Zapomniany artykuł

Data: 2009-05-23 11:47:09
Autor: Hans Kloss
Zapomniany artykuł
"Rodzice Ludwika Hassa Jechewet i Boroch, urzędnik poczty głównej w
Stanisławowie, nie byli religijni. Nie mieszkali nawet w żydowskiej dzielnicy,
tylko w środku miasta przy ulicy Zosinej Woli.
- Ja nawet we wczesnej młodości trochę endekowałem - mówi pan Ludwik.
- Niemożliwe, przecież to byli straszni rasiści.
- Ale mnie to nie dotyczyło, ja byłem Polak. Mnie jak prześladowali, to przez
całe życie za politykę."

A przy okazji mamy niezbity dowód tezy jacy straszni z tych Polaków antysemici ;))
J-23

--

Zapomniany artykuł