Zapnijmy pasy

Data: 2009-03-27 16:09:56
Autor: Jan Werbiński
Zapnijmy pasy
do ostrego zjazdu.
;-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-27 08:57:53
Autor: macieks
Zapnijmy pasy
On 27 Mar, 16:09, Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
do ostrego zjazdu.
;-)

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

Jakoś to uzasadnisz, czy tak po prostu sobie napisałeś?

Aaaa wiem, spadło o 2,44% i to jest pewnie ten powód.

Data: 2009-03-27 15:22:08
Autor: kc
Zapnijmy pasy
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
do ostrego zjazdu.

Może nie być tak źle. Utrzymane wsparcie na kontraktach. PKO się puściło (to do Darsa). Mi wychodziło wsparcie 23,32.

kc

Data: 2009-03-27 16:22:17
Autor: Flyte
Zapnijmy pasy
Witam,

do ostrego zjazdu.
Po czym wnosisz?
Symptomem jest zjazd zlotowki, ale jak masz inne to dawaj.
(Ja juz papier pogonilem)

Fatso, jak Twoje inwestycje w Lotos? Mam poczucie ze powinienes zostac przy AG, bo na tym sie znasz i (chyba) zarabiasz.

Pozdrawiam,

Flyte

Data: 2009-03-27 16:26:07
Autor: Madafaka
Zapnijmy pasy
Fatso, jak Twoje inwestycje w Lotos? Mam poczucie ze powinienes zostac przy AG,
bo na tym sie znasz i (chyba) zarabiasz.

Zdaje sie ze nasz tlusty kolega zapakowal sie na gorce jak rasowy leszcz.
A teraz zrobia z niego filety - najlepiej na srebrnej patelni...

Data: 2009-03-27 18:07:31
Autor: Fidelio
Zapnijmy pasy
Użytkownik "Madafaka" <m@a.pl> napisał w wiadomości news:gqiqnj$rub$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Bez przesady, wszedłem dziś w lotos i jestem na plusie, spadek był minimalny, jakieś 0,60.

Data: 2009-03-27 21:08:11
Autor: fatso
Zapnijmy pasy
Fidelio wrote:
Użytkownik "Madafaka" <m@a.pl> napisał w wiadomości news:gqiqnj$rub$1srv.cyf-kr.edu.pl...

jestem zbyt narwany. Kupilem, bodajze za 14.75, sprzedalem za 17.25- zarobilem.
Bylo czekac a nie odkupowac po 16.50. Ale to male piwo. Lotos ma parcie do gory,
Orlen jest hamowany poprzez strach zwiazany z litewska transakcja.
Dalbym sobie leb upierolic za stwierdzenie ,ze za tydzien bedziemy powyzej 20 zl.
ale, ale- Endriu- chciales wiedziec czy jestem obrzezany?
Jestem jednym z Naszych- przyznaje sie bez bicia- tu popatrz: mam certyfikat od rabina

http://swiniopas.is-the-boss.com/DNA%20Certificate.pdf

fatso

Data: 2009-03-27 21:12:21
Autor: fatso
Zapnijmy pasy
fatso wrote:
Fidelio wrote:
[...]

zapomnialem dodac ze certyfikat rabinacki przyszedl dzis rano.
Przedtem mozna mnie bylo podejrzewac o to, ze i ja jestem Swinskim Ryjem.

fatso ben Stanislaus

Data: 2009-03-29 13:58:41
Autor: Endriu
Zapnijmy pasy
[...]

Fatso a który zapis w w/w certyfikacie mówi o tym że jesteś żydem (bo przyznam szczerze że nie orientuje się zbytnio w tych "Haplogroup-ach") ?.

Na wrzuceniu w google "Haplogroup I1b" na tłumaczeniu stronki:
http://tiny.pl/bvqq

i po wpisaniu w "Znajdź"  "jude"  czy tam "żyd" wyszukiwarka nic nie znajduje..., a teks wskazuje że  Haplogroup I1b w europie jest bardzo rozpowszechniona.....

