Zapolowano na Gajowego FALUSEM

Data: 2010-06-02 23:00:45
Autor: awe
Zapolowano na Gajowego FALUSEM
Widzieliscie jak rzucono w Gajowego palikotowym falusem? Hue hue. To za te morderstwa na niewinnych zwierzatkach pewnie
awe

Data: 2010-06-02 22:59:50
Autor: u2
W dniu 2010-06-02 23:00, awe pisze:
Widzieliscie jak rzucono w Gajowego palikotowym falusem? Hue hue. To za te morderstwa na niewinnych zwierzatkach pewnie

Widocznie gigantyczne afery z udziałem platformy nieobywatelskiej
doprowadziły naszych rodaków za granicą do wrzenia.

Data: 2010-06-02 23:38:58
Autor: zinek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c06c648$0$19174$65785112news.neostrada.pl...
[...]

no i popieram.
zreszta przeciez juz wszyscy rocili do PL ;) bo Donaldu Tusku przeciez obiecywal ze wszyscy wroca ;)
chya sie nie udallo po dwoch latach ... :D LOL

Data: 2010-06-04 08:23:45
Autor: awe

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:hu6j5f$g8f$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- --
moze nie mieli na bilet
awe

Data: 2010-06-03 08:43:15
Autor: precz z gnomem
Zapolowano na Gajowego FALUSEM

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Widzieliscie jak rzucono w Gajowego palikotowym falusem? Hue hue. To za te morderstwa na niewinnych zwierzatkach pewnie

Co to jest "falus", pisuarowy analfabeto?

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-25 15:08:51
Autor: awe

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hu7iu5$j4u$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Falus to jestes ty
awe

Data: 2010-06-25 15:08:57
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i029k5$1cg$1news.onet.pl...

[...]

Co oznacza słowo "falus"?

Przemysław Warzywny

--

Ja, Jarosław Kaczyński kandydat na prezydenta RP, na wiecu wyborczym w
Lublinie rozpowszechniłem informację, że Bronisław Komorowski chce, aby

 - tak brzmi sprostowanie które prezes PiS musi zamieścić w TVP1 i TVN.

Data: 2010-06-25 16:27:52
Autor: Panslavista
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:i029k5$1cg$1news.onet.pl...

[...]

I to analny - prosto z GWna.