Zapomniany quiz od straży wiejskiej

Data: 2015-09-08 18:46:48
Autor: J.F.
Zapomniany quiz od straży wiejskiej
Użytkownik "Wiwo"  napisał w wiadomości grup
Po jakim czasie od wysłania quizu straż wiejska kieruje sprawę do sądu?
Ze dwa miesiące temu dostałem pamiątkę z Pamiątki (tak, wiem, wszyscy wiedzą że tam stoi foto ;-) i zupełnie o tym zapomniałem (urlop i te sprawy).

W zasadzie mógłbym się z nimi trochę poboksować chociażby dlatego, że podobno nie mają prawa go używać (krajówka, a na takie drogi nie dostali uprawnień), a z drugiej strony przetestowałbym prawdziwość teorii, że nie mogą wysyłac quizów, tylko muszą zadać konkretne pytanie kto prowadził i dopiero wtedy podjąć czynności nałożenia mandatu albo skierowania sprawy do sądu.

Jeżeli jednak już skierowali sprawę do sądu (w pismie straszyli, że mam 7 dni na odpowiedź), to po co mam marnować papier, spokojnie poczekam sobie na wyrok nakazowy...

No wiesz, jesli wyslesz teraz odpowiedz, to jest podstawa do oprotestowania wyroku nakazowego, poniewaz poinformowales o kierujacym, czy tam podjales inna akcje :-)

Jak wyglądają wasze doświadczenia w tej materii?

sady nierychliwe...

J.

Zapomniany quiz od straży wiejskiej