Zapomnieli jak ich niedojda odznaczy?a Jaruzelskiego?

Data: 2011-02-24 16:49:14
Autor: Grzegorz Z.
Zapomnieli jak ich niedojda odznaczy?a Jaruzelskiego?
PO złoży wniosek do komisji etyki o ukaranie posła PiS Ryszarda Terleckiego
za jego obraźliwe - zdaniem PO - zachowanie po środowej projekcji w Sejmie
filmu "Czarny czwartek" - poinformowały PAP źródła we władzach klubu.
Posłowie PiS wyszli z dyskusji o filmie, bo "prezydent przyjmuje generała
Wojciecha Jaruzelskiego" - Kompletny szok - relacjonuje poseł Platformy. Po wieczornej projekcji filmu "Czarny czwartek. Janek Wiśniewski padł" -
opowiadającego o tragicznych wydarzeniach Grudnia'70 - w Sejmie
zorganizowano panel dyskusyjny z udziałem m.in. reżysera Antoniego
Krauzego.

Dyskusję prowadził wiceszef sejmowej komisji kultury Jerzy Fedorowicz (PO).
Terlecki - według relacji uczestników, m.in. Jana Libickiego (PJN), który
opisał sprawę na swoim blogu - powiedział, że posłowie PiS nie wezmą
udziału w dyskusji, którą prowadzi poseł PO, skoro prezydent z tego
ugrupowania Bronisław Komorowski "przyjmuje generała Wojciecha
Jaruzelskiego, którego rola w tych (opisanych w filmie - red.) wydarzeniach
jest jasna". Po tych słowach Terleckiego politycy PiS opuścili salę.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9159869,PiS_wychodzi_z_pokazu_filmu__Bo__prezydent_przyjal.html

Data: 2011-02-24 07:57:37
Autor: Hans Kloss
Przypomnieli ?e gnój komoruski honorowa? Jaruzelskiego
On 24 Lut, 16:49, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Kompletny szok - relacjonuje pose Platformy.
 Jeszcze go niejeden szok czeka w tym roku. Przyjdzie płacić rachunek
za platfonstwo i skurwysyństwo, oby jak najbardziej słony.
J-23

Data: 2011-02-24 17:02:45
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Kto to jest "komoruski" ?

Data: 2011-02-24 08:04:43
Autor: Hans Kloss
Zapomnieli jak ich niedojda odznaczy?a Jaruzelskiego?
On 24 Lut, 17:02, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Kto to jest "komoruski" ?
Platfonski gnój który zaprosił morderce jaruzela na posiedzenie rady
bezpieczeństwa narodowego. Tfu!
J-23

Data: 2011-02-24 17:07:08
Autor: u2
W dniu 2011-02-24 17:04, Hans Kloss pisze:
[...]

Swój swego zawsze pozna :)

Data: 2011-02-24 17:28:38
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

A czasem to i medal przypnie!

Data: 2011-02-24 17:33:17
Autor: u2
Zapomnieli jak ich niedojda odznaczy?a Jaruzelskiego?
W dniu 2011-02-24 17:28, Grzegorz Z. pisze:
Swój swego zawsze pozna :)
A czasem to i medal przypnie!

Otóż to. Kaczka Jeruzelowi orderu nie przypiął, ale Bronek  zaprosił
mordercę do siebie :)

Data: 2011-02-24 17:58:41
Autor: u2
W dniu 2011-02-24 17:46, Grzegorz Z. pisze:
Otóż to. Kaczka Jeruzelowi orderu nie przypiął
No jak to nie?

Wishful thinking zgrzesia :)

Data: 2011-02-24 18:01:31
Autor: Grzegorz Z.

http://lmgtfy.com/?q=kaczy%C5%84ski+odznaczy%C5%82+jaruzelskiego

Data: 2011-02-24 09:12:38
Autor: Hans Kloss
Zapomnieli jak ich niedojda odznaczy?a Jaruzelskiego?
On 24 Lut, 18:01, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
u2 napisa :

> Wishful thinking zgrzesia :)

http://lmgtfy.com/?q=kaczy%C5%84ski+odznaczy%C5%82+jaruzelskiego

Myślisz że jak wklepiesz w gugle bzdurę to zapalikocisz prawdę?
"Jaruzelski nie otrzymał Krzyża bezpośrednio od Kaczyńskiego -
odznaczenie wręczyli Szklarski oraz minister z kancelarii Jan Turski"
Jan Turski:  "30 marca 2006 odwołano z zajmowanej funkcji w
administracji państwowej jako osobę odpowiadającą za przesłanie
wniosku do prezydenta Lecha Kaczyńskiego o odznaczenie Wojciecha
Jaruzelskiego Krzyżem Zesłańców Sybiru. W swoim oświadczeniu Jan
Turski przeprosił "wszystkich Sybiraków i osobiście gen. Wojciecha
Jaruzelskiego" za to, że ich martyrologia stała się "przedmiotem
utarczek politycznych"[3]. Wcześniej, 16 kwietnia 2005, w czasie
uroczystości z okazji 60. rocznicy forsowania Odry udekorował on
Wojciecha Jaruzelskiego medalem "Pro Memoria", ustanowionym przez
siebie w tym samym roku.
J-23

Data: 2011-02-24 18:30:28
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Kiszczak też bezpośrednio nie zamordował ks.Jerzego.

