Zapomniał wół jak cielęciem był.

Data: 2009-04-06 08:12:43
Autor: antyanatinae
Zapomniał wół jak cielęciem był.
Za krótkie spódnice i za często pokazywany "amerykański luz"? - Czasami tak - mówi o Pierwszej Damie USA Jolanta Kwaśniewska. Zdaniem byłej prezydentowej, Michelle Obama musi jeszcze trochę popracować nad swoim stylem i salonowym zachowaniem. Ale i tak czeka ją świetlana przyszłość.

Jolanta Kwaśniewska wróży Michelle Obamie, że w przyszłości stanie się ona "ikoną stylu, podobnie jak Jackie Kennedy". - Ona będzie tą czarną, ciemną Jackie - mówiła o Pierwszej Damie w TVN24 była prezydentowa. Ale żonie Baracka Obamy nie oszczędziła też drobnej krytyki. - Jest wspaniałą kobietą, ale w niektórych momentach myślę, że przydałaby się jej lekcja stylu - oceniała.

Dlaczego? Bo według Jolanty Kwaśniewskiej pani Michelle czasami przesadza ze zbyt krótkimi spódnicami i "amerykańskim luzem", a kiedy indziej bywa po prostu za skromna - Wydaje mi się, że na spotkanie z Elżbietą II była ubrana właśnie za skromnie. Powinna mieć kostium, a miała sweterek i białą bluzkę. Nie wyglądało to zbyt dobrze. Natomiast moment, w którym w przyjacielskim geście objęła królową, zszokował cały świat i mnie. To był efekt tego "amerykańskiego luzu".

George W. Bush też czasem mówił do mnie "Hello Jolanta! How are you?" i robił takiego niedźwiedzia - argumentowała Jolanta Kwaśniewska.

http://www.tvn24.pl/0,1594286,0,1,michelle-obamie-czasami-przydalaby-sie-lekcja-stylu,wiadomosc.html

Przemek

Przypominam sobie Jolante Kwaśniewską na spotkaniu prezydenta Kwaśniewskiego z dyplomatami, targającą przez całą salę potężny fotel, bo...... chciała siedziec obok męża.
O zapewnieniach Jolanty Kwaśniewskiej, że siędziała pod salą egzaminacyjną, gdy jej mąż bronił pracy magisterskiej, nie wspomnę. Jak to było z "magistrem Kawśniewskim" wszyscy zapewne pamiętają.

--
"Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikot

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2

Zapomniał wół jak cielęciem był.