Zapłodnienie metodą in vitro to:

Data: 2010-10-18 21:41:34
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Zapłodnienie metodą in vitro to:
      grzech                                             2627 11%
     ratunek dla niepłodnych par 18807 82%
     trudno powiedzieć 954 4%
     nie interesuje mnie to 705 3%

Ogółem oddano głosów: 23093

 http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/sikorski-ujawnia-swoj-pomysl-na-uczczenie-ofiar-ka,1,3737340,wiadomosc.htmlPrzemysław Warzywny-- I dodaje, że szyld PiS nie jest atutem w wyborach samorządowych. - Firmapiarowska ostrzegała nas, żebyśmy nie eksponowali partyjnego logo, bo sięźle kojarzy - zaznacza nasz rozmówca.

Data: 2010-10-18 21:44:15
Autor: rAzor
Złodziej Kawecki znowu pastuje
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:
[...]

Powoli zmierzacie do kiecki, Pastewny... Rozgrzewacie się. he he  he
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-18 22:07:29
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Nie wpraszaj się kapusiu...
nie widzisz kundlu, że cię wszyscy mają w dupie.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-18 22:18:18
Autor: rAzor
Nie wpraszaj się kapusiu...
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:
nie widzisz kundlu, że cię wszyscy mają w dupie.

Przemysław Warzywny

Ale ty jeden NIE! he he he
Paściany Pastewniaku! :-D
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-18 22:26:05
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Nie wpraszaj się kapusiu...

Użytkownik "rAzor" <porucznik.r|ewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:i9ia29$lkp$1news.onet.pl...
[...]

Bo cię wydaliłem.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-18 23:06:54
Autor: rAzor
Nie wpraszaj się kapusiu...
[...]

Paściaczku - skrócę ci i paluszki i chlewny jęzorek. Będziesz kradł i pastował - będzie niedobrze. Będziesz zamieszczał skróty z komentarzem.. i dyskutował, będzie dobrze. "Rrrrrozumiemy się", pegierowski skurwysynu?
Sądzę, że tak. Odmaszerować.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-18 16:11:40
Autor: Grzegorz Z.
Nie wpraszaj się kapusiu...
i dyskutował, będzie dobrze. "Rrrrrozumiemy się", pegierowski .....nu

Gdy sam puszczałem tu jakiś czas temu takie teksty ktoś doniósł mojemu
adminowi.

Podejrzewam o to dwie osoby.

Akurat ty jesteś jedną z nich.

Data: 2010-10-19 08:02:05
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Nie wpraszaj się kapusiu...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7f6dcb4f-b215-4515-b638-52f2eaaaae7dc20g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Tego gnoja stac na wszystko. Na mnie też doniósł i myślał, że zostanie anonomowy. Dostałem informację od admina, że w dniu........ zrobiłem to i to. Tak się złożyło, że w tym dniu rozmawiałem tylko z rAzorem. Kapuś ponownie mnie straszy, he, he, he!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-18 21:54:04
Autor: dK

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i9i7tg$icu$1inews.gazeta.pl...
     grzech                                             2627 11%
    ratunek dla niepłodnych par 18807 82%
    trudno powiedzieć 954 4%
    nie interesuje mnie to 705 3%

Dogmatów moralnych nie poddaje się głosowaniu!
No chyba, że wynik będzie z góry wiadomy i przytłączajaco wysoki dla głoszących dogmaty. :)

dK

Data: 2010-10-18 22:00:27
Autor: rAzor
Zapłodnienie metodą in vitro to:
Darz bór! Użytkownik... he he - dK raczył napisać:

Dlaczego karmisz trolla?
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-18 16:09:59
Autor: Grzegorz Z.
Zapłodnienie metodą in vitro to:
> Dogmatów .........

Dlaczego karmisz trolla?

Pretendujesz do zaszczytnej roli v-ce karwana?

Data: 2010-10-19 08:05:10
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cbca5e6$0$22809$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kościół i moralnośc, he, he, he!