Zaplute kar³y reakcji.

Data: 2010-04-29 18:23:27
Autor: cirrus
Zaplute kar³y reakcji.
# Mieszkañcom Warszawy rozdawano ulotki z cytatami dziennikarzy i polityków nt. Lecha Kaczyñskiego z podpisem:

"Te kar³y szydzi³y z naszego prezydenta. Teraz my bojkotujemy ich!".
S± na niej zamieszczeni znani politycy, dziennikarze, arty¶ci: Janusz Palikot, Donald Tusk, Stefan Niesio³owski, Lech Wa³êsa, Bronis³aw Komorowski, Julia Pitera, Rados³aw Sikorski, Magdalena ¦roda, Kazimierz Kutz, Micha³ Figurski, Piotr Tymochowicz, Jacek ¯akowski, Grzegorz Miecugow, Tomasz Lis, Piotr Najsztub, Miko³aj Lizut i Katarzyna Kolenda-Zaleska oraz ich cytaty, które wed³ug autorów ulotek obra¿a³y tragicznie zmar³ego prezydenta Lecha Kaczyñskiego.
Jako¶ dziwnie nie ma tam Rydzyka,ani jego ideologów, którzy pluli na parê prezydencka a¿ ¶lina "¶wista³a".
Ale to i lepiej, bo w koñcu nie tylko publicy¶ci ob¶miewali Kaczyñskiego Lecha Aleksandra, ja te¿ ob¶miewa³am siê z niego jak norka , w zwi±zku z czym mogê ¶mia³o przy³±czyæ siê do grona tak zacnych kar³ów.
A to , ¿e jestem kar³em, ¶wiadczy chocia¿by ten oto komentarz, który otrzyma³am wczoraj.
Przez przypadek trafi³em na t± stronê, ca³ego tekstu nie czyta³em przyznam siê, poniewa¿ nie ma w nim nic nowego poza jazgotem ,pluciem ,sk³ócaniem polaków, I co siê dowiedzia³em ,¿e prezydent powiedzia³ spieprzaj dziadu czy ,¿e przekrêci³ jaki¶ wyraz i to siê pani w³a¶nie podoba³o i to pani powtarza. Ja na takie co¶ nie zwróci³ bym nawet uwagi. Jak dziecko które z ca³ej encyklopedii zapamiêta³o wyraz dupa. W³a¶nie pani jest t± mocherk±, piszê dok³adnie to samo, tak samo my¶li jak w krytykowanym na pewno przez pani± radiu M ale o przeciwnym zwrocie. Ró¿nica jest taka ,¿e oni to robi± z my¶l± o dobru polski a pani o dobru by³ych SB-eków, POstkomunistów. Pyta pani jak mo¿na ¿yæ z takimi mocherami w tym kraju. Ja tak¿e siê nad tym zastanawia³em czy w Polsce mog± siê pomie¶ciæ dwa tak przeciwstawne obozy polityczne, dwie wizje kraju i po katastrofie samolotu my¶la³em ,¿e mog±. Dzi¶ twierdze ,¿e nie. Nie ma miejsca w Polsce dla pani ani tego ca³ego jadu jaki pani i ludzie pani pokroju reprezentuj±. Dla tego chamstwa którym siê pani brzydzi a którego jest czo³ow± reprezentantk±. Po¶wiêca pani czas na obra¿anie b. prezydenta i innych opcji politycznych. Nie ma miejsca dla z³odziejstwa i dla korupcji, czyli nie ma miejsca w Polsce dla pani i podobnych pani. Jest pani tutaj ca³kowicie nie potrzebna, po co w Polsce jest potrzebna V kolumna w pani wykonaniu. Ma pani wielkie aspiracje, moralizuje, poucza ale z ka¿dego zdania i tak wychodzi przys³owiowy "ojciec alkoholik i patologia" którego obecno¶ci w pani postêpowaniu nie zag³uszy nawet przeczytanie wszystkich ksi±¿ek z biblioteki. A w pani wypadku -faktów i mitów i tuby goebelsowskij Tok FM.
 Musicie przyznaæ, ¿e ten komentarz kwalifikuje mnie i moje pisanie do zaszczytnej w tym przypadku roli zaplutego wrêcz kar³a, który ¶mia³ wytykaæ b³êdy i gafy "¶wiêtego" Lecha Aleksandra.
W/g ideologów  RM pisz±c ¼le o LAK-u pisa³am  ¼le o ojczy¼nie i ko¶ciele. ¦mia³am podnosiæ rêkê na rzeczy ¶wiête jakimi s± ko¶ció³ , ojczyzna i LAK.
Przy okazji pogrzebów ofiar misji katyñskiej ods³aniana jest prawda, ¿e nieustanne i niesprawiedliwe ataki na prezydenta Lecha Kaczyñskiego, wybranego przez Naród i troszcz±cego siê o Polskê w miarê - ograniczonych zreszt± bardzo - mo¿liwo¶ci, by³y atakami na symbol, atakami na Ojczyznê, na Ko¶ció³ katolicki, na nasze polskie dzieje.
Mniemam , ¿e bêdê siê za to sma¿y³a w "piekle". Mo¿e nie by³aby to taka z³a opcja gdyby nie to , ¿e w tym piekle znajd± i ju¿ znajduj± siê ludzie , których towarzystwo by³o i bêdzie dla mnie wrêcz nie do przyjêcia. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hg3w3

--
stevep