Zapluty karzeł terroryzmu ranił trzech podwyzwolicieli z Polski [Afganistan]

Data: 2012-12-23 10:26:39
Autor: A. Filip
Zapluty karzeł terroryzmu ranił trzech podwyzwolicieli z Polski [Afganistan]
http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Afganistan-trzech-polskich-zolnierzy-zostalo-rannych,wid,15202705,wiadomosc.html
  Afganistan: trzech polskich żoÅ‚nierzy zostaÅ‚o rannych
  PAP, PKW Afganistan, IAR, WP.PL | 2012-12-22 (13:01)
  Trzech polskich żoÅ‚nierzy w Afganistanie zostaÅ‚o rannych w wymianie
  ognia z rebeliantami, stan jednego z żoÅ‚nierzy lekarze okreÅ›lajÄ… jako
  ciężki, ale stabilny - poinformowaÅ‚o Dowództwo Operacyjne SiÅ‚
  Zbrojnych. [...]

Data: 2012-12-23 04:04:12
Autor: jan kowalski
Zapluty karze³ terroryzmu rani³ trzech podwyzwolicieli z Polski [Afganistan]
On 23 Gru, 10:26, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Afganistan-trzech-polskich-z...
  Afganistan: trzech polskich ¿o³nierzy zosta³o rannych

Najpierw ich zjechali Anglicy, pozniej Rosjanie, teraz Ameryka z
koalicjantami.
A co pozostalo tym afganistanczykom? Sami amerykanie przyznali ze
najwiekszym ich bledem bylo pozostawienie Afganistanu bez wsparcia po
wojnie z ruskimi. Stany ich uzbroily do wojny z ruskimi i co? i nic,
robta co chceta, no to robia co potrafia.
A moze USA chce wprowadzic w Afganistanie "s³uszn± laick±" demokracje
jak w Algierii w 89-90r. Obawiam sie ze to moze  byc trudne(:

Data: 2012-12-23 13:06:36
Autor: u2
W dniu 2012-12-23 13:04, jan kowalski pisze:
[...]

Pierdzielisz, gdyby nie jankesi Osama nic by nie wsporal w wojence z ruskimi.

Data: 2012-12-23 04:16:45
Autor: jan kowalski
On 23 Gru, 13:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> robta co chceta, no to robia co potrafia.

Pierdzielisz, gdyby nie jankesi Osama nic by nie wsporal w wojence z

wiadomo:)

Data: 2012-12-23 14:25:13
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

No to napisz kto wielce potężny wspiera Talibów przeciw USA+NATO bo
inaczej możesz sprawiać wrażenie że uważasz usańczyków za ciężkie
pierdoły :-)

Kluczem do porażki interwencji ZSRR w Afganistanie wydawało się być
zniwelowanie przewagi powietrznej pociskami ziemia-powietrze _z USA_.
Jak pokazuje przypadek USA+NATO "skutecznie zniechęcenie" do
zagranicznej obecności wojskowej może się odbyć nawet w warunkach
przewagi powietrznej "gości wojujących", tylko że trwa dłużej.

Data: 2012-12-23 14:28:30
Autor: u2
W dniu 2012-12-23 14:25, A. Filip pisze:
[...]

Tak sobie tlumacz trojga imion :)

Data: 2012-12-23 17:38:11
Autor: Marek Woydak
On Sun, 23 Dec 2012 13:06:36 +0100, u2 wrote:

[...]

Patrzcie! Geniusza strategii wojennej mamy. MW

Data: 2012-12-23 18:40:00
Autor: u2
W dniu 2012-12-23 18:38, Marek Woydak pisze:
Patrzcie! Geniusza strategii wojennej mamy.

Ano, w szachy lekko ciebie ogram.

Data: 2012-12-23 17:45:39
Autor: Marek Woydak
On Sun, 23 Dec 2012 18:40:00 +0100, u2 wrote:

W dniu 2012-12-23 18:38, Marek Woydak pisze:
Patrzcie! Geniusza strategii wojennej mamy.

Ano, w szachy lekko ciebie ogram.

Ale w bierki nie. Rece ci sie trzesa. Chlejesz za duzo. NO i stary cap juz
jestes.

MW

Data: 2012-12-23 18:49:20
Autor: u2
W dniu 2012-12-23 18:45, Marek Woydak pisze:
Ano, w szachy lekko ciebie ogram.
Ale w bierki nie. Rece ci sie trzesa. Chlejesz za duzo. NO i stary cap juz
jestes.

Nie trzesa sie, a umysl mam jasny, niemiecki cieciu. Uwazaj, bo moje grozby wobec ciebie sa jak najbardziej realne. Zglos sie do najblizszego prokuratora.

Data: 2012-12-23 17:57:45
Autor: Marek Woydak
On Sun, 23 Dec 2012 18:49:20 +0100, u2 wrote:

[...]

Ty masz jasny umysl stary sklerotyku? Moczu nie potrafisz odac bo graby ci
sie trzesa a straszysz mnie pobiciem ty stary capie? Splune a sie zasrasz
ze starchu ty pisowski przychlascie. MW

Data: 2012-12-23 19:04:31
Autor: u2
W dniu 2012-12-23 18:57, Marek Woydak pisze:
> [...]
sie trzesa a straszysz mnie pobiciem ty stary capie? Splune a sie zasrasz

Mocnys w gebie, a w pierdol i tak zaliczysz.

Data: 2012-12-23 18:12:31
Autor: Marek Woydak
On Sun, 23 Dec 2012 19:04:31 +0100, u2 wrote:

> [...]
ze starchu ty pisowski przychlascie.

Mocnys w gebie, a w pierdol i tak zaliczysz.

Od kogo staruchu? Kto cie rece rozmacha zgrzybilay starcze? Krowy wydoiles?
nie, to zapierdalaj do chlewa! Tam twoje miejsce ;))))))))

MW

Data: 2012-12-23 19:19:16
Autor: u2
W dniu 2012-12-23 19:12, Marek Woydak pisze:
[...]

Ani ja zgrzybialy, ani ja stary, a chetnie tobie nogi z dupy powyrywam.

Za Burmistrza Bakalarzewa !!

Za Ojca Zadzumionych !!!!!!!!!!!

Data: 2012-12-23 10:18:20
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 23 Dec 2012 10:26:39 +0100, A. Filip wrote:

[...]

Zacytowałeś, ale czy masz na to jakiś swój pogląd, czy tylko chciałeś naśmiecić trochę?

A może, tak jak ja obawiasz się interwencji BUMARU, któremu komentarze o śmierci okupantów psują biznes?

"Koncern zbrojeniowy Bumar zaopatrujący w broń i amunicję polską armię w Afganistanie pomaga finansowo i prawnie w ściganiu internautów negatywnie wypowiadających się o działaniach zbrojnych w tym rejonie. "

http://cia.media.pl/polski_koncern_bumar_pomaga_scigac_internautow

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-12-23 12:29:41
Autor: A. Filip
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> pisze:
[...]

Tytuł wątku nic ci nie mówi?

[...]

Jak ty _śmiesz sugerować publicznie_ że w RP3 działa cenzura przez
prewencyjne zastraszanie?

Czy nie ludowe Wojsko Polskie stać teraz na pogardzenie groszem jaki na obronę jego przewspaniałej Afgańsko-Irackiej czci gotów jest wydawać
koncern B. przez kanał sierżant Żebrzyk? [Nazwy koncernu wymieniać nie zamierzam dla uniknięcia krypto-reklamy, sama pierwsza litera wystarczy]

Zapluty karzeł terroryzmu ranił trzech podwyzwolicieli z Polski [Afganistan]