Data: 2011-02-24 09:42:42
Autor: Hans Kloss
Przypomnieli ?e gnój komoruski honorowa? Jaruzelskiego
On 24 Lut, 18:30, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Kiszczak te bezpo rednio nie zamordowa ks.Jerzego.
A w Pułtusku dzisiaj padał śnieg. Tylko jaki to ma związek ze sprawą
samowolnego odznaczenia jaruzela przez członka LiD Turskiego?
J-23

Data: 2011-02-24 18:55:54
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

On 24 Lut, 18:30, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Kiszczak te bezpo rednio nie zamordowa ks.Jerzego.
A w Pułtusku dzisiaj padał śnieg. Tylko jaki to ma związek ze sprawą

Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Data: 2011-02-24 10:03:12
Autor: Hans Kloss
"Przypomnieli ?e gnój komoruski honorowa? Jaruzelskiego
On 24 Lut, 18:55, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Nie zmieniaj temat w nie swoich w tk w.

Wątek o komoruskim zapraszającym  jaruzela na doradcę jest
zdecydowanie mój ;).

Odrażające jak wyłazicie ze skóry żeby tego śmiecia i morderce wbrew
logice i faktom przypiąć na siłę  Panu Prezydentowi Kaczyńskiemu.
Lepszy się poczujesz jak obesrasz Go i opalikocisz po raz enty po Jego
śmierci?
J-23

Data: 2011-02-24 19:05:12
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

On 24 Lut, 18:55, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Nie zmieniaj temat w nie swoich w tk w.

Wątek o [-- -- ] jest
zdecydowanie mój ;).

No go sobie załóż i tytułuj jak chcesz.

I kto to jest "komoruski" ?

Data: 2011-02-24 10:15:01
Autor: Hans Kloss
Przypomnieli ?e gnojek komoruski honorowa? Jaruzelskiego
On 24 Lut, 19:05, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

I kto to jest "komoruski" ?

Przecież już ci raz tłumaczyłem- platfonski gnój który zaprosił tego
mordercę do biura bezpieczeństwa narodowego. Chociaż..po zastanowieniu
postanowiłem go przekwalifikować z gnoja na gnojka. Jest za cienki na
gnoja.
J-23

Data: 2011-02-24 18:32:06
Autor:
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
obserwator napisał:

> niedojda, dupa wolowa ktora jest obecnie prezydentem Polski.

Dziękuję, zaraz to przeforwarduję tym waszym z sejmowej komisji "do spraw".

a ja moge ciebie przekazac i ty wiesz, ze ja wiem za co:)

Data: 2011-02-24 19:33:50
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

[...]

Najpierw naucz się kundlu odpowiadać na posty.

Data: 2011-02-24 19:22:29
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

On 24 Lut, 19:05, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

I kto to jest "komoruski" ?

Przecież już ci raz tłumaczyłem- platfonski gnój

Ale kto konkretnie? Imię i nazwisko poproszę.

Data: 2011-02-24 10:40:53
Autor: Hans Kloss
Przypomnieli ?e gnojek komoruski honorowa? Jaruzelskiego!
On 24 Lut, 19:22, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Ale kto konkretnie? Imi i nazwisko poprosz .
A hgw... bigosław komoruski czy jakoś tak...nie mam pamięci do
personaliów szmaciarzy.
J-23

Data: 2011-02-24 18:55:51
Autor: obserwator

obserwator napisał:

[...]

spadaj degeneracie i chamie. Maleszko niedorobiony.

Jak bedziesz podskakiwal to znajde troche czasu i ci zglosze, ale nie do
polskich sluzb.

Data: 2011-02-24 19:59:26
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

[...]

Si, prego! Może w międzyczasie poza zmienianiem tematów nie swoich wątków nauczysz się
poprawnie na nie odpowiadać, bo trochę już w tym "drzewku" się zamotałeś.

Data: 2011-02-24 19:08:18
Autor: obserwator
[...]

nerwy nawalaja?  sypiesz, degeneracie;)

Data: 2011-02-24 20:40:31
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

Wczytaj ten wątek do jakiegoś programu newsowego. Zobaczysz kto nawalił i
gdzie.

Data: 2011-02-24 19:43:27
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

On 24 Lut, 19:22, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Ale kto konkretnie? Imi i nazwisko poprosz .
A hgw... bigosław komoruski czy jakoś tak...nie mam pamięci do
personaliów szmaciarzy.

Przypomnij sobie przypomnij, mamy dużo czasu, tyle ile zechcesz.

Data: 2011-02-24 19:47:18
Autor: u2
W dniu 2011-02-24 19:43, Grzegorz Z. pisze:
Przypomnij sobie przypomnij, mamy dużo czasu, tyle ile zechcesz.

A co, pracowałeś w UB ? :)

Data: 2011-02-24 18:11:28
Autor: obserwator
zalosny mklamca grzegorz z - wielonikowy becwal.
Hans Kloss napisał:

> zdecydowanie mój ;).

No go sobie załóż i tytułuj jak chcesz.

I kto to jest "komoruski" ?

a kto to jest niedojda ?

Data: 2011-02-24 19:22:20
Autor: Grzegorz Z.

Hans Kloss napisał:

[...]

Były - na szczęście - prezydent niedoszłej IV RP Lech Kaczyński.

A kto to jest "komoruski" ?

Data: 2011-02-24 18:27:17
Autor: obserwator
Zapomnieli jak ich niedojda odznaczy?a Jaruzelskiego?
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Były - na szczęście - prezydent niedoszłej IV RP Lech Kaczyński.

skoro taki byl takim *niedojda* i juz nie zyje, to dlaczego nadal go jeszcze
ponizasz i oczerniasz w sieci?

Data: 2011-02-25 15:55:47
Autor: matusm

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:038c0600-382a-4a58-bfd6-34d41b2b2e18e9g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

 Taki ze nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-02-24 17:38:54
Autor: obserwator
Zapomnieli jak ich niedojda odznaczy?a Jaruzelskiego?
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Kiszczak też bezpośrednio nie zamordował ks.Jerzego.

...a mial odwage postapic tak jak Prezydent Kaczynski?

*26 marca 2006 Wojciech Jaruzelski został odznaczony przez prezydenta RP Lecha
Kaczyńskiego Krzyżem Zesłańców Sybiru. Komentując ten fakt, stwierdził, że cieszy się, iż prezydent Kaczyński wzniósł
się ponad historyczne podziały. Po ujawnieniu tego faktu przez TVN Kancelaria Prezydenta oświadczyła, że
Jaruzelski został odznaczony przez pomyłkę, gdyż Prezydent akceptował tylko
postanowienia, nie zaś listy osób i nie zdawał sobie sprawy, że na liście
występuje Wojciech Jaruzelski[23]. Po tym oświadczeniu Jaruzelski odesłał otrzymane odznaczenie[24] prezydentowi
Lechowi Kaczyńskiemu.*

Jaruzelskiemu trzeba sprawdzic DNA, bowiem istenieja uzasadnione poszalaki, ze
to sowiecka matrioszka, a nie potomek rodu Jaruzelskich.

Data: 2011-02-24 17:47:40
Autor: obserwator
Jaruzelski zleci? zamordowanie Jaroszewicza?

...polecam tekst z nowegoekranu.pl i zapoznanie sie ze skanem listu p. Henryka
Skwarczyńkiego do Prokuratury w Warszawie, na temat tego lajdaka Jaruzelskiego.

Dziś na Discovery World wzruszający program : Generał Wojciech Jaruzelski.

A ja o tym samym człowieku napiszę "matrioszka", i postawię tytułowe pytanie.

Odpowiadam:

Może byłbym nawet zdziwiony gdyby nie to, że komuchów podejrzewam czasem nawet
o to na co dowodów nie mam. Bo po prawdzie uważam, że należy im wytoczyć
proces. Proces w którym obnaży się ich zbrodnie! Taki nasz, polski, proces
norymberski Nie powinniśmy pomijać żadnej z nich, ale drobiazgowo odkryć i
ustalić każdą postać, która brała udział w procesie sowieckiej okupacji
Polski. Taki sąd na ludźmi ze zbrodniczych organizacji typu PZPR, SB, UB czy
IW. NKWD. Rosjan nie sięgniemy, ale warto byłoby w tym procesie określić i ich
winę. Ile było by wątków, ilu oskarżonych nie wiem, ale każdy z nich powinien
być prowadzony od początku do końca.

Uświadamiam sobie pisząc tego posta, że marzy mi się (co za fatalne
określenie, ale jakże prawdziwe) ujrzeć na ławie oskarżonych wszystkich
sędziów którzy splamili się wydając wyrok na żołnierzy AK, BCh lub NSZ,
każdego partyjnego kacyka który wydał polecenie zgodne z sowieckim prikazem,
który służył sowieckiej okupacji. Nadzorcy terenów przywiślańskich sprawnie
realizujących rozkazy Moskwy. Po nich, podczas,tych kilkudziesięciu lat
pojawiali się młodzi, zdolni i zdyscyplinowani, szkoleni na rosyjskich
uczelniach poputiczestnicy.

Fantastycznym przykładem jest "magister" polskiej a po prawdzie magister
sowieckiej uczelni - TW Alek. Ich także z przyjemnością ujrzałbym w roli
sądzonych.

Rozmarzyłem się. Wiem. Jednak to co spowodowało ten stan jest uwiarygodnione
śmiercią premiera z PRLu! Tytuł postu znajduje potwierdzenie  w zawiadomieniu do prokuratury z 9 X 2007
roku. Zastanawiam się jak książkę Henryka Skwarczyńkiego przełożyć na język
radia (Niepoprawnego RadiaPL). Póki co opublikuję jedynie dowód że Pan Henryk poważnie potraktował swojego
interlokutora.

http://markd.nowyekran.pl/post/1406,jaruzelski-zlecil-zamordowanie-jaroszewicza

Data: 2011-02-24 18:32:28
Autor: u2
W dniu 2011-02-24 18:30, Grzegorz Z. pisze:
Myślisz że jak wklepiesz w gugle bzdurę to zapalikocisz prawdę?
"Jaruzelski nie otrzymał Krzyża bezpośrednio od Kaczyńskiego -

Kiszczak też bezpośrednio nie zamordował ks.Jerzego.

Brniesz w zaparte, nadajesz się na cwela :)

Data: 2011-02-24 18:55:06
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

"Prawda w oczy kole tak bardzo" ?

Data: 2011-02-24 18:57:58
Autor: u2
W dniu 2011-02-24 18:55, Grzegorz Z. pisze:
"Prawda w oczy kole tak bardzo" ?

Ano kole. Turski z LiD-u odznaczył mordercę. :)

Data: 2011-02-24 19:02:15
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-02-24 18:55, Grzegorz Z. pisze:
"Prawda w oczy kole tak bardzo" ?

Ano kole. Turski z LiD-u odznaczył mordercę. :)

Niech żyje Wschodniolibijska Republika Rad!

Data: 2011-02-24 19:18:04
Autor: u2
W dniu 2011-02-24 19:02, Grzegorz Z. pisze:
Ano kole. Turski z LiD-u odznaczył mordercę. :)
Niech żyje Wschodniolibijska Republika Rad!

Boisz się, że Arabowie odzyskają wolność ? :)

Data: 2011-02-24 19:19:51
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-02-24 19:02, Grzegorz Z. pisze:
Ano kole. Turski z LiD-u odznaczył mordercę. :)
Niech żyje Wschodniolibijska Republika Rad!

Boisz się, że Arabowie odzyskają wolność ? :)

Nie, boję się że Turski mnie wygryzie.

Data: 2011-02-24 19:21:05
Autor: u2
W dniu 2011-02-24 19:19, Grzegorz Z. pisze:
Boisz się, że Arabowie odzyskają wolność ? :)
Nie, boję się że Turski mnie wygryzie.

A nie Turowski ? :)

Data: 2011-02-24 18:11:36
Autor: u2
W dniu 2011-02-24 18:01, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

Gdzie ty widzisz Kaczkę przypinającego order dla Jeruzela, chyba w
swojej chorej główce. :)

Data: 2011-02-24 18:29:53
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Gdzie ty widziałeś Stalina strzelającego w tył główek polskich oficerów w
Katyniu?

Data: 2011-02-24 17:15:48
Autor: Hans Kloss

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:453ab7ce-bc1e-48a7-8866-697b63874570z31g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Tak PiS świetował przegrane wybory!

http://www.wiocha.pl/2284

HansKoss

Data: 2011-02-25 07:05:08
Autor: Złota Rybka

http://13k.pl/-/sugestia.php

Data: 2011-02-24 17:51:01
Autor: {heÂŽsk}
Zapomnieli jak ich niedojda odznaczy?a Jaruzelskiego?
On Thu, 24 Feb 2011 16:49:14 +0100, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

[...]

mozna powiedziec jedno: IDIOCI! swego czasu bojkotowali tvn. co za becwaly!
i takie cos chce rzadzic naszym krajem?!!

Data: 2011-02-24 18:03:50
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:16fejdxl5g9qg$.17y4i3lngze2n.dlg40tude.net...
[...]

Kultura Fedorowicza http://www.youtube.com/watch?v=5k0Hp8mmuRw

Zapomnieli jak ich niedojda odznaczy?a Jaruzelskiego?