tak.

[...]

3 Data: Listopad 14 2012 07:33:38
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
Dnia Mon, 12 Nov 2012 12:42:18 +0100, Dawkom napisał(a):

[...]

10% zwróci CitiHandlowy jak zapłacisz fotokodem, ale szczegółów promocji
nie czytałem więc nie wiem czy jest jakiś haczyk.

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/u2012/Pruszkow/index7.php

Zaplata za rach. Orange - cashback - efaktura?