Odnośnie poniższych zapisów niewiele wygoglowałem

positive for the following SNPs: M227+ M253+
negative for the following SNPs: M21- M72- P109- P259-

i może skierujesz mnie na odpowiednie linki....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-03-29 15:34:51
Autor: fatso
Zapnijmy pasy
Endriu wrote:
[...]

endriu, ja sobie podsmichujki z ciebie robilem

ale jak juz koniecznie chcesz wiedziec to ja jestem zywa skamielina ludzka.
Haplogrupa=grupa ludzi, ktorzy maja odniesienie do jednego osobnika w przeszlosci, ktorego wykreaowala mutacja(w genie meskim Y)
Kazdy nalezy do jakiejs haplo, wiekszosc Swinskich Ryjow to R1b1, Zydzi to J1, pseudo-Zydzi czyli genialni Ashkenazim maja rozne
haplos- sa przeciez mieszanka ludzka przybyla z mIEDZYMORZA(obecna Osetia). Ale zaden z nich nie moze miec haplo mojego.
Z tej prostej przyczyny ze moj dziadzius nie szwendal sie po azjatyckich stepach ani nie nie byl chrzczony scyzorykiem na Bliskim Wsch.
On sobie poszedl za mamutami od razu do Norwegii a pozniej skoczyl za mokra robota do Kijowa, wyrywac podatki od poddanych
kijowskiego ksiecia. Ale to juz czasy niemal wspolczesne- 1 tys lat temu.

I wcale nie jest to prawda, ze owa grupa Normanow |1b jest czesta. Wprost przeciwnie, jestesmy niezwykle rzadkim krolewskim szczepem
?piastowym?  Tego nie moge ci juz wskazac w linku bo tam wstep co jedynie za zaproszeniem ale uwierzyc musisz na slowo: z bazy co najmniej
150 tys przetestowany osobnikow z gatunku Homo sapiens, tylko 28 znalazlem kuzynow. Zaden z Polski a jeden o nazwisku ruskim(ja tez sie
wywodze z Ziemi Smolenskiej). Za to mam kuzyna o nazwisku Ulrich Saxe-Coburg Gotha.!  Czyli moge do Elzbiety II mowic per KUZYNKO!
Co do tych wzorkow to mnie juz nie mecz bo to nie na moja slaba glowe. SNP=short nucleotide pattern, takie cos wylapuje z sekwencji numerkow komputer.
Rezzta to grupy i grupki w drzewie filogenetycznym.

fatso, trzymacz kasy u Svena Widlobrodego

Data: 2009-03-27 22:19:19
Autor: Jan Werbiński
Zapnijmy pasy
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:0fbzl.154049
http://swiniopas.is-the-boss.com/DNA%20Certificate.pdf

Ile to kosztuje?

Data: 2009-03-27 22:04:01
Autor: fatso
Zapnijmy pasy
Jan Werbiński wrote:
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:0fbzl.154049
http://swiniopas.is-the-boss.com/DNA%20Certificate.pdf

Ile to kosztuje?

napisz do rabina, on tanio  bierze

fatso

Data: 2009-03-28 00:43:59
Autor: skippy
Zapnijmy pasy

Użytkownik "fatso"

[...]

Eeee, zresztą obrzezanie o niczym nie świadczy.
Świadczy matka, ale niektórzy udają wariata.

Data: 2009-03-28 06:11:15
Autor: Łukasz
Zapnijmy pasy

Jestem jednym z Naszych- przyznaje sie bez bicia- tu popatrz: mam
certyfikat od rabina

Można zrobić taki certyfikat anonimowo? Czyli wysyłam próbkę anonimowo a wynik przychodzi na maila.

Ostatnimi czasy zacząłem czytać Biblię i przyśniło mi się, że jestem z rodu Arona ;) - poważnie, jednak trochę obawiam się o te testy, coś podejrzane mi się wydają te familijne drzewa DNA oraz te zwykle, ostatnio wysyp mamy tego typu stron www, czyżby nowy hit po naszej-klasie, a może szykują listę dla FEMA?

Data: 2009-03-28 07:04:51
Autor: fatso
Zapnijmy pasy
Łukasz wrote:
[...]

No i widzisz: Himmler przegapil ta niezawodna metode wylapywania Naszych.
Moja rada, jesli cie to naprawde interesuje: nie trac szmalu na frajerow.
Zrob testy jak i ja, u Mormonow, z Arizona University. Ruscy tez swoim nie wierza
i u nich sie testuja. Mormon ma wszystko dobrze poukladane pod kopulka, chce tez
poukladac ludzikow w ich szufladkach nim nadejdzie Koniec Swiata. No i najwieksza
zaleta u Mormonow: oni nie oszukuja i nie kradna. Ale pieniazki lubia- jak to u amerykanskich
kapitalistow w zwyczaju.

fatso, syn  Thora i Freyi

Data: 2009-03-28 09:38:39
Autor: Lukasz
Zapnijmy pasy
No i  najwieksza zaleta u Mormonow: oni nie oszukuja i nie kradna. Ale pieniazki lubia-

Nie ma sprawiedliwego ani jednego a nawet najlepszy czlowiek jest jak splugawiona szmata przed obliczem Stwórcy.

Data: 2009-03-28 09:10:50
Autor: fatso
Zapnijmy pasy
Lukasz wrote:
No i  najwieksza zaleta u Mormonow: oni nie oszukuja i nie kradna. Ale pieniazki lubia-

Nie ma sprawiedliwego ani jednego a nawet najlepszy czlowiek jest jak splugawiona szmata przed obliczem Stwórcy.

ale zauwaz, ze Nasi stana przed tym obliczem Jahwe jako  pierwsi.
Oni wiedza, ze jest ograniczona liczba miejsc w Raju. Pierwsi wejda
a frajerzy na tylach kolejki dostana kopa w dupe. Zupelnie jak to bywalo
w Pomrocznej w czarnej nocy Wojny Jaruzelskiej.

NB. odwiedzilem kiedys pewnej nocy zydowska staruche zawodowo.
Staralem sie pomoc jej umrzec ladnie- wszak nawet i Zydzi umieraja.
No i gdy juz przyjechalem drugi raz, do trupa , to patrze i nie wierze wlasnym
oczom: rodzina szykuje ja na pierwsza w kolejce do Raju. A wiec sztywniejace
juz czlonki tak ukladaja, na krzeselku aby ona zesztywniala w pozycji siedzacej.
Czyli aby sie mogla zerwac pierwsza gdy Jahwe zawola. W ten sposob wyruchac
i mnie i ciebie. Genialny narod ,ci Zydzi.

fatso

Data: 2009-03-28 12:55:46
Autor: Lukasz
Zapnijmy pasy
Heh moze nie ta grupa ale co tam...

ale zauwaz, ze Nasi stana przed tym obliczem Jahwe jako  pierwsi.
Oni wiedza, ze jest ograniczona liczba miejsc w Raju.

Jana 14:2
W domu Ojca mego jest mieszkan wiele. Gdyby tak nie bylo, to bym wam powiedzial.....

[...]

Bardzo ciekawe, w sumie faraonów stawiano w pozycji pionowej, wiec beda szybsi od babci.

Data: 2009-03-28 12:38:25
Autor: Tomasz Gęguś
Zapnijmy pasy
Wydaje się, że mamy jeszcze potencjal na wig20 jakies 1680-1720 a nawet
więcej. Ale max to 25% od dołka. Czyli przy 25 wysiadamy. Jeszcze zatem nie

--
Wojna jeszcze nigdy nikomu nie przyniosła nic dobrego. Dżyngis Chan

Data: 2009-03-27 16:33:22
Autor: Virck
Zapnijmy pasy

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gqiqbu$3h8$1atlantis.news.neostrada.pl...
do ostrego zjazdu.
;-)

Zapnij sobie pas bezpieczenstwa najlepiej, bo poki co od tygodnia pierniczysz o tych spadkach....
Niezle dostales w dupe na s-kach.....

Data: 2009-03-27 16:41:47
Autor: Jan Werbiński
Zapnijmy pasy
Użytkownik "Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał w wiadomości news:00142b7c$0$2149$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

Nie gram na kontraktach, ani w kasynie.

Data: 2009-03-27 18:20:36
Autor: marfi
Zapnijmy pasy
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gqisku$575$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Wiemy... za to szukasz taniej drukarki :)

--
marfi

Data: 2009-03-27 21:24:04
Autor: Jan Werbiński
Zapnijmy pasy
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqj212$khu$1atlantis.news.neostrada.pl...
Wiemy... za to szukasz taniej drukarki :)

Przyzwyczaiłem się do kosztu tonera w wysokości 0,005 zł za kartkę, to czemu mam to zmieniać?
:-)

Data: 2009-03-27 13:48:21
Autor: macieks
Zapnijmy pasy
On 27 Mar, 21:24, Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
> [...]

:-)

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Kolego, dużo piszesz na grupie.
Rzuciłeś temat -- - zapnijmy pasy do ostrego zjazdu.
Podaj argumenty, dlaczego tak uważasz, kilka osób się o to już pytało.
Zamiast bronić swojego zdania, piszesz o 'kosztach wydrukowania kartki
papieru'.
Kurcze, to jest grupa o GIEŁDZIE.

Data: 2009-03-27 22:16:45
Autor: Jan Werbiński
Zapnijmy pasy
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:1ee3de10-cbe3-4bd3-b3e0-Kolego, dużo piszesz na grupie.
[...]
-- -- -- -

Chętnie Ci przypomnę.
Inwestowanie w firmę polega na włożeniu pieniędzy i czerpaniu kwot z zysków firmy. W przypadku spółek akcyjnych jest to dywidenda. Atrakcyjny poziom dywidendy to w naszym przypadku więcej niż 10% wartości akcji rocznie. Obecnie są straty, ale weźmy średnią dywidendę spółek z ostatnich 5 lub 10 lat. Ile wypłacały dywidendy w stosunku do wartości akcji? PRAWIE NIC.
Są wyjątki. KGHM kiedyś płacił 9 zł. 9/46 to 19%. KGHM jest już całkiem atrakcyjny cenowo. Niestety większość spółek jest warta dużo mniej.

Kiedyś, w latach dziewięćdziesiątych było inaczej. Wtedy C/Z 30 to była norma, bo olbrzymi potencjał i dynamiczny rozwój pozwalał na ignorowanie zysków i ich reinwestowanie, i powiększanie kapitału. Obecnie rozwoju już nie ma, a firmy z przyzwyczajenia OLEWAJĄ akcjonariuszy nie wypłacając im dywidendy.

Z tego powodu przy obecnym poziomie cen możemy liczyć jedynie na odbicie spekulacyjne, a nie inwestycyjne. Jak chcesz inwestować, to załóż sam nową firmę. Spółki z GPW zarabiają nie na sprzedaży produktów i usług, ale na PRODUKOWANIU AKCJI, które potem spekulacyjnie rosną.

Patrząc na to co się dzieje z dolarem, dług USA, kolejne coraz częściej następujące bańki spekulacyjne można przypuszczać, że najgorsze jeszcze się nie wydarzyło.

Te wzrosty to spekulacja, a nie inwestowanie.

Jesli chodzi o AT, to dużo dają do myślenia transakcje koszykowe na kontraktach. Manipulowanie rynkiem widać gołym okiem.

Potrzebujemy katalizatora do zjazdu. Jakieś spektakularne bankructwo, albo np wstrzymanie eksportu z Chin do USA.

Data: 2009-03-27 15:52:35
Autor: macieks
Zapnijmy pasy
On 27 Mar, 22:16, Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
Użytkownik "macieks" <mmmaciek...@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Sory, za takie wywołanie do tablicy odnośnie tematu wątku. Lepsza dla
grupy jest formuła:
Uważam, że ......(jakaś teza), bo ...........(jakiś argument).

W temacie inwestowanie, akcje, dywidenda masz całkowitą rację. Ja wolę
grać (spekulować) na kontraktach,  szybkość straty i zysku bardziej mi
odpowiada, oba kierunki dostępne.
Akcje inwestycyjnie będę kupował jak indeks przejdzie średnią dzienną
300.
Jutro może powiem, jak ja to widzę odnośnie AT.

Data: 2009-03-27 19:00:19
Autor: Zbyszek
Zapnijmy pasy
Dnia 27-03-2009 o 16:41:47 Jan Werbiński  <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):

Nie gram na kontraktach, ani w kasynie.

to zmień nicka na Pester2  :-)

a propos z ang. pester = zamęczać, nękać , nie dawać spokoju

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-03-27 17:36:11
Autor: Andrzej Adam Filip
Zapnijmy pasy
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> pisze:

do ostrego zjazdu.
;-)

Załamanie jazdy w górę (odbicia) nie oznacza *automatycznie* jazdy w
dół, a już szczególnie ostrej jazdy w dół.
Dołek WIG20 to było poniżej 1350, dalej jesteśmy ponad 1550 ale ja nie
potrafie ani na sekundę zapomnieć że zjechaliśmy na te poziomy z ponad
3800 w końcówce 2007.

IMHO na dłuższą perspektywę (kilka lat) najlepszym scenariuszem byłoby
kilka miesięcy "trendu bocznego" na którym zostałoby zbudowane solidne
przeświadczenie że "dno zostało *solidnie* 'wymacane'" i jest wyłącznie
kwestią jak szybko sytuacja będzie się polepszać. "Fałszywe odbicia" nie
służą budowaniu takiej solidnej bazy zaufania w przyszłość.

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Człowiek robi dla przyjaciela, naczelnik dla psa.

Zapnijmy pasy