Zapominalska kobitka

Data: 2017-04-22 17:18:33
Autor: silvio balconetti
Zapominalska kobitka
Pasazer samolotu z Manchesteru do NY w toalecie znalazl naladowany pistolet. Po wykonaniu czynnosci fizjologicznej przekazal bron personelowi, a ten z kolei wlascicielce, air marshal.
Pasazer na szczescie nie byl terrorysta.

http://avherald.com/h?article=4a7f1270&opt=0
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-04-22 20:44:32
Autor: z
Zapominalska kobitka
W dniu 2017-04-22 o 17:18, silvio balconetti pisze:
[...]

Tak mi się skojarzyło...
Już któryś raz komentatorzy sportowi opowiadają jak to wchodzą sobie na stadion przed meczem nie pokazując identyfikatorów i nie są przez nikogo nie zatrzymywani.

Nie chcę krakać ale ta cała dęta ochrona przed terroryzmem źle się skończy i nie z powodu innowacyjności atakujących ale przez zwykłe zaniedbania.

Data: 2017-04-22 20:50:38
Autor: A. Filip
Zapominalska kobitka
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Wszystko ma swoją cenę.  Jak utrudnili++ wejście do kokpitu w rejsowych
samolotach pasażerskich to "pilot samobójca" to wykorzystał.

| przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Zapominalska kobitka