Zaplute gęby z PO...

Data: 2016-01-19 12:40:28
Autor: Marek
Zaplute gęby z PO...
....ogon pod siebie i spier...lać.

Te Szejnfeldy, Bonie, Lewandowskie, Buzki, Zwiewki...

Data: 2016-01-19 13:30:59
Autor: brat_olin
Zaplute gęby z PO...
Marek wrote:

...ogon pod siebie i spier...lać. Te Szejnfeldy, Bonie, Lewandowskie, Buzki, Zwiewki...

Charyzmatyczny Grzesiek sie nie poddaje:

Grzegorz Schetyna@SchetynadlaPO:
"Dziękuję europosłom PO za aktywny udział i pełną obecność na debacie w Strasburgu. PO broni demokracji i pozycji Polski w Europie."

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2016-01-19 13:39:19
Autor: Marek
Zaplute gęby z PO...
W dniu wtorek, 19 stycznia 2016 22:31:00 UTC+1 użytkownik brat_olin napisał:
Marek wrote:

> [...]

"Dziękuję europosłom PO za aktywny udział i pełną obecność na debacie w Strasburgu. PO broni demokracji i pozycji Polski w Europie."

Zwiewka mial swoje 5 minut...bynajmniej...

Data: 2016-01-20 10:01:00
Autor: Budzik
Zaplute gęby z PO...
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

Zwiewka mial swoje 5 minut...bynajmniej...

Co bynajmniej?

Data: 2016-01-19 21:48:19
Autor: Mark Woydak
Zaplute gęby z PO...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:a1782ae6-e3f9-4172-b7ad-b81e7e80d88dgooglegroups.com...
....ogon pod siebie i spier...lać.

Te Szejnfeldy, Bonie, Lewandowskie, Buzki, Zwiewki...

--

Zostańcie ze swoją nienawiścią... Tylko lobotomia może ci pomóc.

--
Mark Woydak

Data: 2016-01-19 12:51:36
Autor: Marek
Zaplute gęby z PO...
W dniu wtorek, 19 stycznia 2016 21:48:24 UTC+1 użytkownik Mark Woydak napisał:
[...]

Wystarczy, jak ich nie bede musial ogladac.

Data: 2016-01-20 00:42:44
Autor: stevep
Zaplute gęby z PO...
W dniu .01.2016 o 21:51 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

Niech ci występują co noc w koszmarach sennych kretynie.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-20 00:41:41
Autor: stevep
Zaplute gęby z PO...
W dniu .01.2016 o 21:40 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

...ogon pod siebie i spier...lać.

Te Szejnfeldy, Bonie, Lewandowskie, Buzki, Zwiewki...

Hmmm, te krzywe PiS-ki lepsze z debilowatym Richardem na czele.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-20 10:00:58
Autor: Budzik
Zaplute gęby z PO...
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

...ogon pod siebie i spier...lać.

Te Szejnfeldy, Bonie, Lewandowskie, Buzki, Zwiewki...

Domyslam się, jakie miałes intencje, ale nie jestem pewien czy poziomem swojej wypowiedzi odchęcasz od PO czy moze raczej zachęcasz.

Zaplute gęby z PO...