Zapomniany mandat, teraz sąd

Data: 2009-06-09 09:53:20
Autor: Elvgreen
Zapomniany mandat, teraz sąd
Mam mały problem. Swojego czasu dostałem od straży miejskiej mandat za
fotoradar (59 km/h w terenie zabudowanym) w wysokości 100 zł.

Były wakacje i zapomniałem o sprawie. Dostałem zawiadomienie o
skierowaniu sprawy do sądu i uznałem, że teraz mogę czekać na
postanowienie. No i się doczekałem. Sąd przysłał mi 400 zł kary + 50
zł postępowania, że nie podałem sprawcy.

Pytanie:

1. Czy warto się odwoływać i składać sprzeciw i jak można te koszty
ograniczyć?
2. Czy byłą szansa zareagowania w momencie dowiedzenia się o
skierowaniu sprawy do sądu?

Pozdro
P.

Data: 2009-06-10 15:09:02
Autor: Szop
Zapomniany mandat, teraz sąd

fotoradar (59 km/h w terenie zabudowanym) w wysokości 100 zł.

Do piekła za to pójdą, chamy.

Zapomniany mandat, teraz sąd