Zapomniany quiz od straży wiejskiej

Data: 2015-09-09 08:59:24
Autor: yabba
Zapomniany quiz od straży wiejskiej
Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości news:msmmcq$288$1node1.news.atman.pl...
Po jakim czasie od wysłania quizu straż wiejska kieruje sprawę do sądu?
Ze dwa miesiące temu dostałem pamiątkę z Pamiątki (tak, wiem, wszyscy wiedzą że tam stoi foto ;-) i zupełnie o tym zapomniałem (urlop i te sprawy).

W zasadzie mógłbym się z nimi trochę poboksować chociażby dlatego, że podobno nie mają prawa go używać (krajówka, a na takie drogi nie dostali uprawnień), a z drugiej strony przetestowałbym prawdziwość teorii, że nie mogą wysyłac quizów, tylko muszą zadać konkretne pytanie kto prowadził i dopiero wtedy podjąć czynności nałożenia mandatu albo skierowania sprawy do sądu.

Jeżeli jednak już skierowali sprawę do sądu (w pismie straszyli, że mam 7 dni na odpowiedź), to po co mam marnować papier, spokojnie poczekam sobie na wyrok nakazowy...

Jak wyglądają wasze doświadczenia w tej materii?

SG Tarczyn jak przypuszczam? Mnie po kilku miesiącach przysłali pismo z przypomnieniem, że musze odpowiedzieć.
Jak skierowali sprawę do sądu w Tarczynie, to wyrok nakazowy przyszedł szybko, chyba po miesiącu.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-09-10 08:13:00
Autor: Wiwo

Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:55efd824$0$27519$65785112news.neostrada.pl...

SG Tarczyn jak przypuszczam? Mnie po kilku miesiącach przysłali pismo z przypomnieniem, że musze odpowiedzieć.
Jak skierowali sprawę do sądu w Tarczynie, to wyrok nakazowy przyszedł szybko, chyba po miesiącu.

Z ciekawości, ile kosztów sądowych doliczyli? Kopałeś się dalej z nimi, czy odpuściłeś?

Wiwo

Data: 2015-09-10 09:03:23
Autor: yabba
Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości news:msr717$oeb$1node1.news.atman.pl...

[...]

OIDP to około 80 zł.
Opisywałem niedwno na grupie. Przejechałem przez Pamiątkę 90/70. Mandat przyszedł 110/70. Odpisałem, że przyznaję się do 90/70 i chcę mandat. Przyszedł wyrok nakazowy za 110/70. Nie bardzo miałem pomysł jak się bronić, a świadka zdarzenia (który jechał ze mną) nie chciałem ciągać po sądach.

--
Pozdrawiam,

yabba

Zapomniany quiz od straży wiejskiej