Zapomniałem o przeglądzie tech

Data: 2011-03-23 08:00:37
Autor: Nex@pl
Zapomniałem o przeglądzie tech
W dniu 2011-03-23 07:36, michal pisze:
Witam.

Zapomniałem zrobić przegląd techniczny auta - dzisiaj jade zrobić. Jestem
spóźniony pare dni. Co mi grozi ?

Pozdr
mm

Niedalej jak pare dni temu byłem świadkiem jak pewna pani przyjechała na przegląd...
- Przyjechałam wcześniej, bo akurat mam czas...

Cała w skowronkach, że nie zapomniała, że mąż się ucieszy...
Wszystko było ładnie pięknie, auto przeszło przegląd bez najmniejszych problemów... z jednym ale od diagnosty :)

Spóźniła się o prawie rok...

;-)

Data: 2011-03-23 19:26:15
Autor: Maciek
Zapomniałem o przeglądzie tech
W dniu 2011-03-23 08:00, Nex@pl pisze:
Spóźniła się o prawie rok...
Wielka sprawa. Ja nie robiłem przeglądu ponad 2 lata. Samochód mało
jeżdżony, w pełni sprawny, to na cholerę było płacić kolejny podatek? :->

Maciek

Zapomniałem o przeglądzie tech