Zapomniałem o przeglądzie tech

Data: 2011-03-23 18:30:54
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
Zapomniałem o przeglądzie tech
Użytkownik "michal" napisał

Zapomniałem zrobić przegląd techniczny auta - dzisiaj jade zrobić. Jestem spóźniony pare dni. Co mi grozi ?

Mnie kiedyś złapali bez przeglądu. Auto było pożyczone od mamusi, nie przyszło mi do głowy żeby za nią sprawdzać. Na rutynowej kontroli okazało się, że jest jakieś 2 tyg. po terminie przeglądu. Zabrali dowód, dali pokwitowanie, na którym można jeździć przez ileś tam dni, kazali zrobić w tym czasie przegląd i przyjechać po odbiór dowodu. Bez kłopotu i dodatkowych kar. Jacyś ludzcy policjanci byli ;)

MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Zapomniałem o przeglądzie tech