Zapomniany artykuł

Data: 2009-05-23 08:45:15
Autor: mkarwan
Zapomniany artykuł
Ciekawy artykuł, dzisiaj pewnie już by się nie ukazał, bo odsłania kto był
kim.
http://www.geocities.com/lbc_1917_2/186ostatnikomunisci.htm

Data: 2009-05-23 10:58:46
Autor: sofu
Zapomniany artykuł

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Ciekawy artykuł, dzisiaj pewnie już by się nie ukazał, bo odsłania kto był
kim.
http://www.geocities.com/lbc_1917_2/186ostatnikomunisci.htm

========

Nic nie odsłania, bo to są truchła bez znaczenia.

A swoja drogą spotkałem sie z tezą, z ktora sie zresztą zgadzam, że
stalinizm nie byl jeszcze najgorszym co mogło Soviet i świat spotkać. Gorszy
byłby trockizm.

sofu

Data: 2009-05-23 11:58:49
Autor: Chiron
Zapomniany artykuł

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:gv850n$lf0$1node1.news.atman.pl...

[...]

Zgadzam się. Stalinizm musiał upaść- nawet po latach- bo mógł się trzymać tylko na dyktaturze. Nie bez znaczenia- a może nawet najbardziej- do upadku stalinizmu przyczynił się bunt więźniów  w łagrach. Już pierwszy następca Stalina (Beria) doskonale rozumiał konieczność zaprzestania terroru.
Trockizm- przede wszystkim w założeniach. Leninizm- stalinizm: rewolucja ogólnoświatowa, po zwycięstwie proletariat przejmuje dyktatorską władzę. Trockizm- permanentna rewolucja - tu wybuchnie, zostanie wygaszona, wybuchnie gdzie indziej- i tak na całym świecie non stop będą się tworzyć zarzewia kolejnych, wciąż na nowo wybuchających rewolucji. I tak do momentu, aż kapitaliści nie skapitulują- i nie zaczną na poważnie pertraktować z klasą robotniczą. Zwracam uwagę, że trockizm był popularny u takich czerwonych praktyków jak Che- wprowadzał tą permanentną rewolucję w życie rozpoczynając ją w coraz to różnych miejscach na świecie, a także przez obecną osobę nr 2 w USA- H.Clinton. Stalinizmu już nikt na poważnie nie traktuje, jako sposobu rządzenia- a trockizm wśród eurofederastów jest bardzo popularny. I na tym głównie polega jego groza: stworzyć homo- sovieticusa poprzez terror w białych rękawiczkach, przy współudziale kapitalistów- będących uzależnionych od państwa

Chiron

Data: 2009-05-23 12:21:49
Autor: boukun
Zapomniany artykuł

Stalinizm się zreformował i uodpornił http://www.youtube.com/watch?v=k4jdLrjH-3Y&feature=PlayList&p=89FE649F98AD1FDE&index=0&playnext=1

--
boukun

"Jestem, jaka jestem. Nie zmienię się. Lubcie mnie albo nie. A jeśli wam się
nie podobam, to - przepraszam - ale odp...cie się" - Sharon Stone

Data: 2009-05-23 13:12:53
Autor: Chiron
Zapomniany artykuł

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gv8iru$dud$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

To jest właśnie trockizm- w czystej postaci. Przyjrzyj się eksportowi rewolucji- tylko to nie ZSRR ją eksportuje tym razem. I nazywa się przywracaniem demokracji. I to nawet w krajach, gdzie nigdy jej nie było

Chiron

Data: 2009-05-23 11:47:09
Autor: Hans Kloss
Zapomniany artykuł
"Rodzice Ludwika Hassa Jechewet i Boroch, urzędnik poczty głównej w
Stanisławowie, nie byli religijni. Nie mieszkali nawet w żydowskiej dzielnicy,
tylko w środku miasta przy ulicy Zosinej Woli.
- Ja nawet we wczesnej młodości trochę endekowałem - mówi pan Ludwik.
- Niemożliwe, przecież to byli straszni rasiści.
- Ale mnie to nie dotyczyło, ja byłem Polak. Mnie jak prześladowali, to przez
całe życie za politykę."

A przy okazji mamy niezbity dowód tezy jacy straszni z tych Polaków antysemici ;))
J-23

--

Zapomniany artykuł