[Krk] Zaplatanie ko砤

Data: 2009-03-08 13:18:38
Autor: Mateusz Kosibowicz
[Krk] Zaplatanie ko砤
Witam
Mam problem z tylnym ko艂em. Niemal po ka偶dej kilkudziesi臋ciokilometrowej trasie okazuje si臋, 偶e kt贸ra艣 ze szprych uleg艂a p臋kni臋ciu i jest do wymiany. Ju偶 jestem po kolejnej wymianie szprychy ;)

My艣l臋, 偶e najlepiej z艂o偶y膰 ca艂e ko艂o od nowa (z nowymi szprychami oczywi艣cie). Gdzie najlepiej przeprowadz膮 tak膮 operacj臋 w Krakowie?;)
Kiedy艣 si臋 m贸wi艂o o Cyclocentrum, dalej aktualne? Og贸lnie jaki jest koszt z艂o偶enia ko艂a (mo偶e ostatnio kto艣 robi艂)?

--
Pozdrawiam, Mateusz

Data: 2009-03-08 14:33:45
Autor: Zygmunt M. Zarzecki

[...]