Zaplot koła.

Data: 2009-07-15 01:23:29
Autor: Kazimierz Uromski
Zaplot koła.
Wojtek B wrote:
Gdzie w Warszawie dobrze przeplotą ( zmiana piasty ) koło.
Zawsze robiłem to w NIKO ale chyba firma zniknęła.

Bardzo miły Pan w warsztacie na rogu Młynarskiej i Leszno. Zaplotłem tam koło rok temu i nadal jest idealnie proste, 30zł.

Data: 2009-07-15 11:50:01
Autor: Gambit
Zaplot koła.

Standardowo zapraszam do dodania wpisu i komentarza na www.biker-friend.pl