Zapomniałem hasła pomocy ???

Data: 2009-03-20 22:22:00
Autor: Cyki
Zapomniałem hasła pomocy ???
Witam mam taki problem zapomniałem hasła klawisze Ctrl+alt+del nic nie daja nie moge sie zalogowac przez administratora pomoze ktos bo mam tam bardzo wazne danie noi oczywiscie jestem włascicielem laptopa nie jest kradziony poprostu nie było mnie pare miesciecy w Polsce i zapomialem hasła :(( da sie cos zrobic by nie formatować

Data: 2009-03-20 22:21:35
Autor: G Nowak
Zapomniałem hasła pomocy ???
[...]

Uzyj Google Luke!
Np. tak twoj_system password reset tool download

--
pozdr

Data: 2009-03-20 23:04:24
Autor: BETON
Zapomniałem hasła pomocy ???

Użytkownik "Cyki" <kosnomarcin@tkdami.net> napisał w wiadomości news:gq0v61$vns$1news.vectranet.pl...
[...]

ważne danie powiadasz....
Da sie ale nie na tej grupie

Data: 2009-03-21 00:45:31
Autor: JoteR
Zapomniałem hasła pomocy ???
"Cyki" napisał:

Witam mam taki problem zapomniałem hasła klawisze Ctrl+alt+del
nic nie daja  nie moge sie zalogowac przez administratora [...]
da sie cos zrobic by nie formatować

No i co, koleżanko (?) "martae", nadal mamy udawać, że nie widzimy tej kupy na podłodze w kuchni? To sraluch znowu przylazł i posadził drugą. Brak reakcji sprawi, że zdefekuje po raz trzeci, czwarty i n-ty, a inni pomyślą, że skoro tyle tu fekalii, to może faktycznie jest to kibel?
A do wątkotwórcy-recydywisty: FUT gdzie trzeba.

JoteR

Data: 2009-03-22 07:39:23
Autor: Paw
Zapomniałem hasła pomocy ???

Użytkownik "Cyki" <kosnomarcin@tkdami.net> napisał w wiadomoœci news:gq0v61$vns$1news.vectranet.pl...
[...]

tu jest podobny temat:

http://www.lmgtfy.com/?q=zapomnia%C5%82em+has%C5%82a+windows+xp

Data: 2009-03-22 09:02:28
Autor: januszek
Zapomniałem hasła pomocy ???
Cyki napisał(a):

[...]

Sprzetowo to chyba mlotek i dluto ;) Kojarze, ze byl kiedys taki przypadek w ministerstwie sprawiedliwosci bodajze ;)

j.

--
"Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki - płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania takiej gry nagranej na CD-ROM." (Gambler 00/1993)

Zapomniałem hasła pomocy ???