Zapomniałem o przeglądzie tech

Data: 2011-03-23 07:39:33
Autor: Grejon
Zapomniałem o przeglądzie tech
W dniu 2011-03-23 07:36, michal pisze:
Witam.

Zapomniałem zrobić przegląd techniczny auta - dzisiaj jade zrobić. Jestem
spóźniony pare dni. Co mi grozi ?

Poczytaj w OWU czy w razie wypadku ubepieczyciel się nie wykręci od wypłaty odszkodowania. No i zależy na jak upierdliwego policjanta trafisz :), może skończy się na pouczeniu.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-03-23 09:41:51
Autor: dex_pl
Grejon <grejon83@gmail.com> napisał(a):
> [...]

Poczytaj w OWU czy w razie wypadku ubepieczyciel się nie wykręci od wypłaty odszkodowania. No i zależy na jak upierdliwego policjanta trafisz :), może skończy się na pouczeniu.

Przy OC raczej TU nie ma szansy na wykręcenie się (pomijam ewidentne braki, ale skoro jedzie na przeglad, to pewnie auto jest sprawne) - przy AC - patrz w OWU.

--

Zapomniałem o przeglądzie